Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gekzat

te groen

Recommended Posts

Hee vakzusters,

 

Elke keer als ik klaar ben met me amnesia en het is gedroogd krijg ik als commentaar dat het te donkergroen is het hoort gedroogd een licht groene kleur te hebben hoe komt dit of wat kan ik hier aan doen??

 

 

Groetjes,

 

 

Gekzat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gemerkt dat de toppen door geforceerd/snel drogen ook donkerder worden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe knip je? hoelang droog je? hoelang laat je die amnesia's staan? zit je hoog of laag met je voeding?

 

ik krijg dat commentaar ook regelmatig trouwens. mjah wietje is verder gewoon goed en zeker goed te roken.. dus ze moeten niet zeiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stikkie.... ja gefoceerd drogen dat heb ik toevallig deze keer gedaan omdat het niet anders kon... maar normaal droog ik en zijn ze ook "donker" groen

 

@amnees... ik knip met de tumbletrimmer alles gaat hier doorheen.... Deze keer had ik in 4 dagen gedroogd op de "tokkie"manier ;) deze amnees had 10 weken gestaan iets meer en met me voeding kom ik niet hoger dan 1.3 a 1.4

Ja het wietje is echt heerlijk.. had een ervaren blower wat gegeven en die zei dat ie zich weer 16 voelde hahah en hij is 45 jaar hahaha

 

Ik word er een beetje gek van het is te donkergroen graag zien we dat hij lichtgroen is... Nou dacht dat ik van me stoel pleurde bijna.... vroeg of hij niet lekker geworden was

 

Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey gekzat,

ik vind dat dus een beetje bullsh.. dat topje ziet er perfect uit hoor niks van aantrekken zou ik zegge

gewoon lekker ;)

groetjes alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

alles lekker zelf oproken geen gezeur en rook je zelf goed spul .

als handelaren zeuren jammer dan grow it yourself assh..!

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

@187suspect.... ja ik vind het ook mooi eruit zien het ruikt ook fris en lekker zoals een amneesje hoort te ruiken alleen is hij te donkergroen ze willen hem lichter van kleur... vind het maar een wazig verhaal en alles zelf oproken pfff dat gaat me niet lukken haha

 

@macerror... opzoek naar een ander ga ik ook vind dit maar een wazig verhaal hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat snap ik frits... het is altijd wat maar deze keer was die zo stellig.. volgende keer neem ik deze kleur niet meer... en van de prijs ging niks af... kom er al een heel tijdje "gunfactor" noemde hij het... nou gunfactor me kont ga opzoek naar iets anders ;) :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is denk ik teveel amnees op de markt dan gaan ze zeuren.

En inderdaad ik had het zelf ook al opgemerkt dat amnesia erg licht is die ik gerookt heb tot nu toe (van kleur dan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer, maar regelmatig valt me op dat de topjes (ik doe alleen kleine toppen ermee) die met de tumble trimmer geknipt zijn een stuk donkerder opdrogen. heb dit van meerdere mensen gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik knip met de tumbletrimmer alles gaat hier doorheen....

 

Knip maar eens met de hand een paar toppen die je bijv. aan de tak hebt gedroogd ;)

 

Sowieso is een satvia/haze door de trimmer halen best wel zonde ;)

 

Alles wat ik met de trimmer doe is een keer zo donker (minimaal) als hand geknipt en doe het ook alleen maar als het echt niet anders kan want de kwaliteit en bag appeal gaat er wel op achteruit, je hoeveelheid en kwaliteit afval daarentegen+ :D

 

Je tumble trimmer absoluut olie en schoonmaakmiddel vrij houden voor en tijdens gebruik, daar krijg je ook verkleuring van.

Dus ook niet die handige bio cleaner in spuitfles :D

 

ik maak hem na gebruik altijd schoon met olijfolie en was hem dan in de vaatwaser zodat hij compleet clean is voor volgend gebruik wat alleen bij een dikke indica oogst voorkomt eigenlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou als het echt door de trimmer komt hebben ze pech... ik ga echt niet al die planten knippen met de hand ben ik wel een tijd mee bezig.... Dan maar donker groene amnees :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia met een tonnetje snoeien ?!? :huh: beetje zonde !!

Met t handje knippen houdt de top compacter.

 

Dat ie wat donkerder is komt omdat ie mishandeld is in t tonnetje .

Omdat je de buitenstelaag van de bloem is gehaald en dan de top te snel vocht verliest VOORDAT ze

gaan drogen .

 

En hijh hoort ook een stuk 'witter'te zijn .

 

En alsjeblieft .... knip met de hand !!!! merk je echt in de €'s EN kwaliteit !

 

Groet UG !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...