Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
deftheman

Blad groeit recht omhoog?

Recommended Posts

gallery_18561_13814_3048473.jpg

 

^^ geen idee, ik ging ervan uit dat hij zo hoort.

 

Voor de zekerheid nog maar een pica :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild heeft gelijk inderdaad.

Aan je lamp zelf mankeerd niets hoor :lol: Maar op de foto daarboven zie je dat de lamp inderdaad wat uit het lood hangt.Hij moet ietsjes gekanteld worden richting die slang.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou er rekening mee dat je erg weinig lucht langs de planten trekt wat natuurlijk ook voor verdampingsproblemen kan zorgen..

lucht zoek namelijk de weg van de minste weerstand, en de weg via die buis dicht op de filter is een stuk makkelijker dan de weg door het gewas heen..

 

1 + 1 = (even chekken of je verdeling wel goed zit, is erg belangerijk :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan we gelijk wat aan doen, lampje wordt precies recht gehangen en die slang onder mn lamp ga ik ook even anders positioneren, ik ga hem midden onder mn planten plaatsen.

Wederom bedankt voor de tips!

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lees amnesia in wonderlandtopic

 

Hetzelfde fenomeen

 

Kutopbrengst!!!!

 

Kutopbrengst was jeeigenschuld :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :lol: ;)

 

Vind dit onvolwassen gedrag Chriet,net als je amneesjes :) :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze juichen gewoon omdat ajax kampioen wordt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Zat ik ook al aan te denken.

 

Lamp nu ook op 60cm gehangen en even die slang (passief inlaat) onder de dames. Volgende dag stonden ze nog steeds te juichen, maar niet meer alsof ze net gescoord hadden maar een tijdje terug ;)

Hij gaat nu weer lekker, zo zie je maar weer als je een probleem hebt moet je er gewoon over praten ^^

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht altijd dat dit een teken was van goede worteldruk en dat de plantjes zich het dan goed naar hun zin hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als der paddestoelen op je bodem groeien zou ik me zeker geen druk maken hahahahaahhahahahaha ik ga ook maar is bij sannie shoppen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dat ook wel eens...Probeer eens enkele dagen de desbetreffende planten iets minder water te geven....De bladeren gaan dan zakken.

Test dat eens svp ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze dronk de hele ronde al een stuk minder dan de rest, het stammetje was ook 2 keer zo dun dan de rest van de dames. Vanaf het moment dat ik midden onder de plant de frisse lucht binnen liet komen was het wel duidelijk dat de bladeren niet meer zo extreem omhoog gingen staan. (ze stonden eerst bijna rechtop)

Uiteindelijk waren de toppen de helft minder zwaar als die van de plant met de dikste stam. (de stam zegt voor mij een hoop, hoe dikker hoe beter) verder was het wel een hele beste ronde, mooie proppen met absurd veel thc erop, ze schitteren in de zon. Geen cola's maar wel tennisballen.

 

Ik wou nog bevestiggen dat het inderdaad een verdampingsprobleem was.

 

Goedendag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik krijg dit alleen als mijn lampen te hoog staan, lijkt alsof ze t licht dan zoeken. zal wel.. ik heb genoeg ventilatoren en sterke afzuiging, temp is 27 graden bij de toppen , te warm zullen ze het niet hebben.

 

peace :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn zaailingen van 2,5 week gaan nu ook het blad omhoog staan. Ik heb ze in kleine potjes staan. Wat kan ik hiertegen het beste doen. Of is dit niet zo'n probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...