Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
robdh

Rijbewijs kwijt na stoned rijden

Recommended Posts

jaja Donbuttie.. het gaat erom dat die testen nergens op slaan, iemand die gister een jointje heeft gerookt kan vandaag nog z'n rijbewijs kwijt raken omdat er nog wat spul in z'n lichaam zit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is nog veel erger

 

Een collega van mij is in zijn vrije tijd een fuik ingereden en bij het nakijken van zijn auto

is een zakje wiet gevonden die hij net gekocht had , aangezien dit ongeveer 10 gram was is

dit in beslag genomen , ze vroegen aan hem heb je geblowd ? zijn antwoord was : nee meneer

ok dan mag je je weg vervolgen zei oom agent . geen proces verbaal niks .

 

dus hij is niet stoned of blowend aangehouden .

 

een maand later kreeg hij een brief van het cbr om even een test te komen doen om te kijken

of hij nog wel geschikt is om te kunnen auto rijden .

de kosten hiervan 1000 euro moest hij vantevoren even overmaken aan het cbr .

 

hij blowd dus in zijn vrije tijd , sávonds en in het weekend maar gaat niet stoned rijden .

 

hij naar die test van het cbr en een tijdje later ontvangt hij een brief waarin staat dat zijn rijbewijs

voor een jaar geschorst is . er is thc in zijn plas aangetroffen en daarom word het rijbewijs voor

een jaar ongeldig verklaart .

 

Hij is 1 week voor de test gestopt met blowen ( wat blijkt het blijft 2 tot 3 maanden zichtbaar )

je bent gewoon je rijbewijs kwijt en je kunt er niets meer tegen beginnen .

 

na een jaar mag je opnieuw een test komen doen en wederom zijn de kosten voor jezelf .

je word als het ware verplicht om te stoppen met blowen !!

 

alcohol rijders worden niet eens zo zwaar gestraft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow ook dagelijks en heb me eens laten testen bij de dokter op thc.

Voor die test 2 dagen niet geblowd, wat eigenlijk zeer zelden voor komt.

Hij zei mij: Als de politie zo'n hoge waarde ziet zit je zeker in de problemen!

 

Aangezien de speekseltest zo lang positief blijft zou ik dus bloed moeten afgeven en ben ik dus sowieso de klos!

 

Laatst stond er ook nog een artikel in de krant van een rechter die beweerde dat zware druggebruikers het recht tot rijden moeten verliezen.

Mensen die dagelijks drugs doen zijn niet in staat om nog op de weg te komen volgens hem.

In Duitsland is het inderdaad al zo dat als je aangeeft dat je elke dag 's avonds je jointje rookt, je in therapie mag gaan.

Een hele reeks testen worden dan afgenomen, en met veel geluk mag je terug rijden, maar nooit meer blowen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wachten op de eerste persoon die gas geeft als ie tot stoppen wordt gemaand terwijl hij/zij geblowed heeft of regelmatig blowt.

Dit soort acties leidt tot excessen.

 

Ik zal niet snel mn gas intrappen als een agent me tot stoppen maant, maar ik ken er wel een paar die dat geneigd zijn hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister in gesprek met 2 amerikaanse jongens uit colorado,

natuurlijk moest ik zijn license even zien :)

this saved me twice from the cops, he said(????????????????????)

 

Jawel deze jongen is al 2 keer aangehouden door de state police

die hem vroeg of hij gerbruikt had.

Waarop hij zijn license liet zien en door mocht rijden.

Of dit bij de federals ook gebeurt is nog de vraag.

 

Of een advocate in Canada die in de haar dampje doet in het openbaar vervoer,

hoe ver kunnen werelden uit elkaar komen te liggen

dat zijn we gewend.

Maar hoesnel de polen kunnen wisselen,

dat is shockerend!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@chase1980.. serieus? als dat zo is dan zijn we echt goed bezig met z'n allen als maatschappij zijnde..

 

 

mooiste zou zijn als elke NL'r verplicht is wat bloed/speeksel af te staan.. al die mensen een jaar hun rijbewijs kwijt. DAN komen wij in aktie.. niet van opzichzelf staande verhalen zoals chase1980 dat verteld. geloof me nou.. KIKKER SPRINGT NIET UIT DE PAN, DIE STERFT LANGZAAM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees

 

het verhaal wat ik vertel is echt waar ,

 

 

volgend jaar mei krijgt hij na een nieuwe test ( als hij clean bevonden is ) zijn rijbewijs terug .

 

de test bestond uit een urine test en een gesprek met een psycholoog .

 

ik denk dat rond de 800.000 ? mensen op deze manier hun rijbewijs kwijt zijn als ze iedereen

op deze manier zouden controleren . 800.000 x 1000 euro = heel wat geld voor de staat .

oh ja ook nog een tweede test .

 

justitie zegt dus 2 x blowen achter het stuur je rijbewijs kwijt .

het cbr zegt je mag helemaal niet blowen .

 

er zijn meerdere mensen die het besluit hebben aan proberen te vechten en allemaal draaiden ze op

niets uit . je staat totaal machteloos tegenover het besluit van het cbr .

 

dus niet alleen de kwekers lopen een vergroot risico maar de gebruikers nu ook , ook al gebruik je

het medicinaal , als het aangetroffen word in je pis ben je de lul en gewoon je rijbewijs kwijt

( ook met doktersverklaring ) check deze link

 

http://www.msweb.nl/index.php?content=disp...78&symbol=2

 

 

verkrachters , pedofielen , en andere echte criminelen worden lang nog niet zo achterna gezeten als een ( kleine ) kweker met ( 5 ) plantjes

 

waar gaat dit heen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...