Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SoufBoef

Heb n probleempje

Recommended Posts

Die man van Essent is ook niet gek en weet echt wel wat er aan de hand is. Ze zien dit dagelijks. De vraag is alleen of het wordt doorgegeven aan de politie en hoe veel prioriteit die eraan geven. Bij de volgende rooiactie is de kans groot dat je aan de beurt bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze vallen echt niet bij iedereen binnen met een dikke stroom rekening.. ;)

En zo veel is 4x600 ook niet... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee idd ;)

als je gewoon je rekening betaald is er echt niks aan de hand met 4 lampies ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die man nu weer aan je deur komt en je bent echt benieuwd,

zeg dan dat je de deur niet open mag doen van de huidige bewoner en vraag of je nog een boodschap moet overgeven zodat je dat aan de bewoner kan vertellen.

Uiteraard ben je zelf de bewoner maar zolang ze je niet zien kun je gewoon zeggen dat je op het huis past.

Trap niet in de smoes dat ze een brief af willen geven want die past ook in de brievenbus.

 

Maar ik zou in jouw geval wachten tot de oogst en daarna alles opruimen en als ze daarna nog steeds aan de deur komen gewoon open doen.

Het is als een soort kat en muis, speel dat spel altijd goed mee en laat je niet van de wijs brengen,

maar breng juist hun van de wijs.

Op dat moment heb je al een vermoeden waar voor ze komen en daar kan je je op aanpassen.

Hun zijn niet de enigste die het hebben te zeggen in het kat en muis spelletje,vergeet dat nooit.

 

Sterkte!

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn bericht is ook aangepast.. volgens mij zet ik in dat bericht niemand aan tot.... maargoed een slim iemand zet zichzelf aan tot... of word dit bericht ook weer aangepast omdat ik van mening ben dat iemand die slim is zichzelf aanzet tot..

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK DENK DAT DE TOPICSTARTER WEL EEN PANISCHE IS.

 

GAST MAAK JE NIET DRUK.......

 

 

VAST EN ZEKER WAS HET EEN JOHOVA GETUIGEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees

Dat was meer een aanpassing ivm zelfbescherming,een slim iemand geeft niet teveel prijs... ;) ;)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do it the Tim way, en echt het werkt ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees

 

Heb jij een telefoonnummer bij de hand (en kudos wat dat ook maar mag zijn) om niet teveel prijs te geven wanneer je eventueel zou gaan verhuizen? Ben het zeker met Aad eens dat een slim iemand niet teveel prijs geeft maar daarbij zich ook dom moet kunnen houden.

 

TedHankey,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als die man nu weer aan je deur komt en je bent echt benieuwd,

zeg dan dat je de deur niet open mag doen van de huidige bewoner en vraag of je nog een boodschap moet overgeven zodat je dat aan de bewoner kan vertellen.

Uiteraard ben je zelf de bewoner maar zolang ze je niet zien kun je gewoon zeggen dat je op het huis past.

Trap niet in de smoes dat ze een brief af willen geven want die past ook in de brievenbus.

 

Maar ik zou in jouw geval wachten tot de oogst en daarna alles opruimen en als ze daarna nog steeds aan de deur komen gewoon open doen.

Het is als een soort kat en muis, speel dat spel altijd goed mee en laat je niet van de wijs brengen,

maar breng juist hun van de wijs.

Op dat moment heb je al een vermoeden waar voor ze komen en daar kan je je op aanpassen.

Hun zijn niet de enigste die het hebben te zeggen in het kat en muis spelletje,vergeet dat nooit.

 

Sterkte!

Nw

 

ik zou niet zeggen dat je voor een andere bewoner aanwezig bent, kunnen er alleen maar belletjes gaan rinkelen ivm onderhuur....

gewoon niet eens druk om maken, even een belletje die kant op en alles is duidelijk voor de TS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo

 

ik heb een vraagje vandaag was er een auto van essent op bezoek met n man normaal gekleed, en hij klopte paar keer enzo, maar de verhaal loopt als volgt,

begin april ben ik hier komen wonen. maar had wat geld nodig voor de nieuwe meubels dus had n tent van 4x600 wat gezet. 1x geoogst alle stroom netjes via teller, in eind juli kwam de meet meneer op bezoek, dus hij heeft snel snel opgeschreven. is me voorschot verhoogd van 150 na 420 (begrijpelijk) ma alles is netjes betaald maar toch kwam er een serieuze meneertje aan de deur waar ik liever de deur niet voor open doe, hij kwam ne kwartiertje geleden, hoorde hem luid aan de telefoon voor de deur praten maar kon hem neit goed volgen omdat ik boven was..

 

Waarvoor zou die man gekomen kunnen zijn?

omdat me verbruik hoog is ?

of komen ze roet in me tuin gooien ?

 

 

maar je niet druk...hij stond dus om 11.30 bij je voor de deur....

weet jij hoeveel 2 verdieners er zijn in Nederland?...heel erg veel dus... ;) ...

en dan overkomt hem dat wel vaker dat er niemand open doet overdag......zonder afspraak....

mss wilde ze je een bepaald contrackt aansmeren of zo... ;)

 

RELAXXXXXXXX............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het belangrijkste is dat je je kop erbij houd. Mensen die iets te verbergen hebben, en dat hebben wij zo'n beetje allemaal ;) gaan stotteren, krijgen een rood hoofd e.d. Breng je zaken orde en vergeet vooral niet door te te ademen. ;) Hyperventileren kan altijd nog.

Succes.

 

Nico M ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze vallen echt niet bij iedereen binnen met een dikke stroom rekening.. :)

En zo veel is 4x600 ook niet... ;)

Precies, moet je maar eens nagaan wat een gezin met 4 kinderen gemiddeld verbruikt.

 

Dagelijks alleen al de wasmachine/droger uren aan kost al enorm veel energie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien kwam hij wel met een top-aanbieding voor groot verbruikers. 1,5 jaar voor de helft van de prijs :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ineens veel gaat verbruiken , voorschot laten verhogen omdat je een tropisch aquarium en terrarium hebt neergezet. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal komen dit soort gasten 2 keer langs bij de tweede/derde keer laten ze een briefje achter met het verzoek om contact op te nemen, bel dat nummer en geef aan dat de huurder op vakantie is en dat jij de post sorteerd of ze even twee weken geduld hebben kun je nog rustig oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...