Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Thanks krasi ,wist ik niet joh ... laat ze in het donker altijd met rust ..... top !

Ja bubbels hebben 3 strekkers 2 langs het zwart wit en 1 het midden ....

Onderste foto zijn de Lemons ja ,mooie plant he ...weinig blad ,smal plantje ,volgens mij wel een gever !

 

Ik vraag me alleen af of ik bij de bubbels blad kan gaan plukken ,heb nog nooit een kauwgombal ronde gehad ,er zit super veel blad op maar volgens mij is dat bubbels eigen niet waar ....

 

Mvg,

Zzs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi ZZS, ik zou de bladeren zoveel mogelijk laten hangen, je weet nooit wat er later in de grow gebeurt, en misschien heb je ze dan wel keihard nodig, foto`s zonder lamp dien je wel te maken net voor de lichten aan gaan of net dadat ze uit zijn gegaan, niet storen natuurlijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je niet eerder kunnen posten !! (lol) heb al aardig wat getrokken net ...... was wel erg vol !

 

De strekker die je zag bij de bubbels ,dat was een lemon zag ik net ,die had ik verxd terug gezet met wateren ...

 

Moet zeggen dat heel me vingertoppen zwart en plakkerig waren ,ze zeiden ook als je lief voor ons bent ,zullen we lief voor jou zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 5 12/12

 

Dag 1 . veel spint tegen gekomen op de Super Lemon Haze gek genoeg niet op de bubbels .

Eerst veel blad geplukt ,buiten het hok gezet en 2x500 stuks roofmijt uitgezet.

 

Temp. stabiel onder de 28c. Lv min 30Max 60 krijg het snachts niet naar beneden ! ook niet met kachel .

Voeding zit ik nu op 1.8 /1.9 . Ph 5.7 /5.8

 

Bubbels

gallery_32603_13210_43178.jpg

gallery_32603_13210_163296.jpg

Lemons

gallery_32603_13210_142422.jpg

 

gallery_32603_13210_217620.jpg

Tot snel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit man, zo'n veldje! ;)

 

Zo kun je er aardig wat van kwijt....

 

Ben benieuwd naar het eindresultaat van zo'n ronde.

 

R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gaat redelijk goed, ondanks je veel te ruige diefsessie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogal magertjes he....

Vindt ze echt te klein...

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilstand in groei door overmatig snoeien wellicht ;)

Ze ogen wel gezond...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks rennesy ,heb geen flauw idee

En krasi klopt , wil even het verschil zien als ergens anders ,waar er niet gedieft en gefimd word .

Veel voordelen bubbels dieven ,minder knipwerk ,en je kan het volknallen en over de potten heen lopen zo kan je over goed bij ook en bubbels staat super hoog nu .

Nadeel ;) Top rot maar heb hem snachts op 43 % we zullen zien ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow zwart zonder suiker,

 

 

staan er cker super bij ;)

 

deze volg ik,

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beetje positief tim ;) haha ze moeten nog 4 weken en de limoenen nog wel langer denk .

 

Ze gaan toch echt niet meer hard groeien hoor, een hoop licht valt gewoon op de potten/aarde en wordt niet gepakt door een plant of top die het gebruikt, dus het is wel zonde. Belangrijkste is er wat van leren en weer lekker verder gaan :tu Als jij het een goede ronde vindt is het geslaagd, want daar gaat het om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangekomen week 6 .

 

Ec 2.2 Ph 6.2 + begonnen pk's mee te geven .

Lv min 30 max 38

 

Ik zie nu het verschil tussen de 2 tenten en deze tent waar ik te grof gedieft hebt loopt gewoon achter kwa volle vruchten.

Ik had gehoopt 1 grote top van 30 gram pp . op de bubbels ,maar ik mag blij zijn als het de helft is .(het was te proberen)

De Lemons gaan toch echt goed aandikken nu, maar zonder enige voorgroei mag ik er niet veel van verwachten .

 

 

Al met al zijn het goed uitziende gezonde planten ,geen 1 geel blad nog .

De spint heb ik verleden week voor het inzetten van roofmijt ,toch voor 30 % weggekregen door onnodig blad te plukken .

Heb alle potten verplaats zodat ik de kleineren op een omgekeerde pot kan zeten langs de wanden en de grotere planten heb ik langs de bubbels gezet en in het midden van de lampen . (wat een werk) moet nog oppassen dat je niet flikkert in je tent .

 

De Planten zijn geteld nu ook 56 Bubbels & 53 Super Lemon Haze.

 

Bubbels

gallery_32603_13210_127287.jpg

gallery_32603_13210_9182.jpg

gallery_32603_13210_48163.jpg

gallery_32603_13210_103847.jpg

 

Zoals je ziet niet de beste draai ,maar o o wat zien ze er fit uit :spliff:

Groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje jammer van die photobucket-plaatjes van je eerste pagina's.

Waarom heb je die er afgepleurd? :spliff:

 

Succes,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik een photobucket had die hellemaal vol stond met groen.

Alles gewist en zag toen pas dat het hier ook verwijderd werd beetje jammer weer .

 

Zet nu alles in een album.

 

Mischien dat ik de groffe dief sessies nog terug kan vinden ergens ,maar ik betwijfel het .

 

Thanks voor het meekijken Green -lady .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, het is zo jammer van het verslag vind ik, maar ja....... het is niet anders hoor ik net.

 

Zit je nu niet te hoog met je 2.2 ec? Met die bubblegums kun je mooi knallen als je er zo'n 30/m² neerzet. Dan worden het allemaal van die lange kaarsen! De PP's gaan iets meer de breedte in en maken onder ook topjes/bloemen aan. Bij bubbles krijg je dan 1 lange top.

 

Hoop voor je dat het wat wil slagen deze ronde :spliff:

 

Succes,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb geen pp he ? ik bedoelde pp met per plant sorry .

 

Ja dat was de bedoeling ook lange kaarsen met de bubbels ,maar zonder voorgroei word het hard aan de kar trekken voor ze.

 

Het was te proberen .

 

Ben nu de volgende ronde aan het voorbereiden ,snijden en heb 2 exte 600 gekocht dus het word in een 240x240 6x600 hoop dat ik weg kom met de warmte ,maar dat is afwachten.

Ik wil ff aan de bubbels blijven omdat hij op dit moment op 5.5 staat en dat voor 8 weken .

Hoge ec ?

 

Ben sinds vandaag begonnen Ec 2.2 meegeven en donderdag nog een keer en de rest water .

Geef nu van boven water ,moet zeggen de bubbels trekken 2.2 goed maar zie bij sommige lemons lichte puntjes ,maar dat trekt met de waterbeurten weer weg .

 

Groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwart mooie kweek man :spliff: toppie!

 

wel erg kut van die eerste foto's dat was net wat ik een beetje wouw leren of in elk geval even weer opgefrist worden!

 

zet hem op en hou de dames altijd tevreden..

 

GR Lon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde ZZS, ronde gewoon afmaken, leermomentjes pakken, nieuwe ronde starten, niet meer achterom kijken en knallen maar :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de laatste update .

 

De bubbels schommelt tussen 60 gr nat tot 130 gr nat per plant aardig verschil dus ,voor het eindgewicht moet ik nog wachten .

De lemons heb ik nog niets van gewogen moet nog een stuk neerhalen maar verwacht er ook geen wonderen van ;)

Hier het rommeltje bij elkaar .

gallery_32603_13210_1013897.jpg

gallery_32603_13210_1524343.jpg

gallery_32603_13210_5259859.jpg

gallery_32603_13210_3219683.jpg

Tot het volgende rondje dan maar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...