Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

urbangrower

zwarte puntjes in de WhiteWidow

Recommended Posts

hmmm je kan het ook anders bekijken hoe meer instanties met wiet te maken krijgen hoe meer die zullen kijken of ze dit wat meer legaal kunnen gaan oplossen met bv wetgeving etc etc

Vergeet niet als je iligaal spul bij legale instanties pleurt dan kunnen die niet anders dan een manier vinden om hier ook legaal mee om te gaan dus zullen ze daar naar zoeken.

Er bestaat altijd een kans dat ze de andere kant op draaien en het nog meer iligaal maken en ook zeggen dat het rommel is etc etc zie voorgaande berichten maar ik denk zelf als je dit op een grote manier gaat aanpakken wellicht de politiek vanuit dit soort instanties ook ietwat druk gaat voelen.

 

Maar zoals meerderen als vertelden het kan ook mis gaan haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stikkie, voor hun (en mij) is het vrij simpel stik, het is een product... "legaal" te koop in NL. Maar wat zit er in? of erop? waar komt het vandaan...

daar geeft niemand je antwoord op... laat ze maar eens uitpluizen waar dit product vandaan komt dan en laat het maar onderzoeken...

ze zijn objectief genoeg hoor geloof me, en zullen tegen de tijd dat ze bij de "achterdeur" zijn al genoeg hebben om kamervragen te eisen :)

ze waren voornamelijk ook geïnteresseerd in de "concurrentie"... de lokale "ilegale" bio-boer die wel goed spul levert ;) en daar liep hun research vast...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen ,

 

ik wilde even vermelden dat dit echt de éérste keer is dat ik dit aantref !

ook zonder microscoop wat t een rare bende.

zelf ben ik vaker in deze shop geweest,nooit problemen ofzo gehad.

 

ik vraag me echt af of dit opzettelijk is gebeurd .........!

t blijft gore bagger !!

 

in nijmegen doe je dit soort stomme dingen niet als je al meer dan 25 jaar bestaat .

welliswaar op een ander lokatie.

 

groet UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou dat dan speciaal voor jou met opzet daarin zijn gedaan?

Denk dat ze gewoon rotzooi hebben ingekocht bij gebrek aan beter, of door gebrek aan kwaliteitscontrole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha nee....lol.

En als dat wel zo was had ik daar poep aan.

Heb verder geen banden met deze sjop.

 

Het zou pas echt fucked up zijn als dit dagelijks menu is...

 

Groet ug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai caramba!

 

Dat ziet er wel heel smerig uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal wel lekker knetteren.. maar lekker smaken niet! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb 2 trekjes op ..... totdat ik op mn beeldscherm keek ... B)

ik rijdt deze sjop tegenwoordig met 55 voorbij !

 

GroeneGroet

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat zegt meer dan genoeg... wat een cannabisbeleid daar in nederland zeg, ik had wel gehoopt dat als je een shop hebt en belastingen betaald op de verkoop je toch wel best je inkoopwaar controleerd. hij zal best wel geweten hebben dat er vanalles mis was met die weed. een zak van 200gram vol met spint/onrijp is toch anders gevuld dan een mooi gekweekte, wil ze hoofdtoppen wel eens zien B)

waarschijnlijk aangekocht tegen sterk verlaagde prijs 1/gr ofzo... ik kan me dit niet voorstellen.. dit is een schande.

 

waar heb je die microscoop gekocht? lijkt me echt wel handiger dan me staand modelletje waar ik met me oog door moet pieren.

http://www.loepenshop.com/USB-Microscoop/K...met-LCD-Scherm/

deze lijkt me wel een goeie maar 2mega pixels is dat niet wat weinig voor mooie foto's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn microscoop komt van ... de KIJKSHOP...

en koste mij 15 euro .(in de opruiming)

in mijn foto galerij staat een foto .

 

deze was de laatste en koste normaal 75 euro .

ben er erg blij mee B)

zal ff linkje klaar zette .

gallery_29692_13306_27762.jpg

 

specs staan op andere pagina geloof ik .

26- 200 x vergoten

met foto functie.

uitgebreid menu (zie andere foto)

incl goede led verlichting !

en ... op full screen te bekoekeloeren!!

 

GroeneGroet!

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een vieze zooi zeg, ik zou ook wel schrikken als ze me zoiets aan zouden smeren.

Volgens mij zijn dat varenrouwmuggen, ik heb er ook wel eens last van gehad, als die dingen op een trichoom gaan zitten blijven ze vastplakken.

Als je zelf een paar dagen ergens in een boom vast zit en niemand komt je helpen dan leg je vanzelf wel het loodje.

Dit zou je bijna niet kunnen missen als kweker, ze zijn natuurlijk ook groter toen het nat was.

Anders heb je als kweker inderdaad zelf absoluut geen kwaliteits controle, jammer, ik hoop dat het geen opzet was!

Gelukkig heb je het ontdekt.

 

Groeten BoboJonko B)

 

P.s. Mooi cameraatje, ik heb ook een usb microscoop ben alleen helaas de install cd kwijt en heb nu een andere computer dus heb het niet meer op me pc staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De vraag is dan ook nog: waar zijn deze vliegjes aan doodgegaan?

Liever zelf kweken

Groetjes

Torsten

 

Dat lijkt me inderdaad ook niet echt fijn om te roken, ..ik herken de Varenrouwmug.

Mooi ding die microscoop,... ;)

Dit soort taverelen heeft me oa aangezet tot zelf kweken,...en de vraag waar zijn ze aan kapot gegaan ????,

vele commerciele kwekers kijken namelijk niet zo nauw met een beetje gif meer of minder B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry mensen ....

 

maar moest ons weer ff laten weten waarom we zelf kweken .....

 

 

UG

BUMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ging toen een keer knippen bij iemand en die had een spintplaag, wat een bende. We moesten de toppen met een stofzuiger schoonzuigen om de spint en de webben eraf te halen, lukte overigens erg goed. Maar zulke wiet weiger ik te roken.

 

Ik rook ook nooit als ik niet weet waar het vandaan komt alleen eigen kweek, ik zit gelukkig nooit zonder omdat ik erg weinig rook.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bha... B)

Weed voor "the fly" doet me denken aan die film. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

varenrouwwiet! hmm, soortje dat ik nog niet kende :)

is dat dan ook in bio tekoop? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"fly"ing high met deze puff! Penggpenggknetter. Hallo ik ben veganist, ik hoef geen muggenbacon aroma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...