Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GroeneShizzle

Medische buitensoort

Recommended Posts

De zadenproductie leverde ons mooie planten op die vrij klein waren en naar schatting indien niet bevrucht een gemiddelde opbrengst zouden hebben.. vergelijkbaar met de lowryder denk ik.

 

Het effect van een generatie eerder veroorzaakte wel een stoned gevoel die nu door de laatste kruizing hopelijk minder is geworden.

 

Verder zou ik je graag uitnodigen om hier ons test topic te gaan volgen. En uiteraard zelf de test te doen.

 

Zaden komen pas "op de markt" als alle research is gedaan.

 

 

Nu snel naar werk ;) voor vragen.. altijd welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

:D een soortje die de opbrengst heeft van een lowryder variëteit is niet echt handig voor iemand die medicinaal gebruikt.

Personen die Cannabis medicinaal gebruiken, gebruiken meestal grotere hoeveelheden per dag & aangezien je op dit ogenblik er maar 5 planten mag hebben, is economisch gezien niet echt handig om dit op de markt te brengen.Zo te horen is het soortje ook niet echt stabiel & dat is ook niet echt handig.

 

Nogmaals de vraag hoe hoog is het CBD-gehalte & produceren alle pheno's voldoende CBD???

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft ie nog niet getest

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch vind ik het wel erg interessant..........

 

ok je hebt een punt met dat medicinale wietpatienten soms veel gebruiken, maar een plant met een hoog cbd gehalte juig ik erg toe !!!!!!!

 

zien is geloven.

 

test strip op het forum zou mooi zijn.

 

Succes met de zaden kweek en keep me updated !!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ejb

 

Als ik nu lees dat het CBD-gehalte nu nog geen eens getest is, dan is zeker de vraag wat is hoog. :)

 

Dit zou een leuk soortje zijn om er een buitenplant van te maken.

 

StrainGeniusLabs® Scientific Analysis Online Report™

Chemical Analysis Master Kush

Cannabinoids are a group of compounds responsible for the effects in cannabis

 

Cannabinoid %

D9-THC 20.43 %

Cannabidiol CBD 19.08 %

Cannabinol CBN 0.12 %

 

http://www.straingeniuslabs.com/strain/85

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan elmanito,

 

wauw !!!!!!! als de thc dan wordt teruggebracht naar bijv 7% tot 10% zou het voor mij DE soort zijn !!!!!

 

ik als medicinaal gebruiker heb helemaal geen behoefte aan een hoog thc.........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ejb, mss dat dit meevalt.

ik denk dat je qua effect beter naar de ratio kijken:

hoeveel thc op hoeveel cbd.

 

als de test klopt, is die bijna 1 op 1.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Straingeniuslab geeft op hun website aan dat ze met GC-MS werken en dan mag je toch aannemen dat de resultaten kloppen, maar erg high ondanks het hoge gehalte aan THC zal je ervan niet worden lijkt mij met zo bijna evenveel aan CBD.:)

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
aan elmanito,

 

wauw !!!!!!! als de thc dan wordt teruggebracht naar bijv 7% tot 10% zou het voor mij DE soort zijn !!!!!

 

ik als medicinaal gebruiker heb helemaal geen behoefte aan een hoog thc.........

 

ejb

 

Ik hoop zo dat de thc laag is... En als deze niet laag genoeg is dan gaan we ook nog voor een MediQueen2 :D

 

Dan weet ik niet of dan van MediQueen 1 af kan stammen of dat we helemaal overnieuw moeten beginnen voor die soort...

 

Ben er altijd vanuit gegaan dat thc + cbd idd ongeveer 1 op 1 moest zijn!

Maar natuurlijk aan IEDER de uitdaging om vrijwel thc loze plant te maken die hoog cbd bevat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik hoop zo dat de thc laag is... En als deze niet laag genoeg is dan gaan we ook nog voor een MediQueen2 :)

of je neemt Finola uit Finland x Deens soortje zoals Leb27 of Danish Gold en je krijgt dan dit van 30 cm :)

 

med_gallery_16467_4905_12028.jpg

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 op 1 is prima natuurlijk, maar ik heb meer baat bij cbd dan thc......

 

dit vanwege chronische pijn......ik hoef niet perse fokking stoned of high te worden, natuurlijk zijn er manieren om de thc eraf te halen, eff in de pollinator hahaha

of thee zetten, maar roken is ook erg lekker hahahah

 

ik wissel steeds af, nu afghaan hash met charas jointje ( sprietjes ) en dan weer heribei ( wat me eigenlijk te sterk is maar goed van aps kan komen als ik echt niet kan slapen!!!) en de double fun is ook erg lekker!!!!

 

maar HET ideale soortje nog niet gevonden.......

 

ik heb Bediol van de apotheek gehad, qua cijfers ideaal voor mij maar ik kreeg er enrome hartkloppingen van.......

 

Bediol:

Bediol is een kruising tussen Haze (Sativa) x Ruderalis. Ruderalis heeft een laag THC-gehalte en vaak een wat hoger CBD gehalte, dat sterk tot uiting komt in Bediol. Bediol is een varieteit met weinig THC (4-6%) en een hoog CBD gehalte (ca. 7%) en wordt geleverd in de vorm van een granulaat (losse korreltjes). Deze variant wordt met name gebruikt door patiënten die cannabis gebruiken vanwege het pijnstillende effect en/of de werking tegen spierspasmen.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoop zo dat de thc laag is... En als deze niet laag genoeg is dan gaan we ook nog voor een MediQueen2 :)

of je neemt Finola uit Finland x Deens soortje zoals Leb27 of Danish Gold en je krijgt dan dit van 30 cm :dope:

 

med_gallery_16467_4905_12028.jpg

 

Namaste :D

 

Ghe ghe... juist... :)

Wel supergaaf trouwens :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb Bediol van de apotheek gehad, qua cijfers ideaal voor mij maar ik kreeg er enrome hartkloppingen van.......

 

Bediol:

Bediol is een kruising tussen Haze (Sativa) x Ruderalis. Ruderalis heeft een laag THC-gehalte en vaak een wat hoger CBD gehalte, dat sterk tot uiting komt in Bediol. Bediol is een varieteit met weinig THC (4-6%) en een hoog CBD gehalte (ca. 7%) en wordt geleverd in de vorm van een granulaat (losse korreltjes). Deze variant wordt met name gebruikt door patiënten die cannabis gebruiken vanwege het pijnstillende effect en/of de werking tegen spierspasmen.

 

ejb

 

Jah dan is er maar 1 manier om erachter te komen of dat bij ons soortje beter gaat...

Kweek je ook voor jezelf? Je hoeft t maar te zeggen en je staat op de test-lijst hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
of je neemt Finola uit Finland x Deens soortje zoals Leb27 of Danish Gold en je krijgt dan dit van 30 cm :)

Andere pheno 1m20 ongeveer :)

 

med_gallery_16467_4905_1913939.jpg

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan hide the queen:

 

ja ik kweek elk jaar buiten, in 50 l kuipen, gevoed met biobizz, alles bio dus. Vorig jaar heribei en double fun staan, ik kweek al vanaf mijn 16-e en ben nu 34.

binnen nooit gedaan en ga ik ook niet doen.

 

ik wil graag op de test lijst, eventuele verdere motivatie wil ik wel in PM aan je zenden........

 

thanx.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik wil graag op de test lijst, eventuele verdere motivatie wil ik wel in PM aan je zenden........

 

Je staat nu op de lijst! En motivatie is niet nodig, ik ben juist superblij dat je dit wilt testen!

En je hebt btw veel meer ervaring als ik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ervaring zegt niks over het resultaat hahaha....maar ik doe het best goed !!!!!

 

thanx.

 

ejb

 

ps. wat wordt er getest, zaden of een kweek topje van jouw kant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanito

 

Dat is grappig, ik had ook een DG die er zo uit zag..

Ik dacht dat het kwam doordat ik d'r binnen had voorgegroeid..

gallery_18490_12353_4084408.jpg

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...