Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nooitnuchter

alleen maar goeie intenties hoor

Recommended Posts

Zo helden, helemaal met zn tweeen beslist om mijn aangeboden tips te verwijderen, aanzetten tot smokkelen, een drugslijn opzetten, komaan crokket and tubs you cant do better than that?.

 

Tip2: op Tenerife zijn er 16 grow shops en op Cran canaria ongeveer 12, de eerste de beste shop waar ik( ex Agent van Politie Amsterdam Amstelland) krijg meteen zakje hele mooie bud voor 4 euro per gr. Oeps drugslijn opgezet, sigaretten zijn onder 1 euro een pakje en dat is aanzetten tot smokkelen. funny, probeer alleen maar mn medemens wat geld uit te sparen, want ik kan ook nog steeds geen geld toveren. wil gewoon een chill vakantie te hebben.

 

Dus Crokket en Tubs , ga oude vrouwtjes helpen oversteken ofzo, en niet zoveel politie series kijken.

 

goodluck and all the best

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

ik had je tips ook gelezen vond et een hele goeie

en nog even over het feit dat van een smokkel/druglijn opzetten

dat is puur gelul moet je niks van aantrekken hoor zogenaamd mag je wel vertellen hoe je een kweekkast bouwt hoe je moet kweken dat is pas strafbaar binnenkweken.

Dus mensen die zeggen dat dat niet mag kijken idd teveel politie series

sucses met HET OPZETTEN VAN JE DRUGS/SMOKKELLIJN HA HA

mvg alex

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik( ex Agent van Politie Amsterdam Amstelland)

En dan zo reageren op een regel.

 

 

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morguh..

 

Was politie amsterdam/amstelland miet ook betrokken bij het IRT gebeuren?..

Share this post


Link to post
Share on other sites

iK VAT M WEER EENS NIET...... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da mot je een goeie amnees opsteken

wordt je scherp van :)

 

ik denk dat er tips en beschrijvingen zijn geplaatst aangaande het meenemen van stuff/wiet

en of aanstootgevende rondingen in die richting. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb geen tijd om op vakantie te gaan ;) ...

de Nederlandse bossen zijn mooi zat...

elke maand van het jaar ;)

 

en op die stinkende vulkaan teide ben ik al eens geweest...

en vroeger nog helemaal naar boven gelopen ook... :) dat mag nu niet meer geloof ik..

ze hebben wel leuke vogelparken op die 2 eilandjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

nee niks van stuff of wiet meenene alleen dat je op tenerife heel goedkoop sigaretten kan kopen

a 0,90 cent per pakje en dat hij op tenerife lekkere weed heeft gerookt voor 4 euro per gram

en hij gaf een tip daarover dat je daar goedkoop heen kan en toen was er 1 die heeft gezegt dat ie dat moest verwijderen (die tips)

omdat hij zogenaamd mensen aanzet tot smokkel/drugslijn ik moest echt heer erg hard lachen daarom beetje onzin allemaal

iedereen is wijs genoeg om te weten wat je wel en niet kan/mag doen

groetjes alex

 

 

hey,

nee niks van stuff of wiet meenene alleen dat je op tenerife heel goedkoop sigaretten kan kopen

a 0,90 cent per pakje en dat hij op tenerife lekkere weed heeft gerookt voor 4 euro per gram

en hij gaf een tip daarover dat je daar goedkoop heen kan en toen was er 1 die heeft gezegt dat ie dat moest verwijderen (die tips)

omdat hij zogenaamd mensen aanzet tot smokkel/drugslijn ik moest echt heer erg hard lachen daarom beetje onzin allemaal

iedereen is wijs genoeg om te weten wat je wel en niet kan/mag doen

groetjes alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt iedergeval de drama nog in je zitten die de nederlandse politie agenten hebben.... ;)

Er zijn telefoon nummers waar je met mensen over je problemen kan praten he..!!

 

En ik was de gene die zij edit het even, met het grapje er achter aan dat het een drugslijn was...

Maar ga nu aub wel door met je domme on doordachte gedrag, dan zijn we snel weer van je af...

 

Waar ik je hiervoor dus eigenlijk wou behoeden...

 

Ik snap nu ook waarom de handhaving maar niet wil lukken met van die corrupte gasten als jij..!

Succes met je zelf...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ben ik dan,Crockett of Tubbs? ;)

Maar goed,er stonden wel degelijk wat dingen in die niet konden en goede intenties...daar is de weg naar de hel mee geplaveid,om er maar eens een oud spreekwoord bij te halen(ben zelf niet godsdienstig,maar dit is gewoon een goede observatie van de mens op zich). ;)

Tevens is dit natuurlijk niet de manier om je kritiek te spuien,het staat je vrij om je te beklagen via een PM bij bv mij of bij de admins.

Openen van dit soort topics is echter zeker niet de bedoeling,verplaatst en gesloten.

 

@Nooitnuchter

Gaarne houden we het hier maar bij of ik zal me vrees ik helaas genoodzaakt zien om je een tijdje op de reserve bank te zetten. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...