Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokymcpott

rot

Recommended Posts

Ok dus jij gaat je toppen voor het knippen allemaal afspoelen/wassen?

 

Ik denk dat hij de regen dat laat doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind het al erg genoeg dat er uberhaupt een discussie over is , dat heb ik nog nooit meegemaakt op een site

nou..Thc. :rofl ..vraag dat maar eens na aan je vriend Esben....in Denemarken wordt er juist niet overgesproken... daar iedereen het doet... in min of meerdere mate...de discussusie daar is meestal welke middel...

hier is op wf in outdoor vragen zelfs een sticky over dit onderwerp...

http://www.wietforum.nl/Botrytis-Cinerea-t79148.html

 

mja...spuiten met rovral heeft ook geen zin als het constant regent....

ach... kzie mij al...al mijn vroegbloeiers spuiten :P ....mag ik wel personeel nemen :rofl ....

daarom gebruik ik juist vroegbloeiers... :rofl als main guerilla...

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou..Thc. huh.gif ..vraag dat maar eens na aan je vriend Esben....in Denemarken wordt er juist niet overgesproken.

 

Hij spuit met amistar en net voor de bloei tot max week 2 maar niet als de planten volop bloeien

 

Hij spuit dus vooral om die zaadpods preventief te behandelen want als er een top rond groeit dan rotten die meestal eerst

 

 

Maar goed ik wordt er zelf ook helemaal moe van (niet van jou persoonlijk hoor :rofl ) dit onderwerp ligt een beetje touchy bij mij en ik trek me uit de discussie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...