Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Steelo

De eerste keer

Recommended Posts

Mensen,

Ik ga binnenkort voor het eerst "echt" wiet roken.. ( heb het een paar maanden geleden al eens gedaan.. maar voelde er niks van.. zat weinig in denk ik )

Ik ben 15 jaar, gezond en al dat gedoe.. We hebben ieder 2 joints van 0,5 gram ( dus een gram per persoon )

 

Hebben jullie tips ofzo?..

Misschien verstandiger om er maar 1 te roken ??

Kan ik verwachtten dat mijn ogen lang rood zijn? misschien "gevaarlijke" bijwerkingen of andere dingen waar ik rekening mee moet houden ?!?

 

IK heb gehoord veel eten van tevoren..

 

Kom maar met die tips pls :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg dat je niet al te sterke wiet hebt... kan eigenlijk niet zo heel veel fout gaan, zorg dat je wat te eten, drinken en wat suikerhoudende producten hebt.

Als je flipt/out gaat (dus dan valt de wiet verkeerd) eet dan wat suiker en blijf rustig.

 

Je moet je niet teveel voorstellen van "de eerste keer", ik heb er namelijk niks van gevoeld, pas na een paar jointjes (en een paar weken later) begon het eindelijk te werken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het belangrijkste staat hierboven al vermeld enzo, het is misschien aan te raden (als het nooit gedaan hebt en je niet weet hoe je erop reageert) het te proberen in een ruimte/kamer waar je je gewoon helemaal thuis voelt.

Zet wat chille muziek op, kijk een chille film ofzo en just go with the flow... :D

 

Wat rode ogen betreft hangt het volgens mij vanaf hoeveel en hoe je lichaam erop reageert, bedoel mijn ogen zijn nooit rood (ook niet bij echt "veel" gebruik)

En het ergste wat er kan gebeuren is wat er al gezegd werdt dat je "out" gaat (wat niet echt fijn is, heb dat 1x gehad in 3 jaar ofzo)

 

Maar met wat suiker en vitamine C kom je er (als het goed is) zo weer uit....

 

Suc6 en laat ff horen hoe het was :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal..

Wat moet ik me precies voorstellen bij "out" gaan? flauwvallen? angstaanvallen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel rook gewoon niet teveel, je zal al wel stoned kunnen worden van enkel 0.30 pp.

 

het is gewoon dat je lichaam of geest de substantie niet kent en niet doorlaat.

 

wat redelijk snel zou opgelost worden met 1 goede souflé :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat wordt er precies met outgaan bedoelt dan?

Ineens het gevoel hebben dat je in een zwart gat valt, duizelig, koppijn, kots-neigingen, je voelt je "down" gewoon een kut gevoel....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een te hoge dosis kan heftige angstgevoelens of neerslachtigheid veroorzaken. Lichamelijk kan het heel onbehaaglijke gevoelens veroorzaken (duizeligheid, misselijkheid), tot paniek en flauwvallen toe. Dit wordt ‘flippen’ genoemd.

 

Stond op drugsinfo.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Out gaan vindt ik niet fijn (als je goed out-gaat dan).

Ik wordt dan heel misselijk... het out gaan is opzich wel spacend alleen jammer dat ik dan zo misselijk wordt (tegelijkertijd).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit out gegaan in al die jaren dat ik nu al smoke :D

 

Just keep it chill en blijf je op je gemak voelen :wacko:

 

Je hoeft je ook niet druk te maken dat je ogen rood zijn, want sjah..wat maakt het eigenlijk uit (denk ik erover iig)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet zo dat je juist "outgaat" als je er aan denkt enzo, dus als je aan chille dingen denkt dat het dan juist niet gebeurd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, wat maken die rode oogjes nou uit... je hebt er wel van die oogdruppels voor, alleen zijn die nogal prijzig en hebben vaak vervelende bijwerkingen.

 

Vroeger had ik wel vaak rode ogen, nu niet meer... waarschijnlijk omdat je lichaam gewend raakt aan de THC.

In de zomer had ik ook altijd hooiekoorts, dat zijn die irritante kriebels bij je slijmvliezen enzo... vaak moest ik wrijven in mijn ogen dus kon ik dat mooi als excuus gebruiken.

 

+ Hoe kom je aan die rode ogen... ?

- Hooiekoorts, echt vervelend...

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,

Ik heb gisteravond gerookt, voelde er eigelijk helemaal NIKS van ( een maat van mij kreeg een shotje, en die moest helemaal kotsen.. en werdt superziek ) maja.. na een uurtje !! pas begon ik me een beetje stoned te voelen.. ( we blowen buiten, na 3 kwartier gingen we naar binnen ) lekker relaxed buiten op de warme bank, dvdtje kijken.. toen voelde ik het wel..

 

Maja.. had het me tog anders voorgesteld :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht ik na de eerste keer ook. Tweede keer kwam ik erachter dat ik het goedje redelijk onderschat had. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok,

Ik heb gisteravond gerookt, voelde er eigelijk helemaal NIKS van ( een maat van mij kreeg een shotje, en die moest helemaal kotsen.. en werdt superziek ) maja.. na een uurtje !! pas begon ik me een beetje stoned te voelen.. ( we blowen buiten, na 3 kwartier gingen we naar binnen ) lekker relaxed buiten op de warme bank, dvdtje kijken.. toen voelde ik het wel..

 

Maja.. had het me tog anders voorgesteld :D

Steelo... als je wat vaker rookt krijg je vanzelf een ander gevoel ook naarmate je meer wiet probeerd, met of zonder tabak e.d.

 

Ik had het me in het begin (dus de allereerste keer) ook anders voorgesteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok,

Ik heb gisteravond gerookt, voelde er eigelijk helemaal NIKS van ( een maat van mij kreeg een shotje, en die moest helemaal kotsen.. en werdt superziek ) maja.. na een uurtje !! pas begon ik me een beetje stoned te voelen.. ( we blowen buiten, na 3 kwartier gingen we naar binnen ) lekker relaxed buiten op de warme bank, dvdtje kijken.. toen voelde ik het wel..

 

Maja.. had het me tog anders voorgesteld :|

Als je geen sigaretten rookt kan je ook ni zo snel inhaleren, maat van me had dat ook, hij smoorde voor de 1e x mee een joint, maar inhaleerde niet!

 

Ik rook al lang sigaretten, dus wist hoe ik moest inhaleren..

Hij vertelde dat hij niet wist HOE hij moest inhaleren..

Maarjah

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste keer was bij mij ook tegengevallen,

 

toen na een tijdje echt goed geblowd omdat ik toch wel wilde weten hoe het was.

ben nu toch wel een ervaren roken en de tip die ik je kan geven staat hier al een paar keer genoemd :

 

zorgt dat je rustig blijft, als je denk dat je out gaat moet je vooral niet op je hartslag letten, daar word ik dus goed gek van.

 

verder ben ik al wel een paar keer out geweest. zorg dat je eten en drinken hebt. kan me goed voorstellen dat ik naar een vriend ging, poesta roken maar dat ik niks te eten of drinken had. t is niet supererg, maar t is gewoon relaxter als je wat te eten en drinken hebt :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...