Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LegalizeDisGanja

Lege plastieken flessen niet weggooien!

Recommended Posts

INLEIDING:

 

Jullie kennen het waarschijnlijk wel.

Je hebt wat gesmoked en je krijgt honger/dorst.

Je besluit om eventjes naar de dichtsbijzijnde nachtwinkel te fietsen voor wat eten en drinken.

Als je je drinken eenmaal opgedronken hebt gooien de meesten van jullie de flesjes waarschijnlijk gewoon weg.

Als je drinken in een plastieken fles van 50cl t.e.m. 2l zat, gooi deze dan niet zomaar weg!

Ik zal uitleggen hoe je hiervan een soort van bong zal kunnen maken.

Het is zeker het proberen waard!

Hoe groter de fles, hoe meer jointjes en hoe groter de opening om te drinken is, des te beter het effect wordt.

 

HET PREPAREN:

 

Is je fles volledig leeg, dan kunnen we beginnen.

Het eerste wat je moet doen is ervoor zorgen dat alle plastieken papiertjes die om het flesjes hingen eraf zijn.

 

Het tweede dat je nu gaat doen is een sigaretje voor jezelf aansteken. (Dit gaat ook met een mes of dergelijke maar ik vindt het gemakkelijker op deze manier.)

Als je sigaret goed aan is houd je de warme assen tegen het flesje zodat er een gat in je fles ontstaat.

Zorg ervoor dat dit gat net groot genoeg is om het tipje van je joint in te steken.

Zorg er dus voor dat het niet te groot is want je joint mag er niet uitvallen, hij moet goed vaststeken.

Je kan zelf kiezen hoeveel gaten je in je flesje maakt.

Zorg er wel voor dat je de gaten ergens onderaan je fles maakt

Je kan er 1tje maken of meer als je wilt.

Hoe meer jointjes je in je zelgemaakte bong steekt, hoe stoneder je zal worden.

 

Nu maak je vanboven aan de fles nog 1 gat dat iets groter is dan de andere gaten.

Dit gat dient voor zuurstof.

 

Nu is je zelfgemaakte bong gereed en kan je hem aansteken!

 

HET SMOKEN:

 

Houd je bong gereed en steek alle joints aan.

Houd je vinger op het gat dat je hebt gemaakt voor de zuurstof.

Teug aan het flesje zolang je kan.

Na een tijdje te teugen haal je je vinger af het gat voor de zuurstof, MAAR BLIJF WEL DOORTEUGEN!

Als je niet meer kan inhaleer je, en ga maar lekker spacen. B)

Je kan ook snel afwisselend je vinger op en af het gat voor zuurstof halen om zo nog meer effect te krijgen.

 

Foto's komen later. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat die foto;s niet nodig zijn!!!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik denk dat de meesten dit wel eens gedaan hebben? Zelf deed ik een joint in een metalen buisje en wat water in de fles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook toch liever uit (Niet mijn pijp wel in de toekomst bijna kerst :))

images.jpg

Ik geef toch wel de voorkeur aan glas.

 

/zODd

 

PS, lang gelden ook wel eens gedaan maar zijn de flessen nu niet te dun?

Net als een wc/keuken rol voor een klapbom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flesjes van Sourcy Vitamin water zijn hier perfect voor, lekker stevig en wijde hals.

 

3420902025_26609c2367.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja k denk idd dat de meesten dit wel al hebben geprobeerd en anders wel 1 van de honderden

andere manieren met hetzelfde effect

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook wel 's gedaan, als bowl bijv. een paar moeren of zo'n klein aardewerken plantenpotje(gaatje in de bodem iets verder uitslijpen en er een screentje een beetje bol indrukken, bolling van het screentje is de bowl, wijde opening van het potje tegen de fles aanplakken)

 

ook een bubler gemaakt waar m'n vaporizer aankan van 3 reageerbuisjes, rietjes en zachtblijvende klei, zelfde met een leeg bierflesje(gaten in dop, dop er weer opgedrukt, rietjes door gaten en luchtdicht maken met klei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja een patsboempijp van een tekenkokker of waterpijp van een fles zullen geen uitleg nodig hebben hiero. Vroeger verkochten ze nog van die setjes om je lege flesje om te toveren. Een dop met 2 slangetjes erin, alleen ff gaatje prikken. :)

 

Greetz Kitefreak

 

Ps:vergeet the bucket suck niet!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de pleerol? die was ook vet

water in een emmer fles vol rook en push naar benee tiefus dat ging hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik deed het in 90 het al met een cola/fanta-fles: stukkie tuinslang oid waar je je glazen kop in drukte(beetje warmte en hoppa), fles schoon maken, dop erop en op een derde van boven boven het gas week maken. fles vouwen en indrukken..2 gaatjes en klaar was ie....veel plezier van gehad...zo heb ik geleerd een bong te roken. Was overal voorradig en nooit meer listig/vunzig, schoonmaken.... :) .

 

grtz ammelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe heet ook al weer was erg jong 14/15 we deden dacht handje blazen.

iets met op je hurken roken op springen en dan je hand blazen dacht dat er wat mensen toen out gingen.

Helaas weet ik het niet meer zeker want dat stukje geheugen is weg geblazen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe heet ook al weer was erg jong 14/15 we deden dacht handje blazen.

iets met op je hurken roken op springen en dan je hand blazen dacht dat er wat mensen toen out gingen.

Helaas weet ik het niet meer zeker want dat stukje geheugen is weg geblazen.

 

/zODd

nooit gedaan, maar lijkt me dat je zo je hersenen van zuurstof berooft... net als shotje geven en dan in de buik slaan wat ik vroeger wel eens heb zien doen, nooit zelf aan meegedaan, dat is me het mogelijk sneller stoned worden niet waard

Share this post


Link to post
Share on other sites

was 14/15 en dom op die leeftijd.

Maar klopt wat je zegt.

Waren ook mensen die compleet out gingen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pide

Wat verwacht je van 25 euro?

Dat is de vraag.

Wel eerst kijken als er review van zijn.

Want lees dat er plastic bij zit en veel goedkoper vap van plastic smaken er ook naar.

 

/zODd

 

@Vluggejapie

Daar kan wat in zeg.

Gebruik je ook kooltjes? ik gebruik die voor hasj roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...