Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groninger

AK Auto / Automax /Big Bang Auto 250 watt hps

Recommended Posts

hmmm dat word dus even heel goed uitkijken inderdaad ik ga daar eens even over nadenken

 

dank je elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja je moet het zelf weten , maar ik zou het niet doen als je dames er vlak bij staan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm zijn er ook manieren om dit wel te doen wellicht een kast met alle mannen apart maar hoe dicht je dit dan goed genoeg af dat er geen stuifmeel doorheen komt ? ik duik weer in de boeken hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

En en

al wat gevonden voor je zaad plannen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee elmo ja beetje stil hier nu heb geen camera en updates zonder plaatjes vind ik maar zozo

 

heb inderdaad een oplossing gevonden welke we gaan proberen het belangrijkste is dat de mannelijke plantjes nu 3 km verderopstaan in een binnen kast

dit word dus veel bestuiven met de hand en proberen het zo schoon mogenlijk te doen. heb nu in totaal 10 planten al in de voorgroei en morgen gaan daar nog weer wat bij komen (heb ff spongepots besteld dat kiemt naar mijn weten toch wel te gek hoor :vape: )

 

Op moment dat het gaat lopen en ik weer een camera heb dan gaan de foto's ook weer komen :wave:

 

 

De fem plantjes van dit topic gaan ook mooi staan al onder de hps hebben hier en daar wat raar blad maar groeien wel hard dus das dan weer goed ^_^

 

Zal ASAP camera weer hierheen halen en foto's maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

camera al gevonden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nee nog niet is nog op reis baal er een beetje van :wave:

 

ik zal vandaag even met mijn telefoon wat pics maken kun je toch nog de vooruitgang zien want dat is best leuk om te zien nu hahaha ze gaan hard :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

duren wel lang bij jou....

 

die dagen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk af en toe ook hoopvol maar geen fotos hier :lol:

Ben ook wel erg benieuwd hoe je het nu hebt staan en het tot zover gegaan is

Hopelijk binnenkort :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff groot excuus voor een lange stilte ik heb genoeg geduld gekregen voor het kweek gebeuren maar weer niet genoeg tijd om alles netjes te blijven onderhouden in dit topic mijn excuus veel te doen druk druk maar beter nu :P

 

Voor de pic liefhebbers ik heb toch mijn telefoon moeten pakken want de camera is nog niet terug :lol:

dus niet zo best maar wel zichtbaar hoe het erbij staat

 

Eerst even de voorgroeikast waar wat adh's en ak's in staan voor de zadenkweek :jump: (lowryder en blueberry ook nog )(dank aan de persoon die hiervoor verantwoordelijk is wat een geweldig forum is het toch ook en wat een geweldige mensen. !!!!!! )

( hier probeer ik een ander topic van te maken maar ook weer als het fototoestel er weer is :jump:

 

 

gallery_32403_13748_433139.jpg

gallery_32403_13748_822699.jpg

gallery_32403_13748_458117.jpg

 

Daarover later meer dan nu even de bloeikast met auto's er staan ak's BB en automax waarvan ik de automax verbazend mooi vind worden heel diep groen en mooie bouw

 

gallery_32403_13748_367444.jpg

gallery_32403_13748_286351.jpg

gallery_32403_13748_418349.jpg

gallery_32403_13748_93273.jpg

gallery_32403_13748_561980.jpg

 

En dan heb ik in mijn kast nog een van de twee WW niet autoflowering staan waarvan ik straks stekjes wil gaan nemen (gewoon om te kijken hoe dat moet ) hij schijnt zich happy te voelen onder de hps :jump:

 

gallery_32403_13748_190019.jpg

 

Planten staan in 4 liter potten (al heb ik het idee dat het 3 liters zijn hahaha en ik moet zeggen ze zuipen als een gekke.

Werk met de bac bio bloom maar tot nu toe nog maar 1 keer gegeven volgende week ga ik dat langzaam toevoegen maar ze zien er nog zeer goed uit dus ik dacht de grond heeft nog wel voeding genoeg (light mix)

Temp is een beetje onder controle met de lamp wat hoger (helaas) zo rond de 27/28 en lv waggelt een beetje tussen 30 en 60 %.

 

Bij een stuk of 4 auto's al zeer zeker zichtbare bloei en ze zijn allemaal erg laag gebleven dus maar even kijken wat het allemaal gaat worden nogmaals excuus voor de ruk kwaliteit foto's maar zoals al vermeld ik heb geen andere camera nu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe super een update met fotos

Nou het ziet er heel goed uit vind ik

Mooi egaal veld in de bloeikast zo.

Je pakt het kweken ook wel leuk op :lol: , ik zit me zelf ook al te bedenken of ik moet upgraden of iets nieuws/extras wil straks

Op naar mooie toppen succes

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ja het is wel 1 level maar wel laag :lol: maar goed ook trouwens want die hps is warm man pffff

na deze ronde komt een ronde met een stuk of 10 WW stekken op 3 liters en gelijk op 12/12 kijken of ik kan wat torsti ook kan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkr toch zo laag, heb je goed voor elkaar :lol:

Ja ik ben wel benieuwd naar je oordeel over de HPS kwa warmte verder..

Stel je hebt de afzuiging uit staan of die gaat kapot.. fikt je kast dan af ?^^

Het lijkt mij wel stuk makkelijker kweken dan onder TL wat er dicht op moet..

En maakt het ook wat minder uit als je veldje niet perfect egaal is Ik twijfel tussen het upgraden met het soort licht als tneon of hps, aleen groter gaan met tneon is denkik aleen handig kweken als je altijd stekjes tot je beschikking hebt.

Sorry voor de topic vervuiling trouwens :lol:

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan aan mij liggen maar volgens mij staan ze beetje droog ?

gallery_32403_13748_286351.jpg

 

hoe geef je water boven af onder af net voor de lamp aan gaat of miden op de dag ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

midden van de dag en van boven ik ben even aan het wennen aan die kleine potten de buffer is anders dan de eerste kweek dus hehe

 

@bani valt mee hoor fikt niet zo rap af maar word wel aardig heet dus goed spul erboven hangen is een must

ik vind tot nu toe hps iets moeilijker maar heb wel het idee dat het beter is voor de opbrengst omdat het gewoon een bak meer licht is wat ook veel verder naar onder komt

tneon is te gek maar inderdaad het moet er gewoon pal boven hangen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vriend van me langs geweest met een camera dus even wat foto's gekiekt voor een hoognodige update

 

allereerst de zadenkweek met lowryders adh en ak's is vollop bezig ik heb alleen een beetje veel mannen geloof ik hahah maar goed stuifmeel opvangen en bewaren is geen probleem geloof ik

 

Ik heb m de mannen toch wg te halen van mijn grote kast besloten een kleine kast in mijn schuurt te zetten en ze daar te laten staan en dan het stuifmeel opvangen en handmatig de vrouwen (als ik die nog krijg hahaha te bestuiven )

gallery_32403_13813_707671.jpg

 

Lowryder man

 

gallery_32403_13813_186847.jpg

gallery_32403_13813_441033.jpg

 

Dan heb ik in mijn voorgroei kast boven nog adh's staan hopenlijk wat vrouwen en nog 3 stekjes van mijn WW die nog meegroeit in mijn bloei kast (18/6 ivm autoflowers) ik dacht moet er toch wat mee doen dus dan maar stekjes nemen voor de volgende ronde ) (zonder stekkenpoeder of andere dingen gewoon hup in zaaigrond en proberen maar staan er nu 4 dagen in en doen het nog dus duimen maar )

 

gallery_32403_13813_1138750.jpg

gallery_32403_13813_629286.jpg

 

 

Dan heb ik nog steeds de hoofdkast met de WW en een heleboel autoflowers erin haha die dingen zijn raar en kleine potten is ook anders water geven maar ik geloof dat ik het begin te begrijpen nu (volgende keer weer lekker grote potten man man wat moet je met een kleine buffer er bovenop zitten zeg )

 

gallery_32403_13813_517201.jpg

 

in de weg staande WW haha

 

gallery_32403_13813_1860364.jpg

 

auto's

 

gallery_32403_13813_703991.jpg

gallery_32403_13813_541652.jpg

gallery_32403_13813_896436.jpg

gallery_32403_13813_1686762.jpg

 

To zover de update ze zijn wat traag maar dit meer omdat ik geen camera heb en ik vind een update zonder camera nog steeds niks aan hahaha

 

tot de volgende update en nogmaals voor de mensen die de zadenkweek mogenlijk hebben gemaakt ik ben hard mijn best aan het doen en hoop dat alles goed gaat nogmaals dank ik geniet er met volle teugen van :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan iemand trouwens al zien of die ballen van de man snel opengaan ? ik heb geen idee namelijk hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo heel af en toe komt een vriend waarmee ik de zadenkweek doe langs en die heeft een camera (yey) dus dan kan ik nog even updaten met wat pic

 

De autoflowers gaan allemaal goed in het bloeihok beginnen al bruin aan te maken en moeten nog even staan.

Verder erg druk bezig met een zadenkweek erbij dus mannen appart zetten en proberen stuifmeel op te vangen wat best aardig gaat.

ik heb een lowryder mannetje die het verhipte goed doet en waar ik elke dag toch vrij veel van afhaal en op 2 plekken (koelkast en vriezer ) bewaar totdat mijn dames wat grotere toppen hebben.

 

Lowryder omgetrokken vanwege de hoogte maar bijkomend voordeel dat al het stuifmeel netjes op de spiegel valt en erg makkelijk te verzamelen is (ga dit ook doen met die blueberry daar achter en de drie adh mannetjes die in een koelkast staan met spaarlampen erboven.

 

gallery_32403_13854_562730.jpg

 

lijkt wel coke hahaha

 

gallery_32403_13854_1206385.jpg

 

Heb veel mannetjes maar toch ook nog wat adh dames die worden bestoven als ze wat verder in de bloei staan

 

gallery_32403_13854_1508650.jpg

gallery_32403_13854_711279.jpg

gallery_32403_13854_226234.jpg

 

Tot nu toe gaat aan mijn kant de zadenkweek best goed (al heb ik nog geen plant bestoven hahaha ) en mijn collega heeft nog AK's staan met een adh man en gaat ook zaden hiermee kweken dus op 2 locaties zaden voor het beste resultaat.

Hier gaat voor de tweede ronde nog eens 10 adh's in een mooie bloembak van de action en die gaat straks als het weer wat beter is naar buiten en laat ik gewoon lopen en zien wat er gebeurt met de man/vrouw mix.

 

 

Tot zover de zadenkweek waar ik enorm veel lol mee heb. over naar de eigenlijke kweek de autoflowers

Ik moet zeggen dat ik het kweken op kleine potten al helemaal zat ben want watergift is een drama pfff dan weer dorst dan weer teveel haha de volgende ronde gaat toch echt een aarde bak worden met het hele sannie pakket erin hup klaar.

 

Foto's

 

gallery_32403_13854_332236.jpg

gallery_32403_13854_1875725.jpg

gallery_32403_13854_488548.jpg

gallery_32403_13854_912359.jpg

gallery_32403_13854_1847729.jpg

gallery_32403_13854_1063719.jpg

 

Hup de autoflowers staan er naar mijn weten best leuk bij hier en daar wat puntjes verbrand maar das nog wat meer leren.

 

Heb er nog een WW in staan die al aardig groot aan het worden is en ondanks het feit dat het een Fem zaadje was wil ik toch proberen hiervan stekken te nemen voor de volgende run. de plant ziet er goed uit en groeit ook zonder problemen dus ik dacht och laten we zien of het herma vrij zal blijven

 

gallery_32403_13854_722455.jpg

 

Tot zover een kleine update nogmaals sorry voor de weinige hiervan maar ik vind een update alleen de moeite waard als je wat foto's erbij kan zetten en bij gebrek aan camera is dat wat moeilijker.

Ik hoop dat ik toch nog een beetje een leuk verslagje er van kan maken :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wave:

 

Heb geen woorden ..... wel vet hé die auto`s

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet zeggen dat ik ze toch wel geinig vind maar de volgende keer gaan ze wel naar buiten hahahahah.

 

Ik ga proberen de volgende ronde toch weer te vullen met normale zaden simpelweg vanwege het feit dat ik het omschakel moment toch graag zelf wil bepalen hehe. maar desalniettemin vermaak ik me prima met al die autoflowers zadenkweek en wietkweek ik vind het allemaal machtig mooi.

 

Het enige wat me tegenviel is de extra aandacht die nodig is met minder medium dus daar ga ik niet weer mee werken of ik ga een goeie bodem maken en van onderaf water geven :wave:

 

Next round WW en hopenlijk K.O.Kush (zeg ik dat goed ? ) van sannie met 2 aarde bakken en alles wat er in het startpakket zit :tu

 

En deze zomer met de collega op de fiets zaden uitzetten in het wild hahahahaha heb er nu al zin in na het lezen van al die verslagen hier (commando pak aan en stealth bewegen haha)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie auto's man!

 

 

Die Lowryder is niet echt meer "Low" te noemen :tu

 

commando pak aan en stealth bewegen

 

 

Valt niet op in Groningen joh... :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valt niet op in Groningen joh...

 

Moet wel hier man die boeren schieten met scherp en als ze je pakken dwingen ze je te trouwen met hun dochter en geloof me sommige hahaha neeeeeee aaaarggghhlll "dan maar de lucht in zei ............." en stak zijn pistool in een vat buskruit

 

En die "low"ryder is een echte stoere man denk ik die is aan de steroids ofzo hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

erbuiten ik heb het geprobeerd in de stad maar die verrekte stenen in de herestraat zijn moeilijk door te komen met me schep dus ik dacht wellicht is dit niet zo'n goed idee

had tevens op de zaterdag middag nogal wat winkelend publiek dat me raar aan keek in mijn commando pak..

 

 

(hehe nee woon niet in de stad zelf dus lekker erbuiten.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wave:

 

 

Maar je zult nog versteld staan wat voor leuke plekjes de stad te bieden heeft!

 

Dat is pas urban growen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...