Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wietkikker

4 x White widdow guerilla

Recommended Posts

Na enkele jaren lid te zijn van het wietforum heb ik besloten om zelf maar eens wat plantjes te zetten.

Ik heb 4 white widdow stekken weten te bemachtigen.

2 Hiervan staan al in de volle grond, de andere 2 ga ik een dezer dagen in de volle grond zetten.

 

gallery_15818_12293_230929.jpg

 

gallery_15818_12293_54210.jpg

 

gallery_15818_12293_104280.jpg

 

gallery_15818_12293_359705.jpg

Edited by Wietkikker

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is een aparte guarilla corner hoor.

wel succes met je kweekje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet echt geschikt voor om guerilla mee te gaan, maar dat zul je al wel gelezen hebben op het forum..

Hopen voor een geweldige nazomer met deze soort

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet echt geschikt voor om guerilla mee te gaan, maar dat zul je al wel gelezen hebben op het forum..

Hopen voor een geweldige nazomer met deze soort

 

Grtz, WaKKi

 

 

Daar heb je gelijk in.

Ik heb ze van een vriend, en hij heeft nu al gerookt van deze zelfde plantjes. Ze gaan erg vroeg in de bloei. Hopen da het bij mij ook zo is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Ze zijn een beetje gegroeid, het weer zit niet echt mee. 1 plantje heeft iets raars. Namelijk, op verschillende blaadjes kleuren de uiteinden geel en dan bruin en sterft het af. Ook op de nieuwe bladeren. Ik zal dalijk een foto posten dan is het wat duidelijker wat ik bedoel.

 

Hier zijn wat foto's(sorry voor de slechte kwaliteit, heb momenteel geen camera tot mijn beschikking)

gallery_15818_12293_7454.jpg

Ik hoop dat het duidelijk genoeg is om te kunnen zien wat ik bedoel.

Edited by Wietkikker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn inmiddels ook 5x autoflower big bang bijgekomen!

Ga nu naar de spot en zal foto's maken. :D

 

 

Update

We hebben bezoek gehad van onze "geliefde" vriend, de Naaktslak. Meteen maar wat Pokon slakken STOP korrels gestrooid.

Hij heeft 1 big bang zo goed als helemaal opgegeten, alleen 'n sprietje is ervan over. Kan dit nog wat worden?

 

Hier de 5 Big bang autoflowering

gallery_15818_12293_2475744.jpg

 

Dit is de grootste van de 5

gallery_15818_12293_3481100.jpg

 

Nu volgen de white widdows.

gallery_15818_12293_4077912.jpg

 

gallery_15818_12293_556109.jpg

 

En een close up van de plant met een geel/dood blaadje! HELP!

gallery_15818_12293_4142831.jpg

 

gallery_15818_12293_3469345.jpg

Edited by Wietkikker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga dit topic volgen ben wel benieuwd naar die white widows, heb er trouwens 1 in de tuin staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D ben wel benieuwd hoe ze t gaan doen op guerilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat blad komt omdat ze veel te nat staan...!

En die korrels zijn tegen de slakken.. :D

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NLwiet Die korrels zijn inderdaad tegen de slakken.

Weet trouwens iemand of deze wel ok zijn? Want normaal zie ik altijd blauwe korrels bij mede growers.

 

@Stikkie 2.0 Ze hebben 'n tijdje te nat gestaan ja, nu ze in de volle grond staan zou het dus moeten wegtrekken? Bedankt voor de info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eentje staat er somber bij...

Hopen dat t niet meer zo veel gaat regenen dan zal 't nog wel goed komen

 

gallery_15818_12293_812324.jpg

 

Deze staat er wel mooi bij vind ikzelf.

gallery_15818_12293_1664517.jpg

Edited by Wietkikker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga bij deze ook je topic volgen, is natuurlijk wel zo handig. Gelukkig zie ik het van dichtbij

Edited by Ganjason

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit in hetzelfde team als wietkikker. Wij zijn dus collega's. Daarom post ik nu enkele foto's over het verloop van de nog 2 overlevende white widows (helaas 2 overleden) en de 4x big bang autoflowering.

4x Big Bang Autoflowering

gallery_18190_12463_2081611.jpg

De grootste Big Bang

gallery_18190_12463_1764225.jpg

White Widow 1

gallery_18190_12463_764411.jpg

White Widow 2

gallery_18190_12463_227864.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gooit wel heeeeeeel erg veel slakken korrels neer, 10% daarvan is ook goed hoor....

En die blauwe komen gewoon van een bepaald merk ik heb bijvoorbeel weer rode korrels....

Maar ze doen allemaal hun werk hoor.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
je gooit wel heeeeeeel erg veel slakken korrels neer, 10% daarvan is ook goed hoor....

En die blauwe komen gewoon van een bepaald merk ik heb bijvoorbeel weer rode korrels....

Maar ze doen allemaal hun werk hoor.. ;)

Bedoel je dan bij de 2 white widows? deze zijn namelijk van wietkikker. En alle korrels hebben dus dezelfde werking?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die bedoel ik maar bij de rest ligt ook wel erg veel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stikkie 2.0 Die blauwe zijn echt korrels zag ik, dit zijn kleine stukjes steen. Op de verpakking stond dat je n cirkel eromheen moest doen van 2cm dikte. En deze zijn niet waterbestendig stond erop, dus hebben we al enkele keren bijgestrooid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als dat 2cm is eet ik me hoed op... ;)

Maar beter iets te veel dan te weinig, ik zou volgende keer wel voor de normale korrels gaan..(die kunnen beter tegen water)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stikkie 2.0 hahaha laat die hoed maar zitten! Ja deze hadden we maar ff snel bij de gamma gehaald, de lokale tuinierszaak was al gesloten. En we moesten toch echt iets tegen de slakken hebben. Fijn dat je meedenkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was 'n beetje rond aan het kijken op mn pc, en kwam deze foto's tegen. Dit was 'n onbekende soort wat ik bij een vriend had staan in 2008.

 

gallery_15818_12467_768391.jpg

 

gallery_15818_12467_626240.jpg

 

gallery_15818_12467_471381.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd wat het wordt ;)

Ik volg je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietkikker en ik zijn vandaag maar weer eens bij onze spot gaan kijken. We hebben de dames ook even lekker nat gemaakt omdat de zon deze week flink gaat schijnen. Zie hier het resultaat van de afgelopen dagen.

White widow 1

gallery_18190_12463_1432141.jpg

White widow 2

gallery_18190_12463_2598031.jpg

Autoflowering allemaal

gallery_18190_12463_1906002.jpg

Autoflowering, de grootste

gallery_18190_12463_959778.jpg

 

Groeten Ganjason

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...