Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dr.LivingStoned

Drugtesten en hoe er doorheen te komen

Recommended Posts

Het is met de bedoeling speekseltesten te beïnvloeden bij cannabis gebruik, maar het vernietigd inderdaad heel veel metabolieten waar een speekseltest op zou kunnen reageren soca. De werking is instant en hou een paar uur aan. Het verschil tussen de Lite en Extreme is het aantal capsules dat in de kit zit en niet in de samenstelling van de capsules zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil even aangeven dat ik DLS zijn testpersoon was en dat het dus bij mij werkte.

De mensen die mij kennen weten wat ik wegrook dus het is best knap als je dat in uurtje tijd te niet kan doen.

Idd ranzig spul maar wel de moeite waard mocht het je je baan of rijbewijs kosten.

Zown kitje ligt dus ondertussen ook al in me auto.

Zeker daar ze daar toch beter op gaan controleren.

 

Bedankt voor je onderzoek en het ranzige goedje dls :tu

 

Groet bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola :rofl

 

Yeah! Eindelijk seg :tu

Graag pm dls :rofl Tets en tits willen wel een setje.

Kan je een speekseltest een uurtje uitstellen of is het echt instant?

 

Woeha!

 

Tette

 

Bl0wer,

Zo ranzig als heineken zal ut wel niet zijn zeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals het nu gaat met al die rechtse partijen dan gaat dit goedje nog een zonnige toekomst tegemoet.

Leuke handel hoe slechter het politieke klimaat hoe meer dit product gebruikt gaat worden. :tu

Wel mooi dat er nu iets is.

Als ze in de toekomst de auto bestuurder langs de weg ook gaan controleren ga ik het ook kopen.

Hoelang na gebruik is het aktief???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo ranzig als heineken zal ut wel niet zijn zeker

Het is ook niet mijn favoriete biertje, maar jullie Zuiderburen vonden dit in een blinde smaaktest beter smaken dan de gevestigde Belgische biermerken zoals Jupiler, Maes en Stella Artois, hihihihi. Zie deze link

 

Quote: "In de kroeg moet ik van mijn Belgische vrienden altijd m'n mond houden als het over pils gaat. Ik kom immers uit Heineken-land. In België is er echt een biercultuur. Elk dorpje heeft hier wel een brouwerij. Heel anders dan Nederland. Toch is Heineken wereldberoemd en dat zit de Belgen dwars." :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Doc, mja het ziet er inderdaad niet erg rooskleurig uit, de heksenjacht word steeds erger :tu Het blijft een uur of 4 tot 6 werkzaam, dit is afhankelijk van gebruik en per persoon wel anders. Dit op voorwaarde dat er geen hernieuwde "besmetting" plaats vind natuurlijk :rofl

 

Heee dentette, PM onderweg, het is zowel instant bruikbaar, voor als die vlammende salami er staat, als een uurtje later voor als je zoals ik op controle moet. Zoals ik tegen Doc als vertelde, een uurtje of 4 tot 6 naargelang wat je allemaal doet, verbrand of eet en drinkt :rofl

 

Het geeft ook geen indicatie bij speekseltesten met ingebouwde detectie op allerlei maskeer middelen, owja die zijn er ook inderdaad al. Het rotzooit niet met de ph van je urine, noch van je bloed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo ranzig als heineken zal ut wel niet zijn zeker

Het is ook niet mijn favoriete biertje, maar jullie Zuiderburen vonden dit in een blinde smaaktest beter smaken dan de gevestigde Belgische biermerken zoals Jupiler, Maes en Stella Artois, hihihihi. Zie deze link

 

Quote: "In de kroeg moet ik van mijn Belgische vrienden altijd m'n mond houden als het over pils gaat. Ik kom immers uit Heineken-land. In België is er echt een biercultuur. Elk dorpje heeft hier wel een brouwerij. Heel anders dan Nederland. Toch is Heineken wereldberoemd en dat zit de Belgen dwars." ;)

ben het niet zo eens met hun oordeel over schultenbrau... 1 keer gehad en was zo ranzig dat ik niet meer dan 1 slok hoefde

hoewel dat wel tijdens een hittegolf was, in het park, en het bier was niet gekoeld

 

maar als het om goedkoop bier gaat heb ik tochliever baron of pit

Share this post


Link to post
Share on other sites

effe voor de zekerheid want heb gisteren op het werk een positieve urinetest gedaan

maar bij de urinetest werkt het dus niet of wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagels laten groeien en voor dat je urine moet afgeven in een bekertje even met je nagels over een chloor tablet schrapen

(chloor gaat onder de nagel zitten en nagenoeg onzichtbaar) dan over je nagel in het bekertje plassen, gevolg ze vinden niets in je urine.

Ben 15jaar lang verslaafd geweest aan Heroïne en Crack cocaïne en nu 6 Jr clean van dat spul,..maar gedurende 15 jaar

junkie heb ik me wel wat methodes toegeëigend.:P

 

Dit is er een van de vele en werkt 100%

een andere is veel spoelen met water en het tekort van creatine in je urine door het vele water (wat opvalt) aanvullen met creatine poeder.

 

enz enz . Voor elke middel is een truck :D

 

Daarnaast kun je passief hebben meegerookt,.. :) en bij het eten van een maanzaad bolletje kun je ook al een positieve opiaten uitslag hebben,...al zal die nihil zijn,..maar toch :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

.Jammer dat de linkjes niet meer werken!

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...