Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

gallery_21871_11363_3035043.jpg gallery_21871_11363_2638962.jpg de 2 linkse plantjes hebben beide een bladprobleem. ik dacht aan TMV is er soms iemand die dit kan bevestigen of weet wat dit is? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TMV is het niet maar het klopt dat ze er erg slecht uitzien.. krijgen ze wel genoeg zonlicht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van de eerste foto heeft heel de dag zon. en van de 2e foto heeft nu ook voldoende zon omdat hij boven de vegetatie uitkomt (en die rechtse was een man)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aarde lijkt mij niet al te best en hebben ook iets te weinig licht gehad

ze zijn redelijk gestrekt

 

 

 

dat grote blad aan de linkerkant is tmv:

gallery_25948_12301_1504523.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de foto B) de grond is redelijk vruchtbare klei die bemest is met bloedmeel, beendemeel, kippenmest en een beetje kalk. kan mss van de droogte geweest zijn. zoals je ziet is de grond behoorlijk uitgedroogt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan weet je wat je te doen staat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer genoeg kan k op deze plaats geen water geven B) gelukkig normaal gezien van de week nog een beetje regen. en anders vervang ik ze wel heb nog een paar reserve staan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet wiet het wel goed op klei?? Nou ja je doet de test dus bij deze. Volgens mij houdt wiet van een beetje lucht bij de wortels? Volgende keer misschien wat perliet bijmixen?

Wat er met de blaadjes is weet ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij houdt wiet van een beetje lucht bij de wortels? Volgende keer misschien wat perliet bijmixen?

 

 

idd of nog beter een gat graven en volgooien met potgrond

 

 

 

gr gustavo

Share this post


Link to post
Share on other sites

En alle blaadjes laten zitten voortaan. :verrygood Krijg spontaan trek in spaghetti.

Dat de blaadjes er zo raar uitzien, zal door ongedierte komen vermoed ik. Er zullen best wat luizen in die braam en brandnetels zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En alle blaadjes laten zitten voortaan.
?

het is redelijk onmogelijk om hier allerlei spullen als perliet, potgrond, enz. naar toe te brengen dus dat is geen optie. mijn ervaring op klei is dat je de grond zo diep en groot mogelijk moet omspitten en alles goed verkruimelen. nog wat organisch materiaal en mest erbij en je hebt toch een aardig grondje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doet wiet het wel goed op klei?? Nou ja je doet de test dus bij deze.

 

Heb in 2009 een guerilla gehad met 100 planten.

Hier was de grond ook klei achtig. (rivieren gebied)

Dus daar ligt het niet aan:

 

 

med_gallery_5972_7089_92739.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...