Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

THC-Gobler

Tabak

Recommended Posts

Hoi allemaal

 

Ik heb ff een vraagje. Ik ben net als een miljoen andere nl'ers gestopt met roken. Mijn probleem is dat ik niet stop met blowen, en nu zonder peuken zit. Ik heb dus wat shag nodig om men jointjes mee bij te vullen. Alleen de shag die ik nu geprobeerd heb is heeeeeeel erg vies vergeleken met die overheerlijke smaak van een lekker wietje. Mijn vraag aan jullie, welke shag is het lekkerste in een jointje? De mzzls

 

 

Hendrik

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker puur roken is beter,en anders de mildste sigaret die er is proef je bijna alleen je wiet en heb je toch vulling voor je joint

 

sterkte met stoppen met roken maar nu ga je waarschijnlijk meer blowen(spreek uit ervaring),.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook 2 maanden geleden gestopt met tabakroken dus ook geen joints meer maar puur uit een waterpijpje en af en toe verdampen. (en ook daar ben ik nu mee gestopt maar dat is tijdelijk)

Ik werd door Buikmans attent gemaakt dat er tegenwoordig diverse soorten "sterremixen" in de handel zijn ter vervanging van tabak. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd, dus ik kan je ook niet zeggen of dat bevalt.

Maar zolang je shag in je jointje blijft stoppen, kom je nooit van het roken van tabak af, tenzij jij zo'n uitzondering bent die ook een beetje kan roken.

Maar ik kan dat niet, het is alles of nix bij mij, wat tabak betreft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb inderdaad bij vrienden gemerkt toen ze stopte met blowen dat ze meer gingen roken. Ik rookte al 4 ;) jaar, maar niet meer dan 8 peuken per dag. Het puur roken vindt ik ook heel lekker, tis alleen wel anders dan gewoon een jointje met tabak. De tabak verspreid de wiet beter, en daar krijg ik toch een andere high van. Puur uit een bong is natuurlijk ook leuk :D , maar ik merk er dan veel korter iets van (ongeveer 30-45 min). Ook merk ik dat als ik puur rook, ik veel meer in een jointje gooi, en deze brand niet altijd even goed :D . Die sterre mix vertelde een vriend van mij ook over. Ik kan m alleen nog niet vinden. Zodra ik em probeer zal ik wel ff iets der over posten. Bedankt voor jullie reakties. De mzzl

 

:wacko: Hendrik :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat meer roken van wiet is een tijdelijk verschijnsel die je rookneiging compenseert. Als je consequent geen tabak gebruikt dan daalt het wietverbruik na verloop van tijd weer tot normale waarden. Tabak maakt de wiet stoneder dus vandaar het andere effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, wil je stoppen met roken, stop dan ook echt helemaal met alle nicotineproducten anders blijf je toch willen roken.. Ik vind die tabaksvervangers opzich goed te doen, maar het vereist toch wel wilskracht om daar consequent mee te zijn. Voor je het weet rook je weer mee met een gewone joint. En een joint met tabak is toch echt wat anders dan met zo'n mix (al is de high van een nicotineloze joint wel relaxter, vind ik)

Share this post


Link to post
Share on other sites
stop dan ook echt helemaal met alle nicotineproducten anders blijf je toch willen roken..

dat vind ik dus wel meevallen.. ik ben ook gestopt met peuken (Nu bijna 4 maanden) maar draai mn joints nog steeds met een beetje.. (1 peuk ongeveer 3/4 joints) en als ik nu een peuk rook.. dan gooi ik um na een kwart al weg zo van.. wat heb ik hier aan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeeehh neehoor.. Ik zal wel een geval apart zijn. Maar 2 jaar terug gestopt met roken na 2 jaar gerookt te hebben en me jointjes gewoon blijven roken met tabak. En ik had in het begin egt zwaar de behoefte aan een peukie, maar dat is steeds minder geworden en na een maandje zo goed als voorbij. En meer blowen heb ik naar mijn idee geen last van gehad.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eeeehh neehoor.. Ik zal wel een geval apart zijn. Maar 2 jaar terug gestopt met roken na 2 jaar gerookt te hebben en me jointjes gewoon blijven roken met tabak. En ik had in het begin egt zwaar de behoefte aan een peukie, maar dat is steeds minder geworden en na een maandje zo goed als voorbij. En meer blowen heb ik naar mijn idee geen last van gehad.

:wacko:

Wrijf het er nog maar even lekker in :D

 

 

Ikzelf rook 1 keer per week een jointje ongeveer, met een beetje tabak meestal gewone filtertabak en soms shag (ik rook heel weinig puur).

Sigaretten rook ik heel weinig, af en toe eens een lekker shaggie javaanse jongens 3/4...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu een jaar en een maand gestopt met het rokenvan tabak.

Rook nu alleen nog maar puur uit een pijpje of een klein reefertje, bevalt me uitstekend en vind het zelfs lekkerder.

ook de high lijkt zuiverder (placebo?).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook de high lijkt zuiverder (placebo?).

Bambo gaf hier al antwoord op:

Tabak maakt de wiet stoneder dus vandaar het andere effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben gestopt met roken maar rol men j toch nog met een peuk, vind het lekker zo :blink: :D :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben nu een jaar en een maand gestopt met het rokenvan tabak.

Rook nu alleen nog maar puur uit een pijpje of een klein reefertje, bevalt me uitstekend en vind het zelfs lekkerder.

ook de high lijkt zuiverder (placebo?).

Ik kan dus echt geen mooie dunne reefer met tip bouwen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bone & @illegaal Bedankt voor de informatie :D

 

Kwestie van veel oefenen om mooie reefers te draaien, en je wiet goed klein maken, mss met een grinder? Je vingers even een klein beetje vochtig maken helpt ook nog wel eens (even likken en dan aan je broek/trui afvegen, dan zijn ze iets ruwer= meer grip)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...