Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MisterOnwetend

Wat kan ik nu het beste doen?

Recommended Posts

hey collega's. Wat kan ik het beste hiermee doen? ik ben sinds week 4 al aan het spuiten met allerlei verantwoorde spul tegen de spint. zat vol genoeg. zit nu in week 6 en een paar dagen en ben vanaf die week 4 al bijna bij elke voeding heel wat bladeren aan het verwijderen omdat die gewoon te gaar zijn. dus de planten zijn al zo kaal als wat en heb dadelijk niks meer te plukken. de toppen liggen wat achter tegenover de vorige keren. thc zit wel goed. temp is goed. lv is goed. alleen denk door de vele spint dat t een beetje achter ligt. dus wat kan ik het beste doen? maar al gaan oogsten en opnieuw beginnen of toch nog even geduld hebben en er bloeit nog wel wat verder? met nu inmiddels ook met shooting powder bezig. maar heb zoiets. hoe minder bladeren hoe minder hij natuurlijk verder bloeit?

 

groeten

 

gallery_28940_11472_1426122.jpg

 

gallery_28940_11472_302609.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste staat je topic in de verkeerde sectie, ten tweede is je wiet nog te jong en zal niet smaken als je het nu oogst.

Je kan nog wel even voort.

 

mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze wat meer water geven en voeding al ik jou was :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het met polletje eens, meer water en meer voeding.

Wat betreft de verwijderde bladeren zou ik me niet druk om maken, er zijn mensen die op deze manier kweken, topdressen heet het geloof ik.

je haalt dan bijna alle grote bladeren weg, zoek maar een op de site van icmag daar staat ea beschreven.

 

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

meet je ec en ph? wat geef je aan voeding? hoeveel water? amnesia's of?

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej de ec en ph meet ik helaas niet. heb het alle keren goed gered zonder. maar de volgende keer haal ik dat wel erbij. ik heb pptjes. ik geef om de 2 dagen ongeveer, 50liter water op 50 planten. gaf eerst 50ml budmax, 50ml terrabloom, 50ml atazyme, 5ml supertrive en 1 zakje shootingpowder (op dit moment) omdat ik van de gs heb gehoord dat het misschien te veel was die buddmax en terra heb ik ef 2x gewoonw ater met atazyme gegeven, en dana weer opgebouwd, hetzelfde als hierboven maar dan 25ml budmax en 50mll terrabloom. groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...