Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonBone

7 x WW in een dr240w

Recommended Posts

Gegroet allemaal,

 

nu de vorige ronde weer opgerookt is wordt het tijd voor een nieuw rondje.

 

Dus is de dr240w weer opgezet, stalen box aan het plafond in eht kamertje en het filter in eht midden, dit scheelt me een mega berg aan hoogte (lampen kunnen nu op een 1,8mtr hoogte ipv 1,2mtr.

 

De White Widows, ze komen allemaal van dezelfde moeder af, dus een normale grow dit keer (hoop ik).

 

De aarde van de vorige ronde is opgewaardeerd met wat kalk, iguana juice, b52, schimmels en een beetje bud candy.

 

Alles goed bevochtigd (20liter water op 270 liter aarde), potten gevuld (7 x 18liter), en de rest van de aarde alvast in potten voor moeders gedaan.

 

Stroom weer aangesloten, lampen opgehangen en top shields er op.

 

Twee gepimpte 125mm slangen in het midden gelegd met een 200 tal gaten er in, dit voor wat frisse lucht voor de dames.

 

Vandaag gewaterd met wortelstim, gesproeid voor luchtvochtigheid, en de lampen aan gezet.

 

Toen fotos geschoten, ik zit die nu in photoshop te verkleinen en zal ze zo spoedig mogelijk voor jullie posten.

 

dat was tie denk ik wel, we gaan proberen nog een 1x1 tent er bij te proppen maar denk dat het nie meer gaat lukken (slechts 25 cm loopruimte over, en zo smal ben ik nie :wave:)

 

Fotos volgen binnen een half uurtje als ze geupload zijn.

 

greetz,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ok thnx man

 

@topic, fotossssssssssssssssssss

 

filter in het midden

gallery_28995_13708_72779.jpg

 

stalen box onder wasgoed (dempot het geluid echt mega goed)

gallery_28995_13708_120443.jpg

 

Lampie aan

gallery_28995_13708_72476.jpg

 

Inlaatslangetjes

gallery_28995_13708_31314.jpg

 

Temp en lv met raam dicht

gallery_28995_13708_14622.jpg

 

Voor nood twee pc fannetjes (hurricanes hebben nu al de geest gegeven, klotuh dingen)

gallery_28995_13708_168499.jpg

 

De plantjes met de luchtslang

gallery_28995_13708_457.jpg

 

De twee grote die je ziet zijn links de moeder, en rechts een kroinocaine mannetje die later voor nageslacht gaat zorgen :wave:

 

Ze gaan voorlopig op 18/6, ik gok twee tot drie weken, zodra het een beetje vol is dan gaan ze om.

 

Greetz,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donbone succes gast, mooi die hoogte winst, nu maar nieuw rookwaar groeien :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja we gaan er weer voor krasi, zonde van jou ronde met die hermies :S hopelijk kan je er tegen opboksen en kan je toch nog een tof resultaat er af trekken, je top opbouw is namelijk heel erg mooi...

 

@topic, soortje zou 9 weken nodig hebben, dus met voorgroei totaal zal ik op de 11 weken uitkomen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is je inlaat wel lichtdicht
nee maar ik ging ook voor een paar duivelsogen devil.gifer komt nog een boxje omheen vanaaf...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Succes!

 

ik zie allen wel dat je lamp ze beschermkpaje mist over de aders.

 

 

-Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taiga2 thanks, klopt idd die is er af, als ik alles er in wilde terug krijgen en afsluiten, moest ik me kabel van de vsa er weer uit halen, met kabel werkt ie beter :wave: ruimte in die lucilu kappen is wat aan de krappe kant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey :tu

 

Mooi daat je weer van start bent man :wave:

De boel weer netjes voor mekaar!Veel succes,ik kijk met je mee.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe staat het er bij?

 

-Taiga

 

Hoe staat het er bij?

 

-Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

@taiga, ik heb wat ernstige problems gehad met het aanslaan van de stekken, ik weet eerlijk gezegd niet waar het aan gelegen heeft.

 

@zeebodem zie hierboven :tu paar stekken gaan het niet halen.

 

@topic, zoals al gezegd zijn sommige van de 7 stekken niet aangeslagen en staan er verrot bij. Deze worden vanaaf verwijderd, ik heb inmiddels ook 10x kronocaine en 10x anastesia ontkiemd, die zitten sinds een uur of twaalf vandaag in de kleine potjes met wat batmix er in. Ook de killing fields x sativa queen freebies zitten in de grond. Op eentje na was alles gekiemd, het zijn wel regular zaden, dus moet de mannetjes er nog uit rotten, maar das voor later zorg :wave:

 

fotos zullen spoedig volgen, vriendin is ffies bezig met de camera, maar als kadootje heb ik van haar nog eens 20 zaden van sanniesshop gekregen, ze heeft voor mij de cheeseberries en de NYCD uitgekozen. Deze zal ik op mapito gaan groot brengen, ben een groot fan van dit medium (de atami variant met cococs). Zal zo spoedig mogelijk van deze kleintjes allemaal fotos geven zodra ze hun koppies laten zien.

 

greetz,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotossssssssssssssssss :lol:

 

k ff klein beetje tekst voor de lezers, daarna de plaatjes voor de plaatjes kijkers :P

 

Zoals hierboven al vermeldt had ik een paar probleempjes met het aanslaan, door (te) droge aarde wilde het maar nie lekker gaan, ik kwam hier te laat achter, daardoor een ernstige achterstand opgelopen, dus de vier weken voorgroei die maak ik wel vol :lol:

 

ik heb de laatste 6 dagen iedere dag een goeie 500ml extra gegeven per pot, na dag drie begonnen ze het een stuk beter te doen, laatste waterbeurt was vandaag en toen hebben ze ook wat hypro a+b meegekregen, plus een klein beetje n, dit alles met een ph van 6.3

 

De picas:

 

allereerst drie maal white widow

van slecht naar mooi

 

gallery_28995_13708_24569.jpg

 

gallery_28995_13708_292269.jpg

 

gallery_28995_13708_197083.jpg

 

En dan taddddaaaaaaaaaaa twee fotos kronocaïne

 

gallery_28995_13708_120209.jpg

 

gallery_28995_13708_96649.jpg

 

En nog twee fotos anastasia

 

gallery_28995_13708_249359.jpg

 

gallery_28995_13708_71139.jpg

 

Als laatste de Killing fields x Sativa queen

 

gallery_28995_13708_184622.jpg

 

nieuwe update volgt snel.

 

grtz,

bone

 

ps. Vandaag voor de trips gespoten, oplossing van 15ml spruzit per liter water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey donbone,

 

jammer dat je stekken niet willen aanslaan,

maar zo te zien heb je nog dames genoeg om mee verder te gaan.

 

succes met je kweekje

 

grtjs blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Bone, ik kijk vooral uit naar je Krono`s en Anesthesia`s, Krono had je al eens gegrowed, dat weet ik nog :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowke, idd genoeg materiaal :lol:

 

Krasi ik heb ze idd al een keer gehad, vandaar nu ook iets meer voorgroei :P morgenavond wordt de kronos hun nieuwe onderkomen opgezet, ik ga ze weer in dezelfde tent draaien als vorige ronde, kijken of het met minder planten maar een goeie voorgroei periode beter oogsten is :jump:

 

Net nog ffies gekeken en plantjes zijn weer mooi opgedroogd, heb gespeurd naar levende tripsjes maar die hadden er geen zin meer in, over drie dagen nogmaals een douche spruzit, denk op een nog iets sterkere dosering :lol:

 

Volgende update zal morgen zijn, van de kleintjes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

update laat nog ffies op zich wachten, ik zit met een ernstige kaakontsteking en heb totaal geen zin om fotos te gaan schieten en zo.

 

De 27e april gaat ik naar de kaakchirurg en wordt ik onder narcose van een x aantal kiezen afgeholpen. Dit zou volgens iedereen de oplossing zijn, ik hoop het maar.

 

De plantjes, ww begint het goed te doen, aarde nog erg droog maar ik ben religieus aan eht wateren, elke dag tussen de 500 en 750 ml. Gedeeltelijk verdampt het weer uit de losse grond maar het wordt ook langzaam aan wat vochtiger onder in de pot.

 

De kronos staan er prima bij net als de anas en de kf's.

 

Vandaag wel het frame van de meter tent omhoog gehaald, misschien voel ik me van de week wat beter en zet ik hem neer.

 

tot de volgende keer,

 

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

beterschap met je kaak, als je wel nog maar kan blowen als je WW'tjes klaar zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx sbtm, ff snelle tekst update, morgen weer fotos.

 

eerste kuur anti bios zit in me mik, en de tweede is net gehaald, pijn is er nog maar gelukkig beheersbaar met advil en paracetamol.

 

Toch npog een productief dagje vandaag. 1 meter tent staat, heb de adjust wing in elkaar gezet, vsa opgehangen, filter hangt er in (nieuwe 450m3 rhino), ook nog een zakje bat-mix er bij gehaald, hoef er nog maar 7 op te halen (ik doe dit lopend, dus eentje per keer).

 

Morgen haalt me vriendin ffies snel wat spulletjes nog op om alles goed op te hangen en vast te zetten.

 

Het plan, 400 watt nav-t met adjust wing, 9 x 18 liter met bat-mix, 5 x kronocaine en 4 x anastesia. de voeding houdt ik lekker simpel dit keer, hypro hydro a+b, overdrive van AN, en wat n-boost. De kronos gaan bestoven worden, ik heb een hele mooie bossige sativa pheno man, en hoop er een geschikt vrouwtje bij te vinden. De anas zijn ook regulier en ik zal daar vast een mooie terug kruising mee kunnen maken.

 

De grote tent, 5 ww's zijn perfect aangeslagen, twee wel aangeslagen maar met een enorme achterstand. Vandaag het met mijn vriendin door gesproken, en we zitten er hard aan te denken om 30 diamond girl zaden te halen (die van de vorige ronde) en die in 18 liter potten er in, enige probleem is dan dat ik nog ffies een zak of 9 bat mix hierheen mag sleuren, en ook nog 21 nieuwe potten er bij halen.

 

Keuzes, keuzes, keuzes....

Share this post


Link to post
Share on other sites

is een eenmalige uitgave :D

 

de potten die je hebt hoeven niet meer weg , die gaan jaren mee

 

succes met uitzoeken van het soortje ben benieuwd

 

bedoel je de diamond girl van the green house ? :)

 

 

greet jw

Share this post


Link to post
Share on other sites

juicy, gister was ik zo stoned dat ik je nie helemaal goed begrepen heb, zal nog ffies me antwoordt formuleren.

 

Jup idd eenmalige uitgave (gelukkig wel), betekent wel dat ik weer extra mot sleuren met aarde :D

 

en tis idd de greenhouse diamond girl, vorige ronde had ik drie phernos die er uit sprongen, allemaal lekker op een andere manier. Dus die wil ik nog wel eens draaien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

k vandaag ketting gescoord bij 's lands grootste growshop, filter goed vast gehangen met ketting, ketting voor de adjusta uitgemeten en opgehangen, reflector er ffies in gehangen, hangt toppie. Daarna de iso slang door de fan opening gehaald in de tent, en op het filter gezet, binnenslang met een slangeklem er op en toen de buitenkant vast getaped.

 

Zometeen wordt de afzuigerd erop gezet, die komt buiten de tent te staan bovenop de tent, dan nog 3 meter isoslang er op en proefdraaien. Zowel met als zonder fan control.

 

Daarna zal ik de lamp aansluiten, en testen, als alles goed draait dan zla ik een flinke foto update schieten, en die er op knallen, dus voor de plaatjes kijkers nog ffies een paar uurtjes geduld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...