Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Meeting @ Blowsterke zondag 13 mei alternatief Meeting Brabant

Wie heeft er zin in meeting @ Blowsterke ipv Toermalijn  

26 members have voted

  1. 1. Ik heb er zin in

    • Ja
      24
    • Nee
      2
  2. 2. Is het een probleem dat het US style is?

    • Ja
      3
    • Nee
      23


Recommended Posts

Nog 14 dagen

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

 

 

Ik zie dit wel vaker voorbij komen deze meetings lijkt me leuk :D

 

Wat ik me afvraag wat hier dan de bedoeling van is.... moet je dan je eigen wiet meenemen zodat iedereen hiervan ken proeven of is het gelijk ook tips en tricks uitdelen aan elkaar? Of is het gewoon een "forum onderonsje" omdat je deze hobby eigenlijk met niemand ken delen?

Aangezien ik niet zoveel vrienden meer om mij heen heb, lijkt het me wel leuk om er eens een keer bij aan te schuiven als dat mag natuurlijk :lol: Ik begrijp dat het nu vol zit maar ik hou me dan wel warm aanbevolen voor de volgende meeting :D

En van hoelang tot hoelang duurt dit eigenlijk en staat er bv een kraampje met hamburgers etc...

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CW, rond augustus is er weer de rotterdam meeting in het central park bij de eulomast :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@CW, rond augustus is er weer de rotterdam meeting in het central park bij de eulomast :D

 

 

Ow oke.... Wie is daar de starter van dan? Clown? wazzup? bij wie ken ik me aanmelden dan?

En wat moet ik meenemen dan? Wat is de prijs ervan? Details?

 

En hoe kom je erbij dat ik kom uit rotterdam?

Ken je dat soms horen dan???

 

:lol: :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Details worden door whazzup bekend gemaakt vermoed ik. Vorig jaar was het erg gezellig, veel mensen ontmoet. Dit jaar ben ik zeker weer van de partij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoor ik het woord meeting yeah.

 

 

Wat ik regel voor de meeting van blowsterke.

 

Kip Sate met kokos/pinda saus,

4 klapstoeltjes.

Dampers en zODd formaat ballon.

BHO smoke tools.

Goude cola.

herbs /BHO /Ice.

 

En een pakje zOTter zODd.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Details worden door whazzup bekend gemaakt vermoed ik. Vorig jaar was het erg gezellig, veel mensen ontmoet. Dit jaar ben ik zeker weer van de partij.

 

Ik ook dan vanzelfsprekend.

Maar nogmaals, moet ik dan wat meenemen of moet ik dan een kaartje kopen ofwa?

Hoe gaat dit in zijn werk eigenlijk ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt...

Voor mij lijkt het net of dat ik naar een illegale houseparty gaat :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Hey mOdzODd,

 

Bedankt voor de link :lol:

Ik heb m gelezen en ik weet zeker dat ik erbij ben...

Zijn er dan ook echt kraampjes aanwezig van verschillende voedingslijnen enzo?

Ik ken wel een DJ meenemen eventueel maar hoe zit het met vergunningen eigenlijk?

En het eten.... zelf bbq meenemen en drank ook zelf meenemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen dj geen kraampjes, gewoon een stel toffe mensen bij elkaar, party tent, stoeltjes en een zwik bbqs

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

maar om het spannender te maken ...... ik ken wel een dj regelen!

Is hier dan geen vergunning voor nodig dan DonBone?

 

Ik kan het btw wel dan aantrekkelijk maken met een aggregaat bv

Of wil men dit juist niet voor het "opvallen"?

 

Dus kortom .... iedereen zorgt voor zichzelf??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical Widow, ik denk niet dat ze in Rotterdam op de meetingplaats zitten te wachten op een DJ, al zou ik het persoonlijk heel leuk vinden. Daar zorgt ook ieder voor zijn eigen drinken en eten, of je kan ook bij Whazzup eten bestellen vantevoren. De meeting in Rotterdam is ieder jaar weer een toppertje. Jammergenoeg ben ik er zelf nog maar een keer aanwezig geweest.

 

Een meeting van Wietforum is altijd gezellig, heb er nog geen meegemaakt die het niet was. Gewoon samenkomen, met mensen die dezelfde passie delen. Wat wil je nog meer.

 

Heb er zin an.

 

gallery_6979_9442_22744.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dan :D

Tja ik dacht ook wel dat men het wel leuk zou vinden met een muziekje erbij ..... maar goed dan nie he :D

Nou bij deze.... ik heb er ook zin an!

Tot augustus dan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 12 nachtjes slapen

Heb er zin in :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_13329_24655.jpg

 

Wij ook :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go Go damm zal die boos op een dampende kat worden=

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 10 dagen

 

gallery_6979_13329_19880.jpg

 

De lijst

 

ZoDd

Ammelov

Bleuberry

Torsti

Groene Shizzle

Fruts87

Guesswho

Wietpeper

Maddwarf en aanhang

Wsteb

Masterstoner

Ouwe Ketser

Rararaowieowie

Twitchy

Gobru en chauffeur

Donbone

Stikkie 2.0

Hupla en Leo

gw

Magnefiek

Cannaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat gaat gezellig worden, en met een beetje geluk is het ook nog een beetje lekker weer...!!!

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer twin! Tot de volgende dude

 

 

Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Ik heb er zin aan! Hoe lang nog slapen?

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

blowsterkte ik zit op de reservebank he :D

 

is der al een plekkie vrij want dan zou ik sowieso van de partij zijn :bier

 

Met natuurlijk wat lekker mee ;0 hoop nog steeds op een plekkie ik hoor het van je of pm me maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell yeah

zODd droomt al weg bij het bedenken dat die dit gaat proeven.

gallery_1018_3097_209497.jpg

 

Go Go Go bijna.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maddwarf, de voorspellingen zien er vooralsnog best uit ;)

 

Twin, jammer, tot de volgende meeting bij ZoDd.

 

Guesswho, Nog 9 N8jes

 

Magnefiek, de lijst is aangepast :bier

 

ZoDd :D :P

 

Heb er zin an

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zie wat er allemaal mee genomen word!!!

Mag ik wel mijn adres op mijn rug schrijven en een postzegel op mijn rug plakken om weer thuis te komen... :P ;) ;)

 

:bier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal aan jullie denken als ik ergens op 11km hoogte vlieg onderweg naar Canada.

 

have fun iig,ik zal Urban Grower de groeten doen :bier

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...