Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
spikey

beginnend blad probleempje.

Recommended Posts

Wie o wie weet wat er aan de hand is.

 

Blad is op de foto stuk groener dan in het echt.

 

Blad is wat lichter van kleur en word geel vanuit het midden.

 

Er word water gegeven elke dag en 1x in de week Bac bloei voeding.

eb 3 van zulke bladeren gezien. Iets te kort? Iets te veel denk ik niet we geven 30ml bloei voeding op 10 liter water 1x per week via het bac voedings schema.

 

gallery_30149_12031_10732.jpg

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke dag water geven misschien iets teveel van het goeie?

 

Geef eens een keer niet alleen water, maar alleen water met voeding. En niet elke dag. Pas wanneer je plantjes dorst hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teveel water is het zeker niet......

Share this post


Link to post
Share on other sites

4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht een kalium tekort. Als er topvorming over de hele plant is kan ik me daar wel iets bij voorstellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat ken ik er aan doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar de growshop gaan bij jou in de buurt en vragen om canna PK13/14 dit werkt echt super vorig jaar precies het zelfde en daarna knalde ze als de donder! :)

 

mvg. Ground Zero

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed advies ground zero :) minerale PK bovenop de organische bloeivoeding van BAC.

 

30ml is best wel heftig op 1x voedden in de week, da's een flink bord vol en dan geef je erna een paar flessen Spa om het weg te spoelen zegmaar.

je geeft ze weinig kans aan de voeding te wennen zo.

 

2x in de week 15ml en om de dag water geven of net genoeg om ze de dag door te laten komen is beter dan elke dag.

 

Ik mis de bio PK ter ondersteuning vd extra PK behoefte en een aantal sporen elementen, hier zit een boel lekkers in wat de toppen flink doet aandikken, ook hiermee niet de volle mep gaan geven en zorgt er tevens voor dat je plant niet extra vergeeld door mg/ca tekort (je gaat richting wk 5).

 

Vd rest ziet je blad er goed uit, goed dat je het nu opmerkt en nog bij kunt sturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel een pk booster van Bac dus dat komt wel goed dan.

 

Ik heb gisteren tegen me maatje gezegt geef maar 2x in de week wat bloei voeding dus verdelen over de week zeg maar.

Voor de rest gebruiken we gewoon kraanwater.

 

Planten zien er hardstikke goed uit ook mooi van kleur maar zag 3 blaadjes die dit hadden dus beter te vroeg als te laat :)

Ik zal ze een dosis pk booster mee geven en zal wat buffertabs over de potten uit strooien en dan van boven af water geven dan moet het verder wel goed komen dacht ik zo :)

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...