Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Behind_Our_Eyes

Bouw nieuw kastje

Recommended Posts

Knap werk :huh:

 

 

De lamp een een breed straler :)

Dus ik zou je lamp ff omdraaien zo dat die alles belicht :P

 

 

spreekje

Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is bijna niks veranderd in de kast sinds de laatste update :rofl

Het enige wat er gebeurd is is dat de 3e fan er tussen zit en de lamp is een kwartslag gedraaid.

De plantjes die er nu in staan worden eerst afgebloeid en daarna word er weer verder geknutseld :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt er licht door die roosters heen of zit er gaas tussen ????? mijn inlaat moet verbeterd worden en dit lijkt op een makelijke oplossing :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 1 rooster gebruikt komt er wel aardig wat licht doorheen. Ik heb 2 roosters gebruikt er er komt wel iets licht doorheen maar niet zo super veel. De kast staat op een donkere plek in de berging dus het valt niet op en als de lamp uit is komt er bij mij ook geen licht naar binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee nog niet. De planten die erin staan moeten nog ongeveer 3 weken.

Daarna een paar kleine dingetjes veranderen aan de kast en dan komen er 2 of 3 x Purple Haze in scrog erin te staan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je kunt gebruiken voor reflectie is bijv. isolatie bubbeltjesfolie.

Dit heb ik ook in mijn kast gemonteerd en het reflecteert echt als een malle!

NKizVl.jpg

6 meter voor 8 euro bij de Formido! (60cm breed)

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt er moet ook nog reflectie aan de wanden komen :rofl

Zit zelf te denken aan radiatorfolie (heb ik nog liggen) maar ik ben er nog niet precies uit.

Wel weet ik dat ik iets anders wil dan wit geverfde muren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten die erin stonden zijn vanavond om gegaan. Echter verder werken aan de kast zal voorlopig niet gebeuren. Het is zo dat ik het huis waar ik in woon huur van een particulier en die heeft het sinds vanmorgen verkocht. Zelf heb ik 2 maanden de tijd om wat anders te vinden want eind maart moet ik uit dit huis vertrokken zijn :wacko: Alleen is het nog niet zeker of ik de kast mee kan nemen of dat hij helaas gesloopt zou moeten worden. Hoop dat ik hem wel mee kan nemen want hij bevalt me erg goed :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt goed nieuwe ronde nieuwe kansen , zou wel zonde zijn voor al je werk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alleen is het nog niet zeker of ik de kast mee kan nemen of dat hij helaas gesloopt zou moeten worden.

 

Ik weet al waar we binnenkort gaan wonen en de kast kan gelukkig zonder problemen mee B)

 

Afgelopen weekend ermee bezig geweest om hem niet zo op te laten vallen; de flens aan de buitenkant is eraf gehaald en de lucht roosters zijn er af aan de buitenkant. Ook heb ik de binnenkant van de kast helemaal leeg gehaald en de kast met schilderstape over de lucht roosters en het gat van de afzuiging ingewikkeld zodat het er alleen uitziet als een kast die stevig dicht geplakt zit ;)

Aangezien een aantal vrienden van me ook helpen met verhuizen en ze niet weten dat ik kweek gaan ze hoop ik er geen vragen over stellen :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker er is al wat gelukt. Ik krijg aankomende vrijdag de sleutel van ons nieuwe huis. Er hoeft (gelukkig :engel ) niet veel aan gedaan te worden behalve wat te schilderen en we verwachten er een week later in te wonen. Zodra alle dozen zijn uitgepakt en alles op geruimd is kan ik niet wachten om de kast weer in gebruik te nemen :lol:

 

Ik weet alleen nog niet wat voor soort ik erin ga zetten. Ook wil ik dan hiervan gebruik gaan maken zodat ik niet meer te weinig/te veel geef :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

GELUKKIG!!!

 

ik wacht het rustig af:)

IR blijft mijn favo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het toch een klein hokje word.... gebruik spiegels! dit is bijna 100% reflecterend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@taiga_2

 

Als het allemaal lukt hoop ik over 3 - 4 weken de zaadjes te laten ontkiemen.

Over de lamp ben ik tot nu toe ook zeer tevreden :lol:

 

@GanjaRanja

Spiegels zijn wel leuk maar weet je ook wat ze kosten?

Ik heb het uit gezocht en kwam voor me kastje rond de 350 - 400 euro uit en zoveel geld heb ik er niet voor over.

Een rol radiatorfolie kost daar in tegen max 10 euro en werkt ook goed genoeg voor mij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke tot over 3 weken :vape:

dit is een mooi linkje dat je zeker moet gebruiken :wave:

 

 

werkt erg goed als ik ze mag geloven:)

 

-Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kast staat nu in ons nieuwe huis. Eerst paste hij niet door het trapgat dus hadden we maar besloten om hem door midden te zagen. Daarna de 2 helften naar boven gebracht en weer aan elkaar gemaakt en verstevigt met een aantal balkjes aan de onder en bovenkant. Daarna is er radiatorfolie geplaatst op de wanden en is er een scrogrekje op maat geknipt en een 90 liter aardebak geplaatst en gevuld met 2 zakken gold label special mix custom.

 

Nu had ik alleen nog een vraagje. De kast staat op zolder maar daar is geen geaard stopcontact aanwezig. Echter is er wel een geaard stopcontact op de voorzolder voor de cv-ketel. Kan ik dan de aarde draad van daar pakken en die doortrekken naar de kast en die gebruiken of is het dan beter om een nieuwe draad te laten trekken vanaf de meterkast? Verder is de kast zo'n beetje helemaal af en kan die in gebruik worden genomen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, Het kan wel je aarde door trekken.

 

Allen als je een nieuwe draad kan trekken zal ik dat doen.

 

-Taiga

 

Foto's?:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej B-O- E

 

ik had het trapgat stukje vergroot :lol: sonde van het kastje ;)

 

suc6 met de opstart ik volg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren is er een aarde draad getrokken vanaf het geaarde stopcontact van de cv ketel naar het kastje toe. Ook is gisteren de schakelkast, de brandblusser en de evsa opgehangen. De lamp heeft toen ook een tijdje aangestaan en alles werkt weer. De zaadjes zijn begin van de week ontkiemt en 2 van de 3 zijn al boven en worden vanavond in de aardebak geplaatst :tu De zaadjes zijn 3x Purple Haze geworden en ik wil gaan scroggen. Foto's komen vanavond en tevens zal ik dan ook een nieuw topic openen ik het andere gedeelte :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is nog geen nieuw topic geopend :wave: Me camera ligt nog in 1 van de verhuisdozen die nog ingepakt zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...