Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Candamile

Alleen middelmatige wiet tot je beschikking?

Recommended Posts

Als je iets lekker vind, of als iets gezond is voor je, dan maakt je lichaam een stofje aan dat je je lekkerder voelt, zodat je de volgende keer weer dat lekkere fruit eet.

 

mss toeval, maar ik heb het ook met melkchocolade, appelsap, verse ananas met slagroom, en cranberiesap.

 

tja en als je al een natuurlijke high hebt, dan is wiet niets meer dan een hulpmiddel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn 2 compleet ander stoffen.

En ik heb het geprobeerd met mango (eten dan) en Ja het intense dan zonder.

In engels sorry.

Marijuana contains a chemical called Myrcene. High grade marijuana bud generally contains a comparatively higher concentration of myrcene than low grade cannabis bud.

 

Mangoes, Lemon grass, and other less-common plants also contain high amounts of this chemical. Myrcene is believed to aid the potency of the marijuana high by allowing the psychoactive chemicals found in cannabis, namely THC, to cross the blood-brain barrier more efficiently.

Met chocolade is en totaal niet intens maar word het ontspannen.

Er bestaat vermoeden dat de stof fenylethylamine in de chocolade hieraan ten grondslag ligt, daar deze ook door de mens wordt aangemaakt wanneer emotioneel genot wordt ervaren.

bak maar eens iets met mango en wiet en je zal zien.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde eerst reageren in je mango-recepten topic, maar ik zag dat je dat schoon wilde houden. Groot gelijk!

 

Mooi werk in ieder geval. Ik denk alleen dat het nog een hele tijd duurt voordat ik weer eens spacecake ga bakken. Maar ik ga zeker weten mango door de cake gooien de volgende keer :( Alleen al omdat het lekker nat en zoet is.

 

trouwens, een goede naam voor mango-improved highs zou "mangotek" zijn. Soort van lemontek van de wiet (ipv paddo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Candamile.

Is met dank aan dit topic dat ik het ben gaan doen.

Dus nog even bij deze bedankt :(

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, ik ben een fervent fruiteter maar ik heb nog maar een paar mango's tijdens men leven gegeten (ik moet wel zeggen dat ze me bevielen maar ik heb ze nog nooit zelf gekocht...). Een van de dagen toch eens langs de winkel passeren en dit gedoe aan een persoonlijke test onderwerpen! :(

 

Ik laat jullie weten hoe het was. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Whazzup, ik kan helaas niet bij de meeting zijn. Ik ben in de vakantie bij mijn ouders op bezoek, dus zou het vreemd zijn als ik even voor een dagje naar Rotterdam zou gaan. Ik zou geen zinnige verklaring kunnen vinden. En Ed Rosenthal ontmoeten, tja, dat lijkt mij gewoon supervet :(

 

Ik ben altijd wel benieuwd wat de gemiddelde leeftijd van WF-meetingen is. Ik wil graag komen, maar ben ook benieuwd hoe mensen zullen reageren op een in-real-life jonger dan gemiddeld WF-lid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...