Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sologreen

Beestjes! even hulp gevraagd!

Recommended Posts

Ik bemerkte sinds vandaag beestjes op mijn planten. Ik denk zelf aan trips, wat denken jullie? Ik zit op dag 10 12/12. Alles gaat heel voorspoedig tot nu toe...kijk gerust eens mee met mijn kleine CO2 kweekje. Maar eerst...kunnen jullie je menig geven aub over de beestjes. Lampen zijn net aan, dus excuses bij voorbaat voor de kwaliteit van de foto's..

gallery_29076_13080_1622667.jpg

gallery_29076_13080_2039627.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank mensen! Fijn forum toch. Wat raden jullie aan? roofmijt, plant vitality of ....toch verticmec?

 

en dat met zaad!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eerst pvp afwisselen met cannacure, en daarna roofmijt inzetten ;)

 

"en dat met zaad!!!!!!!!!!"

 

Heb je ze buiten gehad, was het hok wel schoongemaakt, wordt je verse lucht wel gefilterd...ow en niet gelijk van je buiten tuin je binnen tuin ingaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vermoed ook dat je spint hebt meegenomen van buiten of van kamerplanten. Bij mijn weten verspreidt spint zich kruipend van plant tot plant en niet via de lucht, dus de inlaat zal het probleem niet zijn. Plagen door vliegende insecten kan je zo wel oplopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou eerst pvp afwisselen met cannacure, en daarna roofmijt inzetten ;)

 

"en dat met zaad!!!!!!!!!!"

 

Heb je ze buiten gehad, was het hok wel schoongemaakt, wordt je verse lucht wel gefilterd...ow en niet gelijk van je buiten tuin je binnen tuin ingaan :D

 

Planten zijn niet buiten geweest, de tent is juist schoongemaakt en de aarde is nieuw!! Lucht wordt niet gefilterd. Ik woon nota bene in hartje Amsterdam, t nou niet echt uitbundige natuur om mij heen........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist in de stad kunnen plaagdieren zich soms beter ontwikkelen door het ontbreken van natuurlijke vijanden. Plus dat je in de stad meer kans hebt op spint die resistent is geworden voor bestrijdingsmiddelen. Er hoeft maar 1 kweker knipafval met resistente spint in een plantsoen te mikken en je komt er nooit meer vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...