Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zODd

Food meeting 8 juli part2

Recommended Posts

hee dat is leuk man dat jullie meetings organiseren :P lekker allemaal een stukje groen mee en relaxen maar

jammer dat ik nog niet zo lang lid ben , ben al wel bezig met een kweekverslagje maar word nie echt op gereageerd :verrygood

onthoud me maar alvast voor de volgende meeting aub :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Handy,

Bij zODd`s meetings moet je snel zijn.

Vaak is het die zelfde dag al vol.

Na de zomer of van het eind van het jaar fix ik weer een meeting.

Deze van 8 juli zit helaas vol.

 

 

De plekken die ik door geef als optie.

Er zijn ook 1 grote en 1 kleine parkeer plek.

Ik zal ook voor een shuttle dienst regel lol.

 

Plek 1.

gallery_20039_13560_370136.jpg

Uitzicht.

gallery_20039_13560_30064.jpg

Plek 2 mijn voorkeur.

gallery_20039_13560_253214.jpg

Uitzicht.

gallery_20039_13560_457872.jpg

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er goed uit zodd kan je daar ook zwemen ? goed water daarvoor?

heb er nu al zin in :verrygood:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het gaat de goede kant op voor de meeting.
Ik ontving van mevr. xxx van de gemeente xxxx uw mail.

Ik begrijp dat u op 8 juli een barbecue wil organiseren op het xxxland voor 30 pers.

Dit is mogelijk, voor dit soort evenementen stellen wij een tijdelijke gebruikers overeenkomst (TGO)op.

Hier in staan een aantal regels omtrent veiligheid en het opruimen van het terrein dat u gebruikt.

Als u een TGO wilt voor dit evenement hoor ik graag waar in het gebied u wilt barbecueën en van hoe laat tot hoe laat u in het gebied aanwezig bent.

Ook heb ik adres gegevens nodig waar ik de TGO naar toe kan sturen.

 

Dus als het weer mee zit kunnen we in de natuur aan het water de meeting houden.

 

 

Ik wil ook even me excuus aanbieden ik ben op dit moment niet erg actief het gaat ook erg slecht op het moment.

 

 

Een fijne en mooie dag gewenst.

 

/zODd

 

Als het dan net zulk weer is als gisteren en vandaag hier in het oosten ... :lol: :verrygood

 

Je hoeft je excuus toch niet aan te bieden als het slecht met je gaat :P . Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt en een beetje van het mooie weer kunt genieten :D .

 

Sterkte jongen :o .

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

pacman het kan wat fris aanvoelen groot water maar over het algemeen goed zwem water woon zelf aan de overkant

Share this post


Link to post
Share on other sites

@masterstoner dus al 30 man moet poepen kan dat bij jou huis :lol: ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
pacman het kan wat fris aanvoelen groot water maar over het algemeen goed zwem water woon zelf aan de overkant
Familie Nesta gaat daar vandaag de watertemperatuur testen :lol: ik zal het laten weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Beaker,

Thanks we vechten er nog steeds tegen.

 

Beste masterstoner,

Dan wonen we echt dicht bij lol.

 

Beste pacman83,

je kan er zwemmen, zeilen, surfen.

Helaas is een gabber met zijn boot op vakantie anders hadden we ook kunnen waterskiën.

 

Beste Nesta,

De thee staat warm hier :lol: LOL.

 

Beste ouwe ketser,

Welke strain wil je in de ballon als drijvende lucht?

Maar het kan wel LOL.

 

 

Helaas geen stoom daar maar ik regel nog even een simpel water pijp.

 

Wil wel melden dat de groep niet groter gaat worden.

 

Mail die ik verstuurt hebt.

 

Beste xxx,

 

Dank U wel voor het snelle antwoord.

Ik had zelf 1 van deze 2 plekken ingedachte daar is ook zand als onder grond.

En een beetje achter in de hoeken voor zo min mogelijk overlast voor de ander bezoekers want we komen allemaal om te genieten.

Plek 1 is bij xxxx.

Plek 2 is op xxxx.

Ik hoor wel van U welke het meest geschikt is of dat u een voorkeur voor een ander locatie heeft.

 

We willen graag het tussen 12:30 tot 18:00 uur doen.

 

Mijn gegevens zijn.

xxxxx

 

Denk ook dat het een goede zaak is een TGO er werd vroeger al erg vaak een troep gemaakt.

 

Al vast bedank voor de moeite.

Een fijne dag.

 

Vxxxx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 6 weken

En 2 dagen

 

:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tgo zodat we gewoon kunne blowen toch of gat dat alleen op alcohol?

 

Zit ik nog net inde grens van wel/niet?

Ik zou me 2 water/smaak tabak pijp meekunnen nemen (soort van vapo maardan Anders )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste blowsterke,

Het komt al dichterbij.

 

Beste g.w,

Ik heb het niet over blowen gehad dan kan ik je nu al zeggen dat ze nee gaan zeggen.

De TGO is over de veiligheid en het opruimen van troep.

Dus dat ik verantwoordelijk ben en alle kost moet dokken in geval dat, Dit is ook de reden dat ik niet meer dan 30 buiten wil doen.

Waar we gaan zitten is een openbare ruimte dus er zullen meer mensen zijn maar dat is in het park van Rotterdam ook.

Daar moeten we altijd rekening mee houden ik had al 2 plekjes die wat afleggen zijn.

Ik neem een verhoogde BBQ mee dus daar zal ook rook vanaf komen dus dat blowen zal niet opvallen.

Een parkeer plek is er minder dan een minute er van verdaan en ik woon er 3 minuten van verdaan dus er zijn vele optie`s.

De reden voor de TGO aan mijn kant is dat als er klachten komen dat ze weten dat er een BBQ is.

Want we leven in Nederland waar veel mensen een ander geen plezier gunt dus zoveel mogelijk de dingen goed voorbereiden want klachten gaan er komen maar hebben dan weinig zin vanwege de toestemming voor het BBQ.

 

De lijst hangt van het weer af bij mooi weer 30 bij slecht weer 24 tot 26.

Kan wel zeggen dat 30 man oké is maar als het halve wegen de dag slecht weer word moeten de 4 a 6 mensen al meteen weer weg want in dit huis gaat dat nooit passen.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ook al veel zin in :lol:

Persoonlijk vindt ik optie 2 ook mooier.

 

Ik weet niet hoe noodzakelijk de stroom is,maar anders kan ik van het werk wel een klein 2takt aggregaatje mee nemen?

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet niet hoe noodzakelijk de stroom is,maar anders kan ik van het werk wel een klein 2takt aggregaatje mee nemen?

 

Voor zijn vap behoorlijk belangrijk :lol:

In geval van Regen spring inme auto nar huis Als het Andrs tedruk zou zijn vroeg dit meer omdat ik 29 namen zie op je lijst +jezelf =30 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Zeebodem,

Ik heb niet echt stroom nodig een pure in vloei of een dikke pijp geniet ik ook al van.

Denk ook niet dat het slim is want het blijft een openbaar terrein waar meer mensen in de buurt zitten.

Wel tof dat je eraan denkt.

 

Beste g.w,

Ik ga even denken en kijken hoe het anders kan.

Ik weet niet als iemand 2 van die sta tafels heeft (Zelf een bar en een tafel die op sta hoogte kan) want dan is het bij slecht weer geen probleem ook word het dan nog vol.

Ik kan wel even zonder VAP ook al zal iedereen dat niet verwachten LOL (4 weken Vietnam zonder)

Dikke waterpijp is hier al oké en heb nog steamrollers of een een dikke pure joint.

Ik kan alleen niet zonder 1 van die 4 want dan voel ik me geen Chinees en dat moet wel op een meeting.

Ik zat nog wel met een vraag kan iedereen zich hier wel in vinden?

Aangezien het openbaar toch iets anders is dan binnen huis qua omgeving en het rekening houden.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
pacman het kan wat fris aanvoelen groot water maar over het algemeen goed zwem water woon zelf aan de overkant
Familie Nesta gaat daar vandaag de watertemperatuur testen :lol: ik zal het laten weten.

Er werd gezwommen het viel mee :lol:

Nog een weekje lekker weer en het is heerlijk!

Enjoy. ^_^

gallery_7512_11569_244565.jpg

(random people)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er iemand een volle autoaccu heeft staan.....neem hem dan mee; wellicht kunnen we dan mobiel dampen :lol:

grtz ammelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

k heb 3 ooms die automonteur zijn

moet lukken :)

zal maandag of dinsdag ff laten weten

 

horen daar ok kabels bij ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 5 weken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes,...

 

Heb er zin in,...

 

:) :wacko: :)

:D :D :wOOt :wOOt :wOOt

:D :D :D :) ;)

:) :) :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal niet zoveel update de aankomende weken het blijft toch een beetje tegen zitten.

De kracht die er is word in de meeting en het moderater gestoken.

Via PM ben nu wat gemakkijker te bereiken aangezien ik niet de power heb alles door te lezen

 

 

Wat heb ik te melden.

1. de locatie gaat denk verander worden.

Nog wel buiten en aan het zelfde water maar een plek waar we wat vrijer kunnen zijn op de ander plek kunnen er toch ook kinderen rond lopen.

Ik ga het vandaag de ander locaties bekijken.

 

2. Dan nog erg mooi nieuws ik heb aankomende woensdag contact met PUK support en die komt ook en wilt kijken als ze ook wat kunnen betekenen voor de BBQ.

 

 

Maar wat er ook gebeurt we gaan er weer een leuke dag van maken.

Een fijne dag.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd for President,... :)

 

:wacko: :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is mijn eerste zet alle drugs legaal maken met goede voorlichting en wel voor boven de 18 repressie werkt niet en heeft nooit gewerkt.

De tweede zet is alle mensen in de politiek die de boel voor liegen of hoe hun het noemen niet volledig informeren een cel straf voor landverraad.

De 3de zet is het vaderlands liefde terug brengen want dat is belangrijker dan dat Europa shit want niemand van mij gabbers zal nu als er oorlog uit breekt wat voor dit land willen doen.

Het 4de is bij grote beslissingen een referendum houden zo dat het volk mee beslist.

Het 5de wat ik zal doen is alle Ministers/bank managers/pensioen gokkers/bonus rippers die geld over de balk gegooid of gejat of toegeëigend of vergokt op de beurs hebben naar een werkplaats waar ze het geld terug gaan verdien en compleet kaal plukken huis/auto echt alles.

Ook medicijnen waar van bewezen is schade aan te brengen die juist op een drug lijst zetten en ook de verkopers (die pillen makers/verzinners) het zelf jaren lang laten slikken voor straf.

 

Maar we hebben als mensen allemaal zo onze eigen redens en ideeën en normen en waarden.

Een ouwe Chinese filosoof Confucius zei ook Van nature zijn we broeders, door opvoeding worden we vreemden.

 

Thja kan nog wel een uur door gaan.

Denk dat er maar weinig mensen zijn die zich hier in kunnen vinden dus lijk me voor het land beter dat zODd geen President word LOL

 

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZoDd, :)

 

I vote for you :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...