Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Perseverence2

165watt LED, 1ste kweek

Recommended Posts

Je topic wordt onleesbaar door de laattijd van je foto's. Het topic wordt waardeloos als ze daar verdwijnen dus dubbele pech.

 

Daarom vanaf nu alléén nog foto's vanuit een wietforum album.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat je druk knop vast van je camera? ;)

Bleef maar scrollen kwam geen eind aan :spliff:

Zag er leuk uit je topic en goed gevuld netje.

Wat me wel opviel is dat de toppen er heel anders uit zien als onder tneon of hps.

 

Vond je het wat onder led?

Vind het zelf nog niet spannend genoeg om te doen.

Lees ook niet echt goede verhalen erover.

En heb je al iets droogs kunnen roken?

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik verboden wordt nog verder foto's te linken die niet uit het album komen wordt dit topic nu stopgezet!

 

Ik kan echt de moed niet opbrengen om het werk op ieder forum opnieuw te doen, en maak hier ook voor dit forum geen uitzondering voor. Jammer dat de strop toegetrokken wordt zo dicht bij het einde en men zelf de fatsoenlijkheid niet heeft om mij dit verslag te laten afronden. Was toch niet van plan om volgende rondes nog verder op dit forum te posten maar toch is het spijtig voor de enkelingen die toch positief waren over dit topic de resultaten verschuldigd te hoeven blijven. Wat een bekrompen instelling/sfeer hierzo!

 

 

@Spikey Ik ben nog steeds overtuigd dat scrog onder led deftige resultaten kan halen met een minimum aan risico. De Blue Widow is al uitvoerig getest en goedgekeurd. Ruikt zeer fruitig, rookt zeer zacht en geeft een kauwgomachtige smaak in de mond. Ook stijgt die snel naar het hoofd. Weinig maar potent!

 

Even googlen en je komt zo op een forum waar m'n verslag wel mag afgewerkt worden en ze een pak toleranter zijn, even terzijde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je topic is nog trager dan mijn buurvrouw met rollator.Meerdere forums vragen tegenwoordig om een eigen album aan te maken, ook die hebben problemen met imageshack door de traagheid van het laden.Velen geven ook geen antwoord in dit topic, want het kost tientallen minuten om antwoord te geven.Je hebt mensen die blijven koppig. ;)

 

Namaste :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daarnaast staat het je vrij om wietforum foto's op een ander forum te delen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...