Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Sterke joints worden harddrugs

Recommended Posts

Waarschijnlijk hebben een aantal bezoekers van het WF ook op partijen gestemd die dit in de hand hebben gewerkt.

Ik kan me niet voorstellen dat jullie allemaal SP. PVDA, groenlinks of D66 hebben gestemd. Er zijn zoveel stemmen naar rechts gegaan dat het procents gewijs onmogelijk is dat ze hier niet zijn.

 

Dit is geen veroordeling maar meer iets om over na te denken.

 

(misschien is deze reactie te politiek maar wilde het toch even kwijt)

 

 

Als je alleen om die reden op een politieke partij stemt kun je beter helemaal niet stemmen in mijn ogen. Het maakt tegenwoordig helemaal geen donder meer uit waar je op stemt volgens mij.. Het land wordt toch wel verneukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja seg :D .....eerst bullshit zeggen... zonder je te verklaren en dan meteen Namaste zeggen ( betekenis: ik buig voor jou...als beleeftijdsvorm..whoehaha....)

Namasté is in India, maar ook in verschillende andere Aziatische landen, een gebruikelijk hindoeïstisch gebaar om te groeten en respect te tonen.

... B) ...tmoet niet gekker worden hier... :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Namast%C3%A9

 

kzal het in geen goede politiek correcte taal van 2011 zeggen: doe effe normaal man ;)

 

 

 

lol...stem je niet.......... kies je niks... :P ...das BS...imho :td

 

Niet stemmen is niet slim.. :no

GroteFoto-WVFF6HIO.jpg

 

 

Namaste :P ...nou vandaag maar effe niet... ;)

 

220px-Indian_sadhu_performing_namaste.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als oud voorzitter van een stembureau kan ik je mededelen dat als je niet stemt het grootste deel van je niet uitgebrachtte stem aan de meerderheid wordt toebeldeeld. Dus inderdaad Carpe, wie zwijgt stem (grotendeels) toe........ Sorry Elmanito maar zo werkt het hier nu eenmaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan toch ook blanco stemmen ? Dan stem je niet maar gaat je stem ook nergens heen.

 

@Mortallis

Nee natuurlijk stem je niet alleen daarvoor maar als je rechts stemt dan weet je wel dat dit soort dingen kunnen gaan gebeuren. De armen worden armer en de rijken worden rijker. Ook zijn het allemaal moraalridders dus is dit een logische gevolg. Ik ga echt niet links heilig zitten te verklaren want ze maken ook genoeg denk fouten maar het zal wel eerlijker verdeeld worden en de mensen krijgen meer ruimte om zich te vermaken en om anders te denken.

 

Ik hoop dat hun kinderen ook een blowtje gaan roken en dan de duistere wereld in moeten om eraan te komen omdat ze de coffeeshops hebben gesloten. Lekker bij straatdealers of thuisdealers kopen en met foute figuren in aanraking komen en waar de (echte) harddrugs voor het oprapen ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe en chassie ik zie dat jullie het totaal plaatje begrijpen.

ze doen net of ze dom zijn in den haag en laten je denken oh dat is niet goed uitgedacht.

maar ze doen nooit zo maar wat.

jullie zeggen allebei minder dan je weet omdat andere mensen denken dat je paranoia bent.

Ik stem altijd sp maar die komt er nooit als regerend partij.

pvv is een amerikaans israelische partij,cda heeft in veel andere landen meer van dezelfde onzin cdu etc.

pvda is in engeland labour party etc in al die standaard partijen zitten mensen die mischien zonder het zelf te weten worden gestuurd door nog meer invloedrijke mensen.

En de crisis die is ook verzonnen en gemaakt net als war on drugs,war on terrorism,allerlei soorten virussen en zo komt er elk jaar weer iets waar je bang voor bent en je bek houd en doet wat ze zeggen.

 

Na een paar jaar hebben ze genoeg leed veroorzaakt en stappen op of worden weggestemd.

dan begint het spelletje opnieuw en de mensen die het echt voor het zeggen hebben blijven buiten schot.

 

De oranjes hebben meer macht als we denken :Bilderberg,shell,ahold.

Denk er is overna alle dingen die we nodig hebben voedsel drinken brandstof en wimlex is watermanager hee daar hebben we in de toekomst ook niet genoeg van althans dat moeten we geloven.

Het word is tijd om boos te worden onze voorouders hadden dit niet gepikt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcahol kicke maar als je een blowtje rook ben je suf.

Ik blow al 30 jaar maar moet ik nu bang worden dat ik opeens met harddrugs rondloop.

Gaan we weer die smerige thai roken van dertig centiemeter.

Gaan we de slaaf van Duitsland en Frankrijk woorden of de Usa.

Of breken we alles af wat we hebben opgebouwd.

Weet van wie je het heb en hoe het is.

Er zijn meer als een miljoen gebruikers en we laten ons zo behandelen.

Wordt tijd voor een revolutie Een verse Groene Wind.

Ik wil mn vijf planten terug mn liefde mn rust.

Een miljoen gebruikers wordt wakker.

Stem niet op partijen maar stem met elkaar.

Onkruid vergaat niet.

Hoe harder de politie jaag hoe duurder mn weed.

Vrij geven die handel.

Anders is blowen alleen nog maar voor de elite.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
naja seg B) .....eerst bullshit zeggen...

Zie resultaat heden ten dage omdat we moesten stemmen op advies van velen. :)

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het domste voorstel in tijden. Het land begeeft zich volgens de meeste politici in crisis, er zijn belangrijke zaken die geregeld moet worden voor de toekomst. En waar gaan we het dan in de hofstad over hebben?

 

Juist, wiet. Want zo los je alles op! Zo kom je verkiezingsbeloftes na! We gaan een stof (die volgens volgens mijn kluwers wettenbundel al verboden was) na een bepaald percentage tot harddrugs bestempelen! Dit geeft oplossingen, want: Politie, kan nu random joints gaan laten controleren! Niet dat de politie nodig is op andere vlakken, nee. De pakkans voor (andere) criminele delicten is al hoog genoeg (ik heb me laten vertellen 17%, maar ik heb ook een keer 8% horen vallen). Het is toch belachelijk met zoveel behoefde aan meer blauw op straat en al dat gezeur, dat ze potverdomme pretsigaretjes gaan zitten testen op de werkzame stoffen! En we hebben ook weer en nieuwe stok om de coffeeshops te slaan! Want, hun mogen de wiet niet eens legaal inkopen, Ze kunnen het wel op thc percentage laten testen maar dat resultaat zal toch nooit erkend worden! Ze mogen maar 500gr op voorraad hebben, hoe wil je dat up to date aan een norm houden? Waarvan we ons nog aan het afvragen zijn hoe de overheid zelf die norm gaat hanteren? Maar ja, het wordt weer allemaal voor ons beslist, want als de volksvertegenwoordiging een statement naar zijn kiezers met deze actie maakt dan is dat:

 

Beste Nederlanders, wij achten jullie gewoon weg niet capabel om zelf beslissingen te maken. Wij zullen voor een onzinnig iets als cannabis al helemaal geen referendum houden. Want dan krijgen we te horen wat jullie er echt van vinden en dan moeten we dat weer in de wind gooien omdat het referendum niet bindend is en eigenlijk helemaal geen democratische waarde heeft voor jullie. Want we doen toch wel wat ons het beste voor jullie lijkt!

 

We geven de blower een vette stomp in zijn maag, hebben een stok om coffeeshops te slaan en creëren daarmee nog wat extra haken en ogen in het al zo fragiele en slecht gedragen (onder de volksvertegenwoordiging) gedoogbeleid!

 

Dit vind ik ervan, en hier moeten jullie het mee doen.

Nee grapje, maar als je het zo leest... Best belachelijk he? Zitten we dan in een van de beste democratieën van de wereld, die in mijn opinie steeds meer naar zijn klote wordt geholpen door figuren als dhr. Opstelten. Domme rechtse bal :) .

 

Gr Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat de meeste mensen hier wel ongeveer weten hoe het in mekaar steekt. het sierde mij dat mijn pa laatst ook zei dat ie Opstelten zo'n enorme kinderachtige kwal vond. (het is al heel wat dat ie uberhaupt iemand door het slijk haalt) dus ben blij dat het niet alleen de stoners opvalt haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar effe een vraagje: Wat moet dan nou met de coffeeshops? Ik weet maar weinig soortjes die we in NL kweken die onder die 15% komen (met enige zekerheid) . Kunnen die straks alleen import verkopen? Dat gaat dan toch een enorme deuk in de import/export balans geven? Onze economie is behoorlijk gebaat bij de wiet teelt, en ook al ben ik geen broodkweker, zou ik het toch een te stomme zet vinden als we de economie op het spel zetten in deze tijd voor alleen wat waandenkbeelden van de huidige regering. Of zit er het baantjes maken voor vrindjes als hoofdmotief achter ? Wat partijgenootjes in de nieuwe controle organisatie? of bij DSM, die vast de testen gaat doen? Of ben ik gewoon even paranoia omdat één of andere eikel m'n white widow wil afpakken die ik zo hard nodig heb om mijn migraines te beheersen?

 

Ik heb even een duister moment geloof ik,

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zeer gefrustreerd over de dingen die in de media worden gezegd over wiet en dergelijke.

Vele mensen zijn het met me eens.

 

Wat ik alleen wel nu een beetje heb, wat kunnen we hier nu als cannabis liefhebbers aan doen?

Ik ben echt geneigd om gewoon te stoppen met de hele discussie, omdat we (voor het gevoel) alleen maar aan t vechten zijn tegen de bierkaai.

 

 

Echt, beslissingen worden door de regering niet genomen op feiten, maar op emotie.

Dan hebben we die kwast van een opstelten (zonder hoofdletter), het schiet allemaal niet op.

 

Ik hoop dat cannabis ooit legaal wordt, maar ik ga voor nu niet meer denken aan allerlei taferelen, want het lost niets op.

Straks komt die wietpas mischien ook nog, ik ga wel weer gewoon de wiettaxi bestellen.

Wat er ook gebeurt, ik blijf lekker blowen, ook als ik straks met als "harddrugs" bestempelde wiet rondloop.

Rot op met die betuttelende mofo's.

 

Ik voeg me niet snel meer bij deze discussies, het kost me teveel jaren van mn leven, ik wind me teveel op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weten mensen eigenlijk dat 25%THC betekent dat 25% van de cannabinoïden THC is,en niet 25% van het gewicht van het topje is.

Dus als je goed kweekt en een goede soort hebt dan kun je met een 15% THC wiet zelfs meer grammen THC hebben als een 25%THC wiet die minder kristallen heeft.

 

voorbeeld:Als je een top hebt(15%THC) die twee keer zoveel cannabinoïden bevat als een hoog THC (25%),

dan heb je in de 15% top in gewicht meer grammen THC dan in de andere .

Daarom kun je ook goed stoned worden van wiet met een lager gehalte.

 

Ik heb ook wel eens planten met een hoog THC gehalte gehad waar heel weinig kristallen op zaten,maar ik heb ook wel eens een orange bud gehad die maar 13% THC had,

maar daar zaten echt wel heeeeel erg veel kristallen op.

 

Toch wel erg dat dit beleid is gemaakt door mensen die niet eens dit verschil weten(Henk en Ingrid misschien???)

 

Dus kwekers/breeders zorg voor een ras met maar 15% THC en de dubbele hoeveelheid cannabinoïden en je lacht dit wetje keihard uit

 

Greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe sterker de wiet

des te minder plantaardig spul dat je hoeft te roken

des te minder schadelijke stoffen in lichaam

Nederland word steeds dommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, als bijna alle wiet harddrugs wordt, dan gaan mensen minder wiet verkopen.

Want voor dezelfde risico's kan je beter coke gaan dealen :rofl :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar het is vraag en aanbod. zolang er vraag is, is er aanbod, mede mogelijk gemaakt door dealers, die zich weinig aantrekken van dit toneelstuk en eventuele wetsaanpassing, en terecht. mensen blijven toch wel blowen, ieder heeft ook z´n favoriete soortje, vaak is dat nu eenmaal een sterk soortje. wel maakt het de drempel voor dealers een stuk minder groot om er sos, xtc, m etc bij te verhandelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Amnees zo werkt het.

Hadden we daartegen niet de coffeeshop uitgevonden?

Van Agt indertijd een stapje vooruit, en Rutte rent op stelten achteruit ................

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind coffeeshops DE uitvinding, had het allemaal nog wat verder uitgedacht zoveel jaren geleden, en liefst ook nog eens in Europa mogelijk gemaakt om in elke stad of dorp een coffeeshop te vestigen, dan was het NOOIT uit de hand gelopen.

 

Als er morgen geen melk meer te koop is bij de winkel, gaan we toch ook naar de boer zelf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zet ik een koe op zolder :rofl

 

met filter natuurlijk :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: ik denk dat nederland maar eens een voorbeeld moet nemen aan denemarken ,

gewoon een eigen ministaatje maken genaamd chritiane daar word alles langzaam vrijgegeven en je voel je er vrijer dan in je eigen land :) ben er geweest van de zomer en had een hele positieve ervaring daar veel soorten buiten als indoor kweek en veel meer soorten hasj dan in nedreland kwam er nepal, gele libanon ,kasmire ,tegen soorten die in nederland uitgestorven zijn :rofl

 

 

 

 

 

gr

wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

We gaan emigreren als Dutch refugee :wacko: , alleen voor de zomer op naar Christiania :rofl

 

christiania_table.jpeg

 

Christiania%20life.jpg

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...