Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HideTheQueen

Einde gedoogbeleid?

Recommended Posts

De oplossing: Vijf plantjes voor eigen gebruik legaal maken, en dan de handel in het spul gewoon lekker helemaal verbieden.

En de toegestane hoeveelheid wat je in huis mag hebben misschien iets verhogen.

En buitenshuis (ook tijdens vervoer) totaal verbieden, dus enkel in je eigen huis/tuin toestaan.

 

 

Pluspunten van dit idee zijn:

 

>> Geen achterdeur meer waar (gedwongen) illegale handel heerst.

 

>> Planten hoeven niet meer "op zolder verstopt met afgetapte stroom" gekweekt te worden (met alle gevolgen zoals brand), maar veilig in de tuin.

 

>> Importeren van wiet en hasj wordt onnodig en dus zal de smokkel in deze middelen afnemen, en zo geen criminele organisaties meer financieren.

 

>> Bij het buitenshuis verbieden kun je elke overtreder aanpakken omdat hij/zij dit mogelijk op zak heeft om te verhandelen.

 

>> Er bestaat geen grote vraag meer naar het product door coffeeshops, zodat leeg staande gebouwen en kantoorpanden niet meer aantrekkelijk zijn voor "de grote jongens".

 

>> Iedereen die het thuis kweekt die weet zeker dat het product niet verontreinigd is, dus dat is veiliger.

 

>> Het product hoeft niet meer verhandeld te worden, dus de hele softdrugs markt stort in elkaar. De criminelen staan volledig "buiten spel".

 

>> Drugstoerisme heeft ook geen enkele zin meer, en zal dus voorbij zijn. Afspraak met Duitsland nagekomen!

 

 

> Als ik op nog een punt komt dan schrijf ik hem erbij! Als iemand anders nog een punt heeft, ik hoor het graag!

> En kan iemand dit op sociale media plaatsen? Ikzelf heb geen hyves/twitter/cu2/pp2000/facebook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zet wel bepaalde mensen buitenspel. nl de coffeeshops. Je neemt die mensen wel hun brood met een

legaal bedrijf, want dat is het wel. En ik zou mij ook bedonderd voelen als ik eerst jaren een leuk runnend

bedrijfje hebt opgebouwd om dan vervolgens je zaak af te laten nemen.

 

Ik zou gewoon de achterdeur regelen en dat kan best. Onderzoeken erna naar eigen politieke hand zetten,

om zo meer reden te hebben het gedoogbeleid af te schaffen werd recentelijk bekend. Dat is oplichterij!

( staat ergens ook een bericht van op het forum met video ).

De aanvoer van cannabis aan coffeeshops overheids wege regelen, ook de teelt en die handhaven.

Zo word grote illegale kweek, en dus criminele bizz ook een stuk minder.

Heeft de overheid ook een duit in het zakje, want dat willen ze maar al te graag en de thuis/hobby kweker

voor zijn eigen behoefte zijn gang laten gaan, maar ook daar normen stellen van aantal planten en de

installatie van de apparatuur. Er word nogal wat aangeklooid met elektra voorziening. ( brandgevaar )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar sluit ik mij helemaal bij aan, maar de overheid is toch van plan het gehele gedoogbeleid af te schaffen om zo "de criminaliteit te bestrijden".

 

En ook in dat geval zullen er geen coffeeshops meer bestaan, maar zal de illegale markt wel enorm toenemen!

 

Vandaar dat dit mij de enige oplossing lijkt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dit vind ik nou jammer, HideTHeQueen ik vind het mooi dat je zon initiatief lijkt te willen nemen

Maar probeer je nou iets te verzinnen wat jij denkt dat dit kabinet goed zal keuren? sorry dat is echt oliedom.

 

Daarnaast is wat je schetst nog minder haalbaar dan officiele regulering van de teelt.

Denk er logisch over na en je zal snappen waarom de overheid dit nooit zal doen, zowel vanwege het willen controleren als financiele overwegingen

 

Kom met de enige echte oplossing, ga en blijf daar massaal en georganiseerd achter staan, enige kans.

En ik zeg alvast aleen met zn allen keihard volhouden en constant de confrontatie en publiciteit blijven zoeken, en intussen hopen op betere tijden (nieuwe regering)

Beste wat we kunnen doen

 

Zo is er dus echt geen goed plan of iets van iets waar we allemaal echt united achter staan.

Dit bedoelde ik ookal te zeggen in mn post op de vorige pagina.

Jammer.

 

PS: Legaliseren van kleinschalige teelt voor eigen gebruik sta ik uiteraard wel 100% achter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe mijn best, maar aangezien de hele wereld aan het legaliseren is maar wij juist criminaliseren zou dit toch een goede overweging zijn.

 

De ideeën van het kabinet zijn al minstens zo scheef als het "gedoogbeleid" zelf... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet hoe jij kan denken dat de overheid jou idee gaat verkiezen boven hun eigen.

Terwijl ze op die manier alle potentiele inkomsten en controle volledig uit handen geven, en alsnog een grote illegale markt zullen hebben door mensen die niet kunnen of willen kweken, om wat voor redenen dan ook. En denk voorlopig ook aan voor het gemak alle bewoners van huurhuizen zon beetje.

Ik vind dat echt zeer naief

 

Hier zwijg ik trouwens nog even over het vooroordeel levensgevaarlijke plantages die elk moment vlam kunnen vatten.

 

Kijk je moet gewoon niet tot een compromis willen komen met die kabinet, of uberhaupt denken te kunnen komen want dat kan niet!!!

Het oude vertrouwde gedoogbeleid wat we hadden, dat was het compromis!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar sluit ik mij helemaal bij aan, maar de overheid is toch van plan het gehele gedoogbeleid af te schaffen om zo "de criminaliteit te bestrijden".

 

En ook in dat geval zullen er geen coffeeshops meer bestaan, maar zal de illegale markt wel enorm toenemen!

 

Vandaar dat dit mij de enige oplossing lijkt...

 

Dat is je reinste bullshit. Die strevertjes hebben een dikke plank voor de kop. Laten zich door

anderen adviseren, deels uitkomsten dan wat aanpassen en hoppla, denken de wijsneuzen het

probleem opgelost te hebben.

Je lost er niks mee op! Je gaat weer stiekem dealertjes op elke straathoek tegenkomen. Maaaar

dat beseft men altijd weer veel te laat. Ver van mn bedshow

 

Het belachelijkste vind ik, daar waar Nederland voorop liep, of anders pionier was op dat gebied

gaan ze nu uit handen geven. Andere landen gaan met het "succes"aan de haal. Bedenk eens wat

bij het legaliseren nog voor voordelen zitten. bv Het advies internationaal. De kweek ( wij hadden de beste

wiet wereldwijd! ) Je loopt inkomsten nota bene belasting! mis door het weigeren van buitenlandse toeristen.

 

Ja, ik weet er zo ff geen meer, maar ongetwijfeld zullen er toch enige voordelen mee zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet elke plantage kan zomaar vlam vatten, dat snap ik ook wel haha (zelf elektricien geweest).

 

En ik weet dat het kabinet voor hun eigen plannen zal kiezen, daarom is opstand ook nodig.

 

En wat wordt er bedoeld met "En denk voorlopig ook aan voor het gemak alle bewoners van huurhuizen zon beetje."?

Als iets legaal is dan mag je het ook thuis kweken. Dit op niet-destructieve wijze, of in de tuin/op balkon/op de vensterbank.

 

En inkomsten en controle hebben ze al niet! Dat is juist waarom ze van de handel af willen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu moe en ik snap je bericht niet helemaal mss komt het daardoor..

Volgens mij snap je niet wat ik bedoel te zeggen kan het nu niet beter uitleggen.

Volgens mij betalen shops wel degelijk belasting

Misschien morgen

 

Hmm kom ik ff op terug ik sluit me aan bij bericht #27 van zappie als waar je voor zou moeten pleiten regulering, logisch en realistisch goed voor iedereen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ HideTheQueen, je bent net zo erg als ieder ander die de fail van de war on drugs niet ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het is:

 

1 Of totaal illegaal zoals het kabinet wil.

2 Of het kabinet proberen tegen te houden met een andere oplossing.

 

Uiteraard is de enige oplossing totale legalisatie, maar dan wordt je door het kabinet zoiezo hard in je gezicht uitgelachen ...

 

Het reguleren van de achterdeur lijkt mij ook een prima optie, maar deze heeft het helaas niet gehaald in Den Haag... :lol:

 

Dus als ik dan iets moet verzinnen dat bij de meeste punten van het kabinet aansluit en hopelijk hun ogen eens een keer opent, dan kom ik niet verder dan wat ik geschreven heb. En als dit niet voldoende is dan zal een ander het moeten doen... Maar ik wacht liever niet af tot een ander wat doet en ga zelf de aanval aan!

 

Straks kom je nog makkelijker aan "blauwe en groene pilletjes" dan aan een rokertje... :rofl te triest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp (is ook vrij logisch) dat je een soort van gulden middenweg probeert te zoeken. maar verdiep je eens in bijvoorbeeld de drooglegging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad een heel sterk punt, en toch willen ze er niets van weten... Hopeloos!

 

Die pinguïn: "Een biertje in een café is niet hetzelfde als een joint in een coffeeshop"

Conclusie: Hij heeft gelijk, alcohol vergt elk jaar een x aantal doden. Comazuipen is een groot probleem. Alcohol is zeer verslavend. En ga zo maar door...

 

Misschien dat als ze hun of mijn plan uitvoeren (en de criminaliteit neemt de gehele softdrugs handel over) dat ze door de consequenties het "gedoogbeleid" weer terug willen. Hopelijk is het dan nog niet te laat...

Maar als het wel te laat is dan heb ik liever dat ze mijn plan hebben uitgevoerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederland is een: Democratie Wiki verteld: Democratie = een bestuursvorm. Het Nederlandse woord[1] stamt af van de Griekse woorden δῆμος (dèmos), "volk" en κρατέω (krateo), "heersen, regeren" en betekent dus letterlijk "volksheerschappij". Dit houdt in dat het volk zelf stemt over de wetten, zoals in het oude Athene, of het volk verkiest vertegenwoordigers die de wetten maken, zoals in België en Nederland.

 

Als he volk het wil, kunnen we dit tegen houden. Maar de meerderheid vind het wel prima zo, en zien het probleem niet. AOW leeftijd en Hypotheek aftrek = voor de meeste veel belangrijker.

 

In spanning wachten wij af wie de dobbelsteen gaat werpen. ... :rofl

 

Greetszz and Good Night

Share this post


Link to post
Share on other sites

Democratie...

 

Wel een vreemde democratie dan als er zoveel mensen dingen anders willen zien dan hoe de politiek beslist.

Meer iets van een bedrijfsstructuur in onderlinge belangen, al dan niet in ego-economische zin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De oplossing: Vijf plantjes voor eigen gebruik legaal maken, en dan de handel in het spul gewoon lekker helemaal verbieden.

En de toegestane hoeveelheid wat je in huis mag hebben misschien iets verhogen.

En buitenshuis (ook tijdens vervoer) totaal verbieden, dus enkel in je eigen huis/tuin toestaan.

 

 

Pluspunten van dit idee zijn:

 

>> Geen achterdeur meer waar (gedwongen) illegale handel heerst.

 

>> Planten hoeven niet meer "op zolder verstopt met afgetapte stroom" gekweekt te worden (met alle gevolgen zoals brand), maar veilig in de tuin.

 

>> Importeren van wiet en hasj wordt onnodig en dus zal de smokkel in deze middelen afnemen, en zo geen criminele organisaties meer financieren.

 

>> Bij het buitenshuis verbieden kun je elke overtreder aanpakken omdat hij/zij dit mogelijk op zak heeft om te verhandelen.

 

>> Er bestaat geen grote vraag meer naar het product door coffeeshops, zodat leeg staande gebouwen en kantoorpanden niet meer aantrekkelijk zijn voor "de grote jongens".

 

>> Iedereen die het thuis kweekt die weet zeker dat het product niet verontreinigd is, dus dat is veiliger.

 

>> Het product hoeft niet meer verhandeld te worden, dus de hele softdrugs markt stort in elkaar. De criminelen staan volledig "buiten spel".

 

>> Drugstoerisme heeft ook geen enkele zin meer, en zal dus voorbij zijn. Afspraak met Duitsland nagekomen!

 

 

> Als ik op nog een punt komt dan schrijf ik hem erbij! Als iemand anders nog een punt heeft, ik hoor het graag!

> En kan iemand dit op sociale media plaatsen? Ikzelf heb geen hyves/twitter/cu2/pp2000/facebook.

 

 

Ehhh...... sta jij ook even stil bij de duizenden banen die verloren gaan als de shops gesloten worden en iedereen zijn eigen plantjes kweekt!! . Dat thuiskweken is leuk maar lang niet iedereen doet dat veilig en laten we elkaar ff geen mietje noemen.... er zijn er die er levensgevaarlijke stunten uithalen en dat weten we ook allemaal.

En vergeet ook niet dat lang niet alle mensen de mogelijkheid hebben om zelf te kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het om comazuipen door tieners gaat dan beslist jullie staat dat ze zelf maar verantwoordelijk moeten zijn voor hun daden en kosten. Dan kan de burgers plots denken. Steekt een meerderjarige een joint op, dan wordt hij als crimineel aanzien en terecht gewezen. Deze burger mag zijn verantwoordelijkheid niet opnemen. Dan zijn we plots te dom om zelf te denken. En ze mogen me ook het gezever over volksgezondheid besparen. Op géén enkele manier zijn die maatpakjes begaan met de gezondheid van de burger. Geld, geld, geld, dat draait in die verziekte hoofden rond. En dagelijks een stevige portie alcohol natuurlijk.

 

Beste politici, jarenlang zijn jullie goed geweest in het wegsteken en verdoezelen van problemen. Kunnen we nu eens eindelijk een nieuwe weg inslaan en de problemen bij de wortels aanpakken? Binnenkort gaan we voor 5 jaar de cel in voor een jointje maar de lokale priester mag zich jarenlang vergrijpen aan onschuldige kinderen en wordt niet eens veroordeeld. KUIS JULLIE EIGEN VERLOEDERDE NESTEN EENS EERST OP, IDIOTEN.

 

Ze laten m'n verjaardag hier goed beginnen. Tijd voor een dikke bong.

 

Hate yerrr state!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ehhh...... sta jij ook even stil bij de duizenden banen die verloren gaan als de shops gesloten worden en iedereen zijn eigen plantjes kweekt!! . Dat thuiskweken is leuk maar lang niet iedereen doet dat veilig en laten we elkaar ff geen mietje noemen.... er zijn er die er levensgevaarlijke stunten uithalen en dat weten we ook allemaal.

En vergeet ook niet dat lang niet alle mensen de mogelijkheid hebben om zelf te kweken.

 

Ja, daar sta ik bij stil, bij elk punt dat je noemt.. maar als je terugleest wat de plannen van de regering zijn kun je uitrekenen wat er dan gebeurd...

 

Dus vandaar dat ik op zoek ben naar een tussenweg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er moet geen tussenweg of compromis gezocht worden. Wij zijn vrije mensen en geen bezit van de staat. Wij bepalen zelf wel wat we doen en laten zolang we niemand schaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannamarie ik begrijp dat je je vanuit je positie hard maakt voor het behoud van de coffeeshop en ik waardeer je strijd tegen elke vorm van controle maar ik zet mijn vraagtekens bij de stelling dat coffeeshops in hun huidige vorm behouden moeten worden.

Volgens mij willen we allebei uiteindelijk hetzelfde en graag sta ik naast je in de strijd tegen de heersende cannabis hetze maar ik zie het toch anders.

Ter info: Ik kweek mijn eigen ganja en ben niet shop afhankelijk.

 

Zelf heb ik in een shop gewerkt dus weet prima hoe eea in elkaar steekt qua achterdeur en dagelijkse gang van zaken maar in vergelijking met de Amerikaanse dispensaries zijn de Hollandse shops die ik ken een lachertje.

Hier in de buurt zijn we trouwens afhankelijk van de oude vertrouwde huisdealer die alles verkoopt als het maar rookt.

Vooral z'n eigen schoorsteen. Doet me denken aan begin jaren 80...

Gedoogbeleid...

Ik zeg weg d'r mee.

Op naar de Coffeeshop 2.0 en het recht op het kweken van 10 planten!

 

Ik wil weten wat ik rook.

Ik wil de waardes van de werkzame stoffen weten, op welk medium er gekweekt is en als het ff kan ook met welke voeding.

Nee er is niks mis met mijn neus, smaak en effect beoordeling maar dit plantje is te machtig om achteloos tot je te nemen.

Het zou zelfs fijn zijn te weten of je Soma of Hypro Amnesia Haze rookt dus de achtergrond van het product...van waar komt het zaad of wiens cut of selectie zijn we aan het roken?

Sterker, het allerliefst weet ik zelfs van welke kweker het afkomstig is want ik ben inmiddels zover dat ik het liever laat staan als ik niet weet hoe of wat.

Eigenlijk wil ik er alles van weten voor ik het in m'n mik stop en wil er graag vanuit gaan dat het product van start tot finish met alle egards en fluwelen handschoentjes behandeld is.

Ja, dat is luxe, maar dat hoort bij dit mooie product.

 

Ik kies voor kwaliteit. Zo eet en drink ik ook, zo leef ik.

Ik gebruik recreatief als liefhebber maar ook als medicinaal gebruiker en ik heb daarbij een bepaalde kwaliteit nodig.

Die kwaliteit gun ik iedereen.

Er is zeker wel kwaliteit in de shops te krijgen maar daar moet ik een bedrag voor neerleggen die inmiddels zo hoog is dat het simpele plantje verworden is tot een bovengemiddeld luxe artikel.

En dat terwijl het gewoon om een plantje gaat die van iedereen en voor iedereen is.

 

Ja, het was 25 jaar geleden leuk...lekker poolen en darten in de Bastos, de Oase en de Empire maar eerlijk gezegd had het beter geweest als ik destijds als puber geen toegang gehad had tot een coffeeshop.

Ik moet er niet aan denken dat mijn nageslacht dezelfde route als papa af gaat leggen daarom vind ik dat er iets moet veranderen.

Derhalve ben ook ik voor het sluiten van de coffeeshop as we know it en het recht van een ieder om zelf te kweken.

 

Jij hebt het over personeel van coffeeshops die zonder baan komt te zitten maar die kunnen net zo makkelijk op gaan in de toekomstige Coffeeshop 2.0 waar alles goed en netjes geregeld is en je weet wat je koopt.

Met een website van iedere gelegenheid met daarop een dagelijks geupdate menukaart met ALLE gegevens per strain.

Als ik dan denk aan hoe mijn oude baas in de shop zijn vak benaderde (uitzonderingen daargelaten) staat dat hier mijlenver vanaf.

Je zou het aantal Cannatheken nummeriek afhankelijk kunnen maken wat wil zeggen dat je per zoveel duizend personen bevolking een shop hebt die een product levert die gekweekt is door erkende kwekers.

Dan heb je net als in de States een pas nodig die je het recht geeft het product af te nemen maar je gelijkertijd ook het recht geeft een x aantal planten te verbouwen voor andere 'patienten'.

Ik zeg niet dat systeem in de States helemaal klopt, ik pleit eerder voor het recht van een ieder op het kweken van tien (?) planten wat je nog een minimale mogelijkheid tot een of andere vorm van selectie geeft.

Ik zou maar wat graag een vergunning aanvragen om officieel te kunnen gaan kweken en zo rap mogelijk weg uit die mistige wereld waar ik voor crimineel aangezien wordt.

Dat zou juist veel werkgelegenheid op moeten kunnen leveren.

Bovendien is er canna educatie nodig. De beeldvorming klopt van geen kant. Schimmige filmpjes met stonede coffeeshop eigenaren gaan ons niet redden.

 

Ik ga daarom ook niet demonstreren tegen de wietpas.

Let wel, ik rook inmiddels bijna 30 jaar ganja als het me een lieve lust is maar voel me toch niet geroepen om tussen een grote groep vooroordeel bevestigende stoners de vuist te heffen tegen de aangekondigde wietpas.

Registratie als in Amerika kan juist de oplossing zijn.

Niet voor mij, maar dan is de keuze aan ieder om een pas aan te vragen als zelf niet wil of kan kweken.

 

Qua tourisme: Ik ben in vele landen geweest en het is altijd en overal gelukt om aan wat dope te komen.

Als ik nu naar de States ga kan ik ook niet naar een dispensary maar ik weet zeker dat ik nog dezelfde dag aan een lekker jointje zit te lurken.

Sterker: ik heb juist in die situaties de beste en lekkerste wietjes te pakken gekregen!

We maken ons nu druk over Belgen en Fransen maar ik zie die landen er voor aan de cannabis problematiek sneller te tackelen dan wij hier in NL.

Dat kun je gerust aan onze huidige regering over laten ;-)

 

Ik heb alle vertrouwen in de Nol van Schaiken, Arjan Roskammen en Michael Velingsen van de wereld om het ook in NL netjes te regelen en de hoop stof die er op de term coffeeshop ligt weg te blazen.

Op naar een mooi schoon transparant cannabis Hollandica.

 

Easy skanking

Nesta

 

 

Edit: Amnees heeft nog een beter idee :verrygood

TOTALE LEGALISATIE is de oplossing, wat ik daarmee bedoel is: je mag kweken, je mag blowen, je mag je wiet verkopen, je mag wiet kopen, je mag wiet op zak hebben, etc.

 

waar ik wel voorstander van ben is dat de locatie waar je kweekt, veilig opgezet word, dat kinderen buiten spel blijven en nog wat logische dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, dat is een goed idee

 

Dus even samengevat wat je idee inhoud:

 

>> 10 (zal ter discussie staan hoeveel) planten per huishouden vrijgeven.

>> Goede voorlichting wat betreft cannabis.

>> Mensen die niet kunnen of willen kweken kunnen een "apothekerspas" aanvragen en met deze pas hun product kopen bij de cannabis apotheek.

>> Cannabis apotheken die alles goed controleren en hun klanten heel goed voorlichten qua strain, sterkte, achtergront, soort enz enz.

>> Houders van apothekerspas mogen voor hun apotheek kweken, mits ze zich aan de kwaliteitsregels houden.

 

Ben ik iets vergeten of klopt er iets niet? Vertel het me!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey HideTheQueen thanks.

Er valt zo veel over te zeggen.

Voor en tegen.

 

Het is meer m'n vibe van de dag.

Jah knows best...

 

Je kijkt wat Weed Wars en American Weed, neemt wat docu's tot je en voor je het weet vloeit er een mening uit je pen.

Daar wil ik me niet te veel aan houden, morgen is weer een nieuwe dag, verandering is alles.

Het is waarschijnlijk zoals Bob Marley het zegt in de bijgevoegde track: "Total Destruction is the only solution".

Babylon must fall.

1love.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ehhh...... sta jij ook even stil bij de duizenden banen die verloren gaan als de shops gesloten worden en iedereen zijn eigen plantjes kweekt!! . Dat thuiskweken is leuk maar lang niet iedereen doet dat veilig en laten we elkaar ff geen mietje noemen.... er zijn er die er levensgevaarlijke stunten uithalen en dat weten we ook allemaal.

En vergeet ook niet dat lang niet alle mensen de mogelijkheid hebben om zelf te kweken.

 

Ja, daar sta ik bij stil, bij elk punt dat je noemt.. maar als je terugleest wat de plannen van de regering zijn kun je uitrekenen wat er dan gebeurd...

 

Dus vandaar dat ik op zoek ben naar een tussenweg.

 

 

 

Hoe bedoel je tussenweg? Lees eens een keertje wat er al op gang is gezet en verdiep je daarin...

Ik heb toch nog steeds het idee dat je het niet begrijpt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadat ik net ineen ander topic gelezen heb, en mijn mening heb geschreven

met een stikkie, dacht ik dat het misschien een angst is voor de waarheid of

de ziens/denk wijze van de mensen. Immers bij de meesten werkt het

gebruik van cannabis positief.

De angst voor het niet gehoorzamen van het volk, het meer gaan zien van de

levens waarde. Ik merk dat heel goed. Blowen heeft mij geholpen iets meer van

een afstand te bekijken. Rustiger te denken, en analyseren van dingen.

Op een of andere manier zie je de zin en onzin van wat we allemaal doen

eerder of meer in.

Het is maar een idee wat ik nu schrijf, maar weet je; wat moet je dan geloven

van wat er ons voorgekauwd word? Ik ken die beleids makers niet persoonlijk.

En zeker iemand die ik niet persoonlijk ken, vertrouw ik al helemaal niet.

Dus ja, het zouden andere redenen kunnen zijn waarvoor men opeens zo fel gekant is

tegen het gedoogbeleid en softdrugs algemeen.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...