Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groninger

AK Auto / Automax /Big Bang Auto 250 watt hps

Recommended Posts

Hallo even een kleine update met de autoflowers in de bloeikast

 

(de zaden produktie komt mooi op gang maar had ik geen foto's van de lowryder man is helemaal klaar en leeg :lol: dus die is verwisseld met een blueberry welke net op gang begon te komen, aan het eind van de rit heb ik stuifmeel van een lowryder/blueberry/en adh's welke ik ga gebruiken om de vrouwen te bestuifen met hier en daar wat mix up etc en dan maar zien wat er uit komt :D foto's volgen )

 

Bloeikast autoflowers nu zit te wachten to de boel bruin word en me te verbazen over het feit dat er nauwelijks geur afkomt ?? erg raar maar we zullen het wel zien.

 

gallery_32403_13873_957518.jpg

gallery_32403_13873_1403564.jpg

gallery_32403_13873_1540125.jpg

gallery_32403_13873_439836.jpg

gallery_32403_13873_743283.jpg

gallery_32403_13873_259952.jpg

 

Laatste foto heeft wel een paar bruine haren zie ik net (hoop dat het niet door per ongeluk stuifmeel is gebeurt hahaha )

 

Tot zover en nu hup klaarmaken voor het oranje gevoel en veel bier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ga hem toch maar even goed afsluiten zoals het hoort

kweek ging best leuk ik had alleen wel de fout gemaakt iets te onvoorzichtig te zijn met de zadenkweek beneden wat als resultaat had dat ik te snel alles maar neer moest halen (was bijna klaar ) heb heel teleurstellend een gram of 50 eraf gehaald dus niet best

 

vond het wel weer erg leuk maar ben ook achter een paar dingen gekomen die voor mij belangrijker zijn

de belangrijkste is dat ik niet meer met kleine potten wil werken ik word gek van de water huishouding hahaha dus de volgende ronde 2 curver bakken met veeeeeeel gron en dus een lekker groot buffer.

Autoflowers zijn wel leuk maar niet leuk genoeg om in je kast te rammen vind ik buiten de 18 uur licht vind ik ze echt te weinig opbrengen (hangt ook van de kweker af he dus dit geld voor mij). buiten neerzetten is wel grappig en ga ik ook zeker doen deze zomer met de zaden die uit de zadenkweek komen (die best goed gaat tot nu toe maar daarover later meer in wellicht een ander topic.

 

 

Kortom ik moet even een weekje wachten en dan gaat de volgende ronde van start met WW in een curver bak en wellicht K.O Kush van sannie erbij in ook een curver bak :o snel op 12/12 en proberen maar wat klein te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Groninger,

Leuk verslag uiteindelijk hoor jammer van het beetje tegenvallen de resultaat maar toch mooi

En het gaat vast verdubbelen bij de volgende grow.

 

Volgens mij heb je goede ideen voor de volgende grow.

Met grote potten heb je grotere planten.. en dus ook minder zaadjes nodig uiteindelijk ook wel een voordeeltje misschien

 

Bij mn eigen grow had ik zoals je misschien weet een vrij onlogische/onzinnige mix van autoflowers met normale soortjes.

Nu ik er meer van snap zie ik ook geen reden meer om autos te growen indoor.

Normale soorten zijn volgens mij ook sterker dus ben je minder nodig en je kan zelf de grow veel meer sturen inderdaad door het omschakelmoment.

Met sannies soortje kan het niet missen denkik

Succes dus gaat vast leuk worden

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep dat was ook mijn gedachte maar al met al heb ik weer een lading leermomenten gehad waar je U tegen ... hehehe

 

dus op naar de volgende uitdaging en de zadenkweek is nog vollop bezig mijn co zadenkweker heeft net zijn eerste zaadje er uit gepeuterd en dat ziet er ook goed uit dus dat is wel weer lachen.

ik heb nu nog 4 soorten staan die verschillend zijn bestoven en op het geel worden van blad na gaat dat best geinig (snap dat geel trekken niet helemaal maar zal wel met voeding te maken hebben de grond was geen lightmix dus zit niet veel in.)

 

Ga voor de volgende kweek toch ook nog even kijken naar ph meters vind dat toch wel interesant en volgens mijn soms ook best wel nodig :verrygood

volgende week start ik alles weer op en ga ik zaden scouten maar de keuze is nog steeds of kush of weer een ronde met de idiotproof WW's

 

in iedergeval komt er een grote aardebak hahahah en de buffertabletten van sannie gaan er ook zeker bij in lijkt me niet verkeerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...