Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
parve

Wiet als harddrugs!

Recommended Posts

twin wat heb je dat tog weer mooi gezegd

 

ik sluit me daarbij aan

 

amen

 

mvg hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad wat een domme overheid hebben wij.

Als ze zich nou een beetje inlezen over cannabis zou het wat beter te begrijpen zijn voor ze...

Als er minder THC in de wietjes zit moet ik meer roken waardoor ik ook meer slechte stoffen binnen krijg, zoals teer etc.

En inderdaad komt het door de kweekmethodes van de 'illegale' kwekers.

Als het legaal was konden de kwekers een stekje van de moederplant af laten bloeien, drogen en cannalyseren..(omdat dat het heel tijdrovend is met 5 planten.)

En dan vervolgens doorgaan met de moeder met de juiste waarden, zo kan je dan goed selecteren op CBD en andere stoffen die de werking van THC afremmen en egaliseren..

 

Als dit wordt ingevoerd moeten kwekers dus inderdaad letten op lage THC waardes en die brengen ook minder op.

Vervolgens worden de soorten met 'te' hoge waarden op straat verkocht voor een betere prijs.

Dan moeten de coffeeshops dus kwekers weten te vinden die loyaal zijn aan de shop en ook echt soorten kweken met lagere thc waarden.

Misschien moeten ze gewoon soorten met een meer dan 15% THC alleen verkopen aan mensen van 21 jaar en ouder, dan wordt het beleid hetzelfde uitgevoerd als met alcohol.

 

De hele wereld begint nu zo langzamerhand Cannabis te accepteren maar Nederland moet weer de verkeerde kant opgaan, en zal later als meeloper de rest van de wereld volgen in de decriminalisering van Cannabis...

 

Er waren dagen dat ik trots was op Nederland met hun 'tolerante' wetten, maar ik begin me een beetje te schamen voor het land waar ik ben opgegroeid en me thuis heb gevoeld...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar komt bij dat THC slechts één van de ruim zestig cannabinoïden in cannabis is. Recent wetenschappelijk onderzoek laat zien dat de rol van cannabidiol (CBD) bij het effect van cannabis altijd is onderschat. Psychotische en andere problematische reacties bij een klein deel van de overmatige cannabisgebruikers worden niet zozeer veroorzaakt door een hoog THC-gehalte, maar door een laag CBD-gehalte. Daarom adviseert het Trimbos Instituut jongeren sinds een tijdje hasj te roken in plaats van wiet; in hasj zit doorgaans meer CBD. Deze materie is duidelijk te ingewikkeld voor de gemiddelde Nederlandse journalist. Als een politicus voor de zoveelste keer zegt dat er tegenwoordig zoveel THC in wiet zit, ‘dat het een hard drug is geworden’, wordt dat zonder enige kritische noot opgeschreven of uitgezonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet als hard drugs is in mijn beleving eerste klas lachwekkend gelul.

Jammer genoeg menen ze het echt en is het geen misselijk geintje.

 

Ongelooflijk dat ze wiet met meer dan 15% als harddrugs willen bestempelen.

Alcohol,vele malen schadelijker dan cannabis daar word niets over gediscusseert?

Qua schalen zou alcohol dan zon beetje op de bovenste zwaarste schaal horen te plaatsen in de opiumwet,

aangezien ze er ook over praten dat wiet met meer dan 15% in de schaal van heroine zou horen te leggen.

 

Wat een rare wereld is het aan het worden......

En hoe een hoop stress en ellende om een wietplantje,ongelooflijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan ook positief zijn krijgen we de wietbus

 

net als de junkies nu gratis je shot halen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke dag een stapje verder richting minder.

 

Je wordt vanaf deze week bekeurd als je een glaasje Rose drinkt op een zonnige dag in het Park bij de Euromast in Rotterdam.

 

Elke dag een regeltje erbij, totdat 'de' dag komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te belachelijk voor woorden :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op koninginnedag in je kraag gegrepen worden door 2 agenten,

omdat je het waagt om met een blik bier over het eendrachts plein durft te lopen.

Ternauwernood bijna meegenomen naar het buro maar met wat woorden kon ik ze tot andere gedachtes brengen en mijn biertje in de goot leeg gooien.

 

Zo loop je met een blikje bier te feesten en ineens kom je in een benarde situatie waar je echt niet om vraagt.

Gezellie op de koninginnedag....denk je lekker te kunnen feesten,mn dag was erna meteen naar de klote .

 

Loop eens voor de gein met een blow over de markt in rdam,

gemiddeld 3 reacties als''getver iemand rookt een blowwwww''of''zo ruik je dat'''op een luide,asociale toon....

En als iemand een sigaar rookt is er niks aan de hand,die ruiken een stuk zuurder :whip:

Gelukkig kom ik dan weer tot rust bij een goede marktkoopman,een marokaanse gast die zelf ook blowt.

Paas ik mn joint aan hem door of hij die van hem aan mij recht op de markt.Peace! :o

 

Scheit aan,ik vraag niet om die regels.....ik leef enkel mijn leven maar zo goed mogelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
My seeds for the one who gives me his head on a plate :o

 

 

Wat zijn dat voor zaden?

"k heb nog nix te doen vandaag.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...