Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
royaldane

record aantal gram per plant

Recommended Posts

het klimaat hier is een beetje kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees:

 

Ja inderdaad ze zullen het natuurlijk nooit zo goed doen als in Cali, maar het is natuurlijk altijd beter dan een kleinere plant in NL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whijjow...

 

er zitten daar toch 2 pics tussen... :vape:

Denk dat moeilijk lukt in Belgie...

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zomer 2010 haalde ik rond de 650 gram droog van een plant in de volle grond. Deze had ik volledig gedieft. Colafles toppen=)

Was een lowryder x shack f2 kruizing, ongelukje van het jaar daarvoor. Deze waren in de aarde gevallen en kwamen vanzelf in de lente op. Waren er aardig wat dus heb alles op 2 na vermoord zodra voorbloei te zien was.

 

De een was wat meer Sativa met golfballen als toppen, kwam lang niet zoveel af(ong 400g). De andere duidelijk meer Indica kwa opbouw/blad, haalde daar ook een stuk meer vanaf maar stond ook op een betere plek. Beide schoten begin Juli al in de bloei, was een leuke verassing. Wiet was ook nog eens goed van smaak, alleen niet erg sterk. Uiteindelijk was vrijwel alles wat ik zelf had ontkiemd volledig mislukt, en de ongelukjes hadden mijn seizoen gered. Lijkt wel een sprookje.

 

Dit jaar zelf een aantal ontkiemd, benieuwd wat er nu uit zal gaan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2003 zijn er vast wel mensen in NL geweest die 2 kilo van 1 plant haalden buiten, een vriendin met tuin op het zuiden had i.i.g. meer dan een kilo van een in mei geplant PP-stekje.

 

"HumboldtLocals Outdoor 2010", https://www.icmag.com/ic/showpost.php?p=390...;postcount=1303 is het topic waarvan ik hierboven wat foto's zag langskomen. 5-10 pounds (tot 4,5 kg) en max. 4,5 meter hoog is daar niet ongewoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...