Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Test kush grow

Recommended Posts

De gedachte speelde al langer om een sterke feminized Kush kruising te maken met een aantal eigenschappen welke ik graag zelf terug zou willen zien.

 

Ik werk al langer met de Bubba kush (pre98 clone) in onder andere de K.O Kush en ben daar zeer over te spreken, ze is een lekker zoetige kush welke als nadeel heeft dat ze niet veel opbrengt. Een tijdje terug kreeg ik van Useless de bubba kush (katsu cut) in mijn handen gedrukt samen met een lekker bud om op te roken, ik was prettig verrast van het formaat bud en welke geur en smaak ze had, ze is donkerder van geur en smaak maar volop kush. Deze 2 clonen circuleren en welke de echte Bubba kush is zullen we in dit topic in het midden laten.

 

Ik heb haar als clone afgebloeit en direct besloten hiervan een kruising te maken in de vorm van deze zaden.

 

De opstelling :

 

Mammoth tent van 1.20 X 1.20

Custom mix

Symbiosis mycorrhiza

Sannie's Bacto

Buffertabletten

 

1000 watt double ended Gavita

100m3 box fan

water cooler (met dan aan A&T)

 

Zoveel mogelijk zaailingen welke al in de bloei staan om zeker te weten dat de boel gevuld gaat worden

 

gallery_3_2135_80449.jpg

 

Klein maar fijn

 

gallery_3_2135_9295.jpg

 

Vooraanzicht van de tent met de water cooler aan de zijkant, deze is momenteel amper nodig.

Wel een extra dank aan A&T voor het ter beschikking stellen van dit mooie apparaat.

 

gallery_3_2135_160816.jpg

 

De 1000 watt Gavita hangt nog hoog maar die zal snel lager komen te hangen

 

gallery_3_2135_90056.jpg

 

De bedoeling is om deze kushes af te bloeien tot mooie toppen, we gaan hier voor de kwaliteit en het bekijken van de planten en elke gram is mooi mee genomen, kushes staan niet bekend om hun opbrengsten dus zet mijn verwachtings patroon een stuk lager als normaal ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Loekino

Heb bubba kush ook een keertje gerookt, was echt onder de indruk van die smaak. Hele diepe zoete smaak en je voelt hem gelijk door je lichaam heen gaan en dan voel je je Bubba.

Ben benieuwd wat er van gaat komen^^.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhh lekker weer hoor!! Nog een mooi project terwijl je "paarse" project nog niet eens af is ;)

 

Alleen 1 vraagje een mammoth 1.20 x 1.20 ? ik dacht dat mammoth tenten super groot waren? ( vandaar de naam mammoth? )

 

Succes SanniE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit wordt weer een mooie om te volgen ;)

 

Succes Sannie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ohhh lekker weer hoor!! Nog een mooi project terwijl je "paarse" project nog niet eens af is ;)

 

Alleen 1 vraagje een mammoth 1.20 x 1.20 ? ik dacht dat mammoth tenten super groot waren? ( vandaar de naam mammoth? )

 

Succes SanniE!

 

jep zo groot als je wilt, maar de kwaliteit is gewoon goed, en ook deze 1.20x1.20 heeft volgens mij 215 cm ipv 200 cm hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook Bubbakush staan, en heb Specialkush om te roken/dampen momenteel.

Kush is heerlijk, dus ik volg je ;)

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

sannie ben helemaal weg van je kweek'jes' :D deze volgen we dan ook maar gewoon :D

 

wel heb ik nog een vraag:

 

je gaat fem seeds maken.... echter zien we op dit forum nog helemaal nix ( meen ik ???) hoe jij hiermee aan de gang gaat en dan doel ik zelf meer op de details gaan wij hier een premeur krijgen ;) ????

 

vind het zelf ook erg intressant en het is me zelf nog een klein raadsel, ik heb al wel wat nuttige info kunnen vinden van members die het zelf ook hebben geprobeerd en ook wel met succes maar het kunnen afzien van een ECHTE breeder is natuurljk 100x mooier. NO OFFENCE na de andere die hebben het tog maar mooi geflikt maar zou het graag is van een 'vak man' willen zien met tekst en beeld.

 

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie kan je wat meer vertellen over die waterkoeling?

Ik ga namelijk net zoon setup als jou gebruiken en ben wel benieuwt naar de koeling.

Had al een beetje op de site rond gekeken maar beter een keertje langs gaan denk ik zodat ze goed kunnen helpen.

Maar eerst kijk ik hier wel even hoe het gaat en als je misschien een beetje kunt uit leggen hoe het in zijn werk gaat zou ik een blij man zijn :wOOt

 

Succes met de kush!

Share this post


Link to post
Share on other sites
je gaat fem seeds maken.... echter zien we op dit forum nog helemaal nix ( meen ik ???) hoe jij hiermee aan de gang gaat en dan doel ik zelf meer op de details gaan wij hier een premeur krijgen ;) ????

peace hempy

 

De belangrijkste kriterea in mijn ogen is de gebruikte planten om zaden mee te maken, veel hangt dus af van de selectie's die je doet op je soortjes.

Hoe je fem zaden kan maken is al meerdere keren uit de doeken gedaan hier op het forum

 

 

Sannie kan je wat meer vertellen over die waterkoeling?

Maar eerst kijk ik hier wel even hoe het gaat en als je misschien een beetje kunt uit leggen hoe het in zijn werk gaat zou ik een blij man zijn :P

 

Succes met de kush!

 

Ik kan je vertellen dat ide zijn werk prima doet :D al staat die momenteel nog veel aan.

Je hebt een aan en afvoer nodig voor water en dan kan je aan de gang, het apparaat werkt uitermate handig, een thermostaat erop welke zorgt dat die aanslaat wanneer nodig en gaan met die banaan,

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nieuwe kush kruising heeft nu al twijffel achtig

 

gallery_3_2135_108068.jpg

 

We hebben er 2 volledig mannen uitgehaald ;)

 

gallery_3_2135_27230.jpg

 

We hebben ons de afgelopen dagen suf gespeculeerd over hoe dit nu kan gebeuren maar we zijn er nog steeds niet uit.

Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat er een vloek over de kush kruisingen heerst die ik maak, eerst een te kleine badge zaden welke niet toereikend genoeg is om in de winkel te doen en nu voor de eerste keer in mijn loopbaan mannen in deze cross.

Op een andere lokatie zijn we deze kruising al aan het hermaken om zeker te zijn dat er geen andere factoren in het spel zijn.

De rest van de planten zien er prima uit

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sannie wat raar dat je 2 mannen hebt , kan het zijn dat je vrouwelijke stamper/stuifmeel misschien niet vrouw genoeg was ?

Ik blijf je volgen ben wel benieuwd , succes !!

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo sannie en team, ik hoop dat jullie deze kruising stabiel krijgen, ik zou graag eens een kush kweken.

 

Mvg Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja, je komt er wel eerlijk voor uit dat het met het feminiseren ook weleens fout kan gaan. ;) Wordt elke batch getest voordat die de markt opgaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is behoorlijk balen dude, het zit je ook niet mee met die Kush kruisingen.

Ik ben benieuwd of de remake wel stabiel blijft, zou toch zonde zijn.

 

Voor alle Kush liefhebbers die niet kunnen wachten, KO Kush van Sannie is

ook een aanrader. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat je een aardebak gebruikt..

hoeveel cm aarde ligt erin?

en heb je drainage, of gewoon alles via boven?

 

Ik ga je sowieso volgen :(

 

Groeten,

Shili

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou ja, je komt er wel eerlijk voor uit dat het met het feminiseren ook weleens fout kan gaan. :( Wordt elke batch getest voordat die de markt opgaat?

 

De meeste strains worden wel op deze manier getest maar niet allemaal, veel genetica waar ik mee werk ken ik goed en weet al grotendeels wat te verwachtten in het na geslacht. Maar een kush cross als deze waar ik al mn bedenkingen bij heb zal op zeker eerst getest worden.

 

 

Ik zie dat je een aardebak gebruikt..

hoeveel cm aarde ligt erin?

en heb je drainage, of gewoon alles via boven?

 

Er zit een cm of 25 aarde in de bak en we geven van boven af met het handje water

 

Nieuwe update van de kushes.

 

Buiten de 2 onverwachtte mannen gaat het verder prima in het kush tentje, de 1000 watter staat op volle kracht

 

gallery_3_2135_28608.jpg

 

De rest zijn allemaal vrouwen en beginnen al te stinken :o

 

gallery_3_2135_23119.jpg

 

De water cooler helpt ons om de temperatuur stabiel te houden

 

gallery_3_2135_128368.jpg

 

De eerste kleine budjes zijn in de maak en de kushes zijn lekker snelle bloeiers dus het wordt een kort ritje

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worden die planten nu niet te koud die vlak bij die flens staan van die cooler ?

of is het maar een paar graden dat ie cooled ? en hij gebruikt dus alleen water als die aanslaat ?

en hoeveel als die aangaat a en t stond toevallig voor mn neus verleden keer bij wf shop wat dingen uit te leggen maar heb dat stukje gemist.

Was een beetje afgeleid door al dat high tech spul :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nighthaunter,

 

Het wordt niet zo koud dat het gewas er last van heeft, het ligt aan de watertemperatuur wat de uitgaande lucht is, maar op grondwater met een temp van 10/12 graden is de uitgaande lucht rond de 18 graden, wordt de temp van het water hoger wordt de uitgaande lucht ook hoger.

Met 18 graden heeft het gewas er al geen last van, uiteraard gebruikt het alleen water als het nodig is, dit wordt gestuurd via een thermostaat die een elektrisch ventiel(kraan) opent als de temp hoger komt dan de ingestelde waarde.

Dit type (ATO-160) heeft een maximaal waterverbruik van 288L/P uur op volle capaciteit, heb je de volle capaciteit niet nodig kun je dit eventueel nog zelf regelen door een kraan voor de wateraanvoer te zetten die je dan niet helemaal open draait.

 

Wel raar dat je me bij Wf shop gezien zou hebben? Ben er nog nooit geweest :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm wat raar dan was het iemand anders die uitleg gaf over hoeveel water er gebruikt werd enzovoort en hij zei dat het wel mee viel en dat water heel goedkoop is in vergelijking met stroom.

Ik nam aan dat het iemand van jullie was weet voor de rest geen andere met dit soort dingen.

Sorry voor de mix up dan :(

Ik zat net al te kijken of ik die stuur computer zag op jullie site die die in zn handen had maar kon het al niet vinden ik dacht ow dat zal wel dan nog komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt ook niet uit, heb het je nu iig wel uitgelegd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo veel te vertellen.

 

gallery_3_2135_18938.jpg

 

Eerste schattige budjes zijn in de maak

 

gallery_3_2135_58355.jpg

 

Ben wel benieuwd wat de kush buds gaan doen onder de 1150 watt :head_hurts_kr:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scattig? Ik mag hopen van niet, Google maar eens waarom :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was vergeten dit topic te updaten afgelopen weekend :blush:

 

Planten gaan best en de eerste geurtjes komen los.

 

gallery_3_2135_99157.jpg

 

ne benieuwd wat de 1000 watter op deze kushes gaat doen

 

gallery_3_2135_183074.jpg

 

Stap voor stap komen we ergens

 

gallery_3_2135_58815.jpg

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey sannie

 

ff een vraagje want het was me niet 100% duidelijk.

 

Heb je nu die 2 bubba stekken met elkaar gekruisd?

 

De katsu bubba is in ieder geval vreselijk lekker en echt kushy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...