Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pretraket

schrok me de pleuris

Recommended Posts

ik ging gisteren naar de shop in breda, kheb er daar nog snel ene gedraaid voor in de auto en ik steek die joint op in de auto en toen de joint halfop was en ik nog een trek deed schrok ik mij de pleuris!! Er deed zich een kleine explosie voor in de joint precies of iemand had er zwavel van een lucifer ingedaan ofzo!

was best wel verschieten :D

ligt dit aan de wiet ? heeft nog iemand dat al meegemaakt???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mss een linke Afgaan geweest :D :wacko: :blink: ;) :D

 

Terrorwiet :P :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha :wacko: :blink: ;) kweet ni of het een zaadje was

het zal waarschijnlijk wel terrorwiet geweest zijn :D :P :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahhahaha oni ik lach me rot man. Het was vast en zeker saddam die probeerde te ontsnappen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit dan ben ik dus toch niet de enigste die het al eens heeft voorgehad. Ik trok al zo'n bakkes van "WTF???" :D Dat had ik nog nooit meegemaakt. Oh en als de vlam door gans de joint gaat, das ook wel vange voor dat te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shit dan ben ik dus toch niet de enigste die het al eens heeft voorgehad. Ik trok al zo'n bakkes van "WTF???" :D Dat had ik nog nooit meegemaakt. Oh en als de vlam door gans de joint gaat, das ook wel vange voor dat te zien.

Als de vlam door gans de joint gaat, draai je 'm te los denk ik....

 

dat ''knallen'' zal wel een zaadje zijn --lol-- :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sommige kwekers maken hun scharen bij het knippen schoon met wasbenzine, als dat een beetje in de wiet trekt heb je de steekvlam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is zeker geen zaadje want bij verscheidene shops hier in eindhoven zitten er zaadjes bij en sommigen draaien die erbij en dat veroorzaakt zeker geen steekvlam/explosie alleen hoofdpijn krijg je daar eerder van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk heeft de wietplanten tussen de maïsvelden gestaan... plopplop... popcorn !! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
sommige kwekers maken hun scharen bij het knippen schoon met wasbenzine, als dat een beetje in de wiet trekt heb je de steekvlam.

Lijkt me sterk, want dat is in een paar minuten verdampt !!

 

ik heb ook wel 's gehoord dat ze een soort van olie op 't schaartje doen (zonnebloemolie bijv"), en dat daardoor de thc minder blijft plakken.....

 

misschien dat 't zoiets kan zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...