Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ratemenz

help, mijn planten doen het niet goed

Recommended Posts

overpotten naar droge grond? 1-2 theelepels water per dag?

 

overpotten naar droge grond? 1-2 theelepels water per dag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een keer per dag water is meer als genoeg

beter wat te weinig als teveel

en wie gaat er nu met natte voeten slapen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Ok, hebben ze in het begin zo weinig water nodig?

Ik gaf toch wel iets meer, ik deed de kraan zachtjes open en goot zo het water om de plant heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zoals je in mijn topic kunt lezen deed ik dus ook veel te veel :rolleyes: maar doe het nu met die maatstaf ja, er is te weinig tijd over heen gegaan voor echt resultaat, maar dat ga ik zeker melden. Zit op mn mobiele tel. Trouwens, zal het wel weer dubbel posten :s

 

ja zoals je in mijn topic kunt lezen deed ik dus ook veel te veel :dribble: maar doe het nu met die maatstaf ja, er is te weinig tijd over heen gegaan voor echt resultaat, maar dat ga ik zeker melden. Zit op mn mobiele tel. Trouwens, zal het wel weer dubbel posten :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Inderdaad, blijkbaar heb ik haar ook gewoon zitten verzuipen :rolleyes:. Naja ik ga nu maar minder water geven dan, ik zal ook even verslag doen over een paar dagen of het beter gaat nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
even een oproep aan een mod of deze topic naar outdoor kweekverslagen kan worden verplaatst,

Alvast bedankt ! :dribble:

Gezien de titel en de eerste vragen/reacties staat deze wel in de goede sectie.

Graag wil ik je dan ook adviseren een nieuw topic in de juiste sectie aan te maken

Liefst met wat meer geduld trouwens,ik heb een flink aantal dubbelposts verwijderd. :rolleyes:

 

Tevens wil ik je vriendelijk verzoeken om je foto's voortaan naar een WF-album hier te uploaden.

Dit om te voorkomen,dat na korte tijd de foto's ineens weg zijn en er een leeg en nutteloos topics ontstaat,zou zonde zijn toch?

Tevens is de laadtijd van vele sites verschrikkelijk, zodat een pagina laden op wf hierdoor ook de nodig tijd gaat vergen.

 

Hier kan je lezen hoe je foto's in een wietforum album te plaatsen en te posten.

 

Alvast vriendelijk bedankt.

 

Grtz. Aad

 

Ps @Marcos,let even op het quoten aub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok we zijn nu een weekje verder en ik doe maar even weer een verslag. Vergelijk de foto's van vorige week en nu zelf maar, best wel een goed verschil. Achteraf gezien heb ik haar volgens mij inderdaad zitten te verdrinken.

Ik geef nu nog maar 1 keer per dag water en dan maar 2 theelepeltjes, dit schijnt genoeg te zijn aangezien zij goed groeit. Wel groeit zij in de hoogte niet erg snel naar mijn idee, iemand die weet hoe dit kan? Of zit zij gewoon op de juiste grootte voor zijn leeftijd? Ik heb het zaadje 10 mei geplant.

Weet iemand misschien ook of ik nu bepaalde voeding zou kunnen gebruiken of is dat nog te vroeg?

 

gallery_26119_12228_21776.jpg

 

gallery_26119_12228_61430.jpg

 

gallery_26119_12228_6586.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 10 mei begonnen bent lijkt mij dit vrij goed op schema... Komt wel goed, eenmaal ze wat groter worden zie je ze iedere dag wel een cm groeien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je gelijk in, we zijn nog maar 5 dagen verder en hij is al bijna 2 keer zo groot als 5 dagen terug dus. Ik zal donderdag weer even een fototje oploaden. Zou de plant nog een keer overgepot moeten worden of is deze pot groot genoeg? Deze big bang autoflowers worden niet groter dan een 70 centimeter ongeveer dus ik weet niet of hij nog groter gepot moet worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...