Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tokkie_1969

ik ben gisteren voor de 3x in 1jaar helemaal out geweest

Recommended Posts

ik ben gisteren voor de 3x echt helemaal out geweest hi zo erg dat ze 112 wouden bellen wie kan daar over mee praten

wat doe je er aan hoe komt dat wie kan me er meer over vertellen of heeft dat ook wel eens gehad.

Gekke is dat ik het nu voor de 2e maal in korte periode hebt gehad de laatste waar ik het nu over hebt vonden me maatje zo erg dat die

niet meer wilt dat ik blow hahaah maar goed ik kan er om lachen maar waar zou dat opeens vandaan komen en wat doen we er aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je alleen een joint gerookt...

Met wat erin......

Of heb je het in combinatie met drank gedaan.....

Had je genoeg gegeten......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was net aan me eerste biertje bezig niet eens voor de helft leeg en tussen die joint en daarna dat bierje was zeker 10minuten later

het ging heel ongemerkt eerst zit ik vrolijk te praten een half biertje later wil ik op staan om te pissen kom niet verder als de deur .

volgens hun echt helemaal out voor zeker minuut naar mijn idee weet ik pas wat weer waar ik was na kwartiertje of zo van daar voor weet ik nixs meer :vape:

Edited by Torsti
Onnodig quoten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet zoveel harddrugs gebruiken, is niet goed voor je :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie nu net je andere bericht, Had je dit de vorige keren ook?

anders ff dokter raadplegen hierover????

Share this post


Link to post
Share on other sites

je rookt gewoon te veel, ik ken zat mensen die meerdere keren k.o. zijn gegaan van alleen wiet..

suiker werkt super goed, een glas extra zoete limonade werkt bijvoorbeeld, en vet neemt thc op, dus ook dat helpt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

snickers en een cola dr in en hoppa binnen 20 á 30 minuten dr weer helemaal bij.... :vape:

grtz ammelov

edit: vaak is het zo dat je hersenen als je blowt behoorlijk veel meer energie vragen, je bloedsuikerspiegel een duik kan maken en kun je out gaan....zsm snelle suikers dr in en wat vocht en hoppa dan floept het motortje zo weer aan...geen reden tot paniek.

grtz ammelov

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk dat je beter ff naar de dokter kan gaan

sorry gebruik geen hardrugs nooit gedaan ook

moet de dokter hier aan doen hi,wat ga ik vertellen tegen me dokter,

ik weet zelf niet eens wat er gebeurt is vandaar dat ik vroeg of iemand het wel eens heeft gehad of gezien bij iemand.

het schijnt dat ze me bij hebben gekregen met een natte handdoek vond wel goed idee lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
snickers en een cola dr in en hoppa binnen 20 á 30 minuten dr weer helemaal bij.... :wave:

grtz ammelov

edit: vaak is het zo dat je hersenen als je blowt behoorlijk veel meer energie vragen, je bloedsuikerspiegel een duik kan maken en kun je out gaan....zsm snelle suikers dr in en wat vocht en hoppa dan floept het motortje zo weer aan...geen reden tot paniek.

grtz ammelov

 

ok maar dat doe ik toch meestal wel mars en cola is er altijd hier ,maar het kan geen kwaad dus lekker door :vape: dan maar

vond alleen niet tof voor die andere die schrok ze eigen de ti*** maar goed kan geen kwaad dus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit een tiental jaren geleden 2x gehad.

 

1x na 2 hijsjes KO gegaan toen ik rechtop stond. niets geen alcohol of harddrugs in het spel

 

1x na wat roken door een AA flesje. heb 3 uur lang in de school toiletten gelegen. Werd er om 5 uur door een maat uitgehaald die over de toilet muur was geklommen.

 

:vape:

 

daarna nooit meer gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit herken ik maar dan in de douche dat was voor deze out vraag met toch af hoe dat kan , zat net te praten met me maatje en die vertelde mij dat de vorige keer dat dit gebeurde ik niet eens gedronken had , vast maatje altijd bij me dus die weet precies wie ik wat ik ben, deze keer was het dus maar een half biertje blijft vreemd dat je zelf nixs meer weet :vape:

Edited by Torsti
Onnodig quoten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e keer voelde ik vlak van te voren dat ik KO zou gaan en was binnen 2 sec weer bij

 

 

de 2e keer heb ik echt ook echt 2/3 uur zwaar zitten spacen op het toillet alsof ik 3 porties paddos tegelijk op had.

 

eens te meer een goede reden om lekker je eigen spul te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben op vele manieren out gegaan,

maar altijd in zekere zin "gecontroleerd"

Zo te horen heb jij op 1 of andere reden een zeer sterke reactie op wiet

kijk eens of een buitenslandse hasj dit ook doet.

 

Ik vind het toch wel wat "zorgelijk"klinken

zou er mee oppassen en kijken of er een reden voor is.

zeker als je daarna een zwaar hoofd(pijn) hebt,

ik zou ook je omgeving niet opzadelen met dit soort taferelen

kan best flippen voor een ander zijn om dit mee te maken,

 

najah, keep it under control.

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

zorg ook dat je genoeg drinkt(en eet), ik heb 1 keer zoiets gehad, en mijn geval was het denk ik een samenspel tussen een paar verschillende factoren:

-te weinig gedronken, had tussen 7 en 12 uur 's avonds alleen 1 biertje gehad

-vrij stevig indica-effect

-dat ik minder goed over indica's kan dan sativa

-dat ik vermoedelijk van mezelf een bloeddruk wat aan de lage kant heb

 

bij mij was het een ernstige vorm van dat gevoel als je te snel opstaat na langere tijd gezeten te hebben. dat gevoel krijg ik vrij regelmatig(vooral bij tuinieren in de zon heb ik het al na korte tijd even op de knieën om wat te wieden), maar normaal is dat alleen duizeligheid, in dit geval sloeg het door naar desorientatie, en even later zakte ik in elkaar.

in mijn geval had het niks te maken met hoeveel ik gerookt had, toen ik in elkaar zakte was op z'n minst een half uur, en waarschijnlijk een uur, na de enige joint(puur) van de avond die ik ook nog eens met anderen had gedeeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wel eens 3 kwartier op de grond gelegen, m'n nieuwe vriendinnetje zou die avond langskomen, voor de eerste keer, ik ging "out" .. wilde naar de plee gaan, kon me amper nog bewegen en lag op de grond.. gaat de bel... echt ik hoefde alleen maar 1,5 meter hoger op een knopje te drukken zodat de deur openging.. half uur later de deur open kunnen doen.. het is nooit echt wat geworden met haar :vape:

 

 

 

ik ken me grens wel kwa blowen, maar belangrijk is dat je goed eet, drinkt, voldoende suiker binnenkrijgt, en als je TE stoned bent, richting out gaat.. tja gewoon lekker gaan liggen.. en het over je heen laten komen. je hebt er niks aan om je er druk over te maken. extra suiker dat voel je meteen dat je je dan beter voelt.

 

bier (harddrugs) en wiet is zoiezo niks voor mij, dat is vragen om problemen bij mij.

 

moet wel zeggen dat meestal als ik me TE stoned voel.. ik een indica opheb, met sativa heb ik er veel minder last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...