Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smurf

voorbloei

Recommended Posts

Hey , mijn plantje van anderhalve meter zit in de voorbloei. Hoelang groeit ie nu nog door? of stopt hij met groeien en gaat ze over op toppenaanmaken ?

Ik wouw 2 meter ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor plantje........

 

Foto s zeggen meer als woorden.

 

En als de bloei is begonnen, groeien de meeste nog zo n drie weken door, maar soms ook langer, ligt dus aan het soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke hier wat foto's:

P1010609.jpg

P1010614.jpg

 

soort is special kush van royal queen seeds.

vind je de bladeren ook niet verdacht licht groen ? het is nogtans een vrouwtje..

En normaal is special kush een soort met donker groene bladeren :s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kush is een indica soort en maakt daarom minder lengte dan een sativa. Met anderhalve meter mag je niet mopperen hoor! Ik denk dat jouw plant nog zo'n 2 weken doorgroeit en nog zo'n 10 cm de lucht in gaat. Je blad ziet er goed gezond uit. Wanneer ben je begonnen? Eind mei ongeveer?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kush is een indica soort en maakt daarom minder lengte dan een sativa. Met anderhalve meter mag je niet mopperen hoor! Ik denk dat jouw plant nog zo'n 2 weken doorgroeit en nog zo'n 10 cm de lucht in gaat. Je blad ziet er goed gezond uit. Wanneer ben je begonnen? Eind mei ongeveer?

 

ja , rond de 25ste begonnen met ontkiemen. Dit is mijn 2de kweekje , volgend jaar begin ik al in april ;). Ik wil echt een 200g giant ass mofo.

 

Ik heb hem wel eergisteren voor de 2de maal getopt (de 4 grote scheuten) hopelijk geeft dat geen complicaties als ie nog maar 2 weken gaat groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen heeft altijd een effect op de verticale groei. Als je hem nu voor de tweede keer hebt getopt, vind ik het niet zo vreemd dat hij 1,5 meter is. Voor volgend jaar raad ik je aan om het bij één keer toppen te houden; dat levert meer op dan niet toppen, maar scheelt een wereld aan knipwerk. Verder denk ik niet dat het complicaties geeft, alleen gaat de verticale groei er op deze manier nog extra uit. Verwacht dus niet al te veel lengte meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk je dat ik door het 2de maal van toppen nu minder opbrengst ga hebben ?

Nu voel ik me echt een kneusje , maar hoeveel g denk je dat ik van deze plant kan halen ?

Het zit zo , al die andere planten gaat slechte buitenwiet worden. En dit plantje is mijn lieveling. Dus ik wil er wel een jaartje van kunnen blowen ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het zit zo , al die andere planten gaat slechte buitenwiet worden. En dit plantje is mijn lieveling. Dus ik wil er wel een jaartje van kunnen blowen ;).

 

waarom gaan de andere slecht zijn en juist die ene niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon bij me ouders en de regeling is dat alle planten 'weg' (guerilla) moeten in 1 week. Ik mag 1tje in de serre houden en dat is de special kush die in volle grond staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...