Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zODd

Food meeting 8 juli part2

Recommended Posts

Cool al 1 stem altijd klein beginnen :huh:.

 

Net een erg gezellige avond bij PUK Support en over de meeting gepraat/overlegt.

 

PUK Support wil graag een bijdrage doen en wel saté (De zelfde als bij het Licht seminar gemaakt door de vrouwelijke PUK support aanhang), Patjil (Als ik het goed schrijft), Drinken, Een erg mooie BBQ, vervoer om me te ondersteunen, muziek en nog wel wat dingen.

En PUK Support zal ook aanwezig zijn.

Ik ben mega blij met de ondersteuning helemaal nu ik niet zo lekker in vel zit maar dat zal nu wel allemaal goed komen.

 

Omdat we muziek kunnen krijgen wil ik toch een beroep op Zeebodem doen.

Ik weet niet hoe noodzakelijk de stroom is,maar anders kan ik van het werk wel een klein 2takt aggregaat mee nemen?

Gr Zeebodem,

 

 

 

Fijne avond all,

/zODd die al aan het aftellen is en hoop dat het woord meeting een nieuwe betekenis krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola,

 

Mocht er onverhoopt toch een plekje overzijn??lijkt mijn erg leuk,inmiddels 3 kweekverslagen verder...

Wat kan ik inbrengen eventueel?

Ben goed in muziek,gezelligheid en kan lekker smoken :huh:,heb een 2 tal aggegraten tot mijn beschikking mocht dit nodig zijn!

gallery_32487_13779_182729.jpg

gallery_32487_13779_268120.jpg

 

Wie weet lijkt mijn leuk!

 

Groeten BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice setup bubble, wat voor draaitafels zijn dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je maat!

 

dat zijn numarks,jammer genoeg geen technics meer :huh:

moet zeggen dat numark beter te bewerken is dan technics!

Doe tegenwoordig veel met 2 laptops,en samplers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken het, ben zelf een technics freak :huh: idd tegenwoordig veel op de pc/laptops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inprincipe technics,stanton,numark etc etc hebben allen het patent wat toe vast lag van technics dus eigenlijk is er nagenoeg geen verschil meer,

en ja technics blijven toch heilig,ik had die mk5 serie met dat blauwe licht erin en een dikke pioneer djm 600 was toen echt dikke sjit,helaas alles gestolen,en ja om nou 2 keer die dure dingen te kopen heb ik deze dus een paar jaar geleden gekocht§

werkt top,en als je kan draaien,kan je natuurlijk op alles draaien!

 

Greetz BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 28 daagjes........

 

 

B) :huh: :o :P

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijkt in pm en hoopt dat reserve bank op andere buiten locatie der gewoon bij kan zijn.

 

@blowsterke nu nog 27:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mp3 controller

traktor

 

BOEEE!!! :huh:

 

gallery_32527_13087_1426558.jpg

 

Ik moet ook echt een kweekverslag gaan maken anders kom ik nooit aan die loempia's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reservebank is erbij gevoegd.

Hoop alleen wel op meer bevestigingen.

 

Vanaf 3 juni Tot 10 juni kan er bevestig worden per PM naar mijn toe daarna word de reserve bank in werking gezet.

1 juli verstuur ik de info.

 

Mensen A.U.B laat wel even wat horen (Ik begrijp dat mensen het natuurlijk ook druk/Vakantie hebben).

 

Morgen toko voor de loempia vellen.

Word dit keer alleen gehakt en groente loempia`s.

 

De mensen die bevestigd hebben te komen tot nu.

weetje

Art +

Enter

Cannaz

guesswho?

wietpeper

DonBone

ouwe ketser

pacman83

ammelov

maddwarf

Stikkie 2.0

Zeebodem

blowsterke

GroeneShizzle

wsteb

masterstoner

g.w

puk Support

bubble cheese

igrade farmer

hupla

Leo

 

 

 

Tevens zal er een gabber bij mijn thuis staan met auto die zorg dat als er mensen met het openbaar vervoer komen naar de plek gebracht kan worden.

Ik ben er namelijk niet.

De locatie is ook op een afgelegen plek dit toch van wegen de omgeving hier want een zeikerd slaapt nooit.

 

 

/zODd

 

PS, wat ik al melde eerder ik ben in een mega diepe shit gevallen dus wat minder actief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh:

 

Draai geen feestjes maar wel eens on air

 

gallery_19024_7390_1109386.jpg

 

Ben aan het sparen voor een set Technics , sl 1200 ofzo. Mengijzer staat ook hoog op de lijst om vervangen te worden door een echt broadcast mengpaneel

 

Tot Binnenkort

 

PS, wat ik al melde eerder ik ben in een mega diepe shit gevallen dus wat minder actief.

 

Veel sterkte dude

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet echt intersant wel vinly van 1989 (Acid) toen de van beukenstein style tot laat in de gabber tijd.

gallery_20039_11320_96666.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooguh!

 

Betekent dat ik op de lijst sta???of als reserve..

 

Hier trouwens filmpje van moi in aktion!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat betekend dat je er gewoon bij kan zijn :huh:

Ik ga reservering van de auto van me ouders even vast zetten:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb inmiddels een pm gehad,dus helemaal toppie!!

Gezellig!!

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er nog limburgers die ook die kant op gaan ???

 

greets...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@g.w

De reserve zitters hebben geluk dat er zo weinig bevestigen tot op heden zijn.

Nu begrijp ik dat mensen denken 4 weken van te voren al bevestigen.

Thja de meeting kost geld en tijd en de reservebank zitters moeten ook de tijd hebben om dingen te regelen.

Ook omdat het buiten word gedaan bij mooi weer en bij slecht weer binnen, moeten we toch ook tijd hebben om alles goed te fixen ik zeg altijd als je het doet moet je het goed doen anders kan je het beter niet doen als je het niet maximaal wilt doen.

En het moet gewoon perfect geregeld worden allemaal anders is het zinloos in mijn ogen.

En er is nog is nog plek voor de mensen op de lijst staan mits ze bevestigen 14 dagen voor de meeting wie weet blijf er dan na nog een plek voor ander mensen over

Want het is simpel hier geen bevestig is gewoon van de lijst af want dan hebben ander ook een kans .

Er waren ook al een paar afgevallen door omstandigheden en ik heb om privé reden iemand eraf gehaald.

 

 

@Bubble cheese,

Ik moet nog even met zeebodem overleggen over de aggregaat je hoor het snel (Van de week).

Muziek word in ieder geval door de huis dj van PUK support geregeld.

 

@YungBuddha,

Op 9 December 2012 BHO fondue party doe ik weer een meeting ik ga dan daar voor flink wat BHO opsparen.

En 10 maart 2013 Vietnam goes Holland weer deze gaat nog dikker worden van de laatste Food meeting veel van geleerd wat wel en wat niet.

 

 

@topic.

Ik zal 24 juni gaan verzamelen wat hier geregeld kan worden en wat er nodig zal zijn.

De mensen die met openbaar vervoer komen hebben twee opties de plek waar we zitten is lastig te komen met het openbaar vervoer.

optie 1 is komen voor de pre meeting op zaterdag en een slaapplek gebruiken Word wel lekker BHO rippen in de SNOB.

Of zondag aan de deur komen en met een gabber van me mee rijden die als pendeldienst er zal zijn.

Er kan ook voor zondag nacht 2 slaapplekken geregeld worden voor de na meeting want hier zullen we weer iets te veel door draaien.

 

1 juli (is me ouwe jarig) dump ik de info in PM met een google map en mocht er vragen zijn kan dat nog.

1 belangrijke tip bel niet op zondag om de weg te vragen want ik ben zelf dan de weg kwijt.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er ook hoor............heb bevestigd...helemaal vergeten door die amnees :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste ouwe ketser,

Ik hoop dat het een knaller word ach met PUK moet het wel goed komen.

 

 

Beste Art,

Dat heb ik ook wel eens met die amnees :).

 

 

/zODd die vanavond loempia's gaat vouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat krap worden hiero. Ben net door ziekenhuis gebeld, operatie is vervroegd naar 5 juli, dus ik ben niet 100% zekers of ik kan komen, kan het je terzijnertijd laten weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste DonBone,

Is goed sterkte met de operatie.

En anders doen we gewoon nog een 2de meeting een maand later :)

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ongeveer 3 weken.

 

De definitieve groep ( mensen die bevestig hebben).

weetje

Art +

Enter

Cannaz

guesswho?

wietpeper

DonBone

ouwe ketser

pacman83

ammelov

maddwarf

Stikkie 2.0

Zeebodem

blowsterke

GroeneShizzle

wsteb

masterstoner

g.w

puk Support

bubble cheese

igrade farmer

hupla

Leo

twindaddy80: nog even afwachten dacht dat die in Canada zat.

zODd + Pendeldienst (Voor de BHO runs lol)

 

 

 

/zODd nu al zin in 7 juli dan gaat het feest hier al weer beginnen (Pre en After party rules).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...