Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ras Ganja Don

Ganja Don - 2x Auto mini gun!

Recommended Posts

Ik heb al een bericht teruggestuurd, heb je die ontvangen?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaats het anders gewoon hier of in een eigen topic in de de Micro-techniek-sectie, niet dat ik denk dat Ras Ganja Don niet wat van TNeon's af weet (al is zijn tentje nog steeds onderbelicht...), maar meer mensen = meer verstand B).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belangrijker: in een open topic kunnen anderen er ook wat van opsteken B) En dat is juist het hele idee van dit forum.

 

OT: Gaat lekker! Die 1m halen ze mss niet, maar breeders schatten de maximale hoogte altijd wat positief in heb ik het idee, verkoopt beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet dat ik denk dat Ras Ganja Don niet wat van TNeon's af weet (al is zijn tentje nog steeds onderbelicht...)

Ik heb hem gezegd dat hij het beste de 55 watt versie of hoger kan pakken voor beter licht.

 

Ik ga zodra mijn armatuur zijn beste tijd gehad heeft of wat eerder een 55 of misschien wel een 75 watt aanschaffen. Alleen wordt het met die 75 lastig qua lengte.

 

Blessings B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greetings in the name of his Imperial Majesty Haile I Selassie I Jah Rastafari! :D

 

Mijn plantjes zijn weer een stukje gegroeid dus daarom weer een update het is nu dag 18. Op zich gaan ze qua groei met het licht dat ik heb wel goed. Maar de bladvingers krullen aan de zijkanten iets wat omhoog :verrygood dat is goed te zien bij de laatste 2 foto's. Kan iemand mij vertellen wat dit is en of dit wel goed is :book: .

 

Ik heb weer wat kiekjes geschoten die ik graag met jullie wil delen.

 

2 a dem

gallery_29392_12189_1454513.jpg

 

The massive one

gallery_29392_12189_229779.jpg

gallery_29392_12189_1183029.jpg

 

The likkle one

gallery_29392_12189_1939695.jpg

gallery_29392_12189_194447.jpg

 

Wha gwaan? Ini hope di herb feelin irie!

gallery_29392_12189_902732.jpg

gallery_29392_12189_625165.jpg

 

De aarde is wel nog nat wand ik heb ze net water gegeven, allebei 300+- 300 ml!

 

Met vriendelijke groeten,

Ganja Don ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yagga yo op deze fijne dag!

 

Ik heb net ffe wat zitte knutselen. Ik heb net een apenzoenen doos bewerkt tot een kapje voor mijn temp/hygro meter en plaatjes voor op mijn potten tegen verdamping. Ik heb ook het kleinere plantje op 3 dvd hoesjes geplaatst die kunnen geen vocht opnemen en dat had ik in een ander topic gezien. Hopelijk gaat dat plantje nu ook iets beter, al gaat het er niet echt slecht mee! Heeft iemand al een idee waar die iets op gekrulde randjes aan kunnen liggen?

 

de foto's

gallery_29392_12189_1190339.jpg

gallery_29392_12189_307246.jpg

gallery_29392_12189_1300873.jpg

gallery_29392_12189_81965.jpg

 

Blessings :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag Ganja Don,

 

Die opgekrulde randjes hoef je je geen zorgen te maken. Elke plant heeft wel ergens een randje die omhoog staat. Dit heeft volgens mij niets te maken met blad, voeding of temp problemen. Perfect symmetrisch gebeurt maar weinig lijkt me. Ziet er voor de rest prima uit! :verrygood

 

Succes met deze ronde

 

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van plan om net als Elmo gewone potgrond op mijn GL custom substraat te leggen omdat ik het Gl substraat er zo niet zo mooi uit vind zien. Ik wil de potgrond wel vermengen met 1 eetlepel GL custom wat perfecte start. Kan de gewone potgrond slechte ziektes overbrengen in mijn pot, (de potgrond is wel RHP gekeurd). En zouden de stammetjes van mijn plantjes nog kleine worteltjes schieten of zouden er wat worteltjes omhoog groeien? Anders doe ik er nog een beetje Symbiosis mycorrhiza bij! Misschien leg ik er dan ook nog wat hydro korrels op tegen verdamping wand die antiverdamping plaatjes die ik had nemen teveel vocht op en zakken door.

 

Edit: Ik heb wat nader onderzoek gedaan over wat het RHP keurmerk inhoud. De potgrond moet als het goed is vrij zijn van restanten van bestrijdingsmiddelen en ziekte verwekkers. Ook is de potgrond onkruidarm (dat betekend dat het helemaal geen onkruidzaden bevat.

 

-----

@ GanjaGanja - Je hebt gelijk ik hoef me denk ook geen zorgen te maken ze staan er voor de rest goed bij.

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wortels groeien ook omhoog, ik heb zelf een laagje extra aarde gegeven omdat de wortels op den duur boven de grond uit kwamen. Extra schimmel vinden je plantjes altijd wel lekker denk ik :verrygood Geniet met mate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké dit is genoeg bevestiging voor mij. Vanavond gaat er een extra laagje aarde op, foto's volgen snel!

 

Tnx voor de info chikken :verrygood

 

Met vriendelijke groeten,

Ganja Don

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo heeft volgens mij alleen dat laagje erover heen gelegd voor et mooie aanzicht wat logisch is als je onderhand verslagen voor RQS kan typen :verrygood Dus he ? :book: Ik had er tijdje geleden gewoon hydrokorrels overheen gelegd... Werkt mischien nog wel iets btr ook vocht vasthoudend of zie ik dat verkeerd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

JNKY het klopt helemaal wat jij zegt. Hydro korrels houden vocht vast ze zorgen voor een goede drainage maar gaan ook verdamping tegen.

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update,

 

Ik keek vandaag in mijn tentje en dacht wow wat gaat die rechtse toch hard. Toen ik de lamp omhoog hing om foto's te maken zag ik BALLEN :D. Het waren wel feminized zaadjes, maar ja je hebt 99% kans dat je een vrouwelijk zaadje krijgt.

 

De man,

gallery_29392_12189_993313.jpg

gallery_29392_12189_26066.jpg

gallery_29392_12189_750514.jpg

 

Ik ga hem zo van kant maken :book:.

 

Kan ik de aarde die in de pot zit hergebruiken zonder er nieuwe aarde bij te doen? Ik weet niet of er nog genoeg voeding in de grond zit ik verwacht van wel!?

 

Ik heb vandaag van Pide 32 zaadjes ontvangen ;) . 32x ADH47. Tnx Pide ;)

gallery_29392_12189_1073560.jpg

Ik ga er hier drie van ontkiemen om er 1 in mijn tentje te zetten ik verwacht dat er dan minimaal 1 vrouwtje uitkomt. Al het er meer zijn laat ik de meest potente doorgroeien en de andere geef ik aan een maat of zet ik in de achtertuin ofzo. De rest van de zaadjes ga ik guerilla mee doen want het zijn autoflowers :verrygood!

Ja nu staat nog meisje alleen in het tentje!

gallery_29392_12189_318947.jpg

gallery_29392_12189_856347.jpg

 

Tot de volgende update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van het mannetje!

Het vrouwtje ziet er mooi uit! :verrygood

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suc6 met de adh, hopen dat deze alle 3 vrouwtjes worden.

Balen van je feminised zaden, maar gelukkig is de ander wel een vrouw :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal hier ben ik weer.

 

Ik heb eergisteren 4x ADH47 zaadjes van Pide in de kiem gelegd via de bordje servetten methode. Van de 4 zaadjes hebben er 3 vandaag een aardig worteltje laten zien en bij 1 zaadje was een klein spleetje te zien maar nog geen wortel te bekennen. Ik heb ze alle 4 toch in de grond geplant. Ze staan per 2 in bakjes (zie foto's) met onderin een dun laagje hydro korrels daarboven gewone potgrond opgewaardeerd met Perfect start, Symbiosis mycorrhiza en ingewaterd met Bacto. Nu kijken of er een vrouwtje bij zit 50% kans dus wens me geluk :D. Het meest potente vrouwtje krijgt de eer om in de 5,5 liter pot te mogen staan ,heb ik eventueel nog een vrouwtje dan mag ze naar een vriend van mij.

 

De Auto mini gun gaat goed en ze groeit lekker ;) . Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen maar we wachten af!

 

Genoeg geluld, foto's:

gallery_29392_12189_7702.jpg

gallery_29392_12189_1270112.jpg

gallery_29392_12189_1449287.jpg

 

Dat was hem weer voor vandaag. Nog een fijne voortzetting van de dag en week met dit slechte weer maar goed nieuws volgende week klaart het weer langzaam op!

 

Blessings,

Ganja Don :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ganja Don

 

Die dame gaat wel mooi worden hoor .

Als je nou een handje rozenmest korrels (action) op de aarde strooit en bubbels geeft no more aarde probs :lol:

 

En ik denk wel dat je meer watts nodig hebt hoor :D.

 

Maargoed suc6 met die ak,s en ik blijf em volgen ;)

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iedereen mijn topic ligt even stil omdat ik geen foto's kan maken en met een update geef ik graag foto's mee. Maandag ga ik een nieuwe cam bestellen dus dan worden er weer volop foto's gedropt!

 

 

@ Kingkroon

 

Meer watts komen nog maar ik denk dat dat pas begin najaar wordt. Wat bedoel je hiermee: bubbels geeft no more aarde probs? Staat probs voor problemen?

 

Jah Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...