Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Phalanopsis

pasta recept

Recommended Posts

He mensen, dit is een pasta recept geinspireerd op een recept van de moeder van een maat van mij .

het heet kattekots .

dit omdat het er uitziet als.....

pak een pan zet hem op het vuur endoe hier olijf olie in .

snijd 4 tomaten in schijfjes / of blokjes. wat je zelf wilt . al brengt blokjes wel een heel erge kattekots faktor erin.

dan versnipper je een ui of 2 erboven en ook 2 teentjes knoflook door de pers erbij .

als dit lekker smeuig is italiaanse kruiden erbij.

en last but not least veel kaas erbij . lekker laten smelten .

als finisching touch een glas roze wijn erdoor en gerneren met croutons gemaakt van geroosterd brood .

ik eet dit op brood of bij de pasta .

het is echt lekker . gesmolten kaas is bijna net zo lekker als BHO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

verplaatst naar recepten. graag in het juiste forum posten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sja idd daar dacht ik net te laat aan . zal wel liggen aan de roze wijn die niet de pan maar bij mijzelf naar binnen is gegaan :)

sorry :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar is de hash/wiet in dit recept?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kun je naareigen inzicht toevoegen . vandaar de olijf olie. vervang de italiaanse kruiden door wat skuff

of voor de diehards gebruik BHO. :P die gesmolten kaas lost ook wel thc op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vergeet dan niet stukjes gerookte kip met een vork een beetje fijn te prakken, en dan wat kaas erdoor roeren en met de pasta e mengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar zou het niet mogelijk zijn om psychoactieve olijfolie te maken?

 

Ik kan vreselijk goed italiaans koken(me vader was een kok en die heeft me alles geleerd en ben zelf ook 100% italiaan qua genetica en geboorteplek) en ik zou het te gek vinden om die gerechten een spacy twist te geven

 

 

Met boter ben je zo beperkt qua geechten , als je nou sterke olijfolie zou kunnen maken die een vergelijkbaar effect heeft als boter , dan gaat er eigenlijk een heel nieuwe wereld open qua wietgerechten

 

Dus vandaar mijn vraag, is dit mogelijk? Olijfolie is nl geen dierlijk vet vandaar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thc lost prima op in elk plantaardig of dierlijk olie/vet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool dan ga ik morgen een weckpot vullen met fijn knipafval en olijfolie en dat een aantal weken laten trekken en dan zuiverzeven

 

En dan lekkere pasta maken

 

Hou jullie op de hoogte van het effect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoewel iedereen altijd zegt dat je dierlijk vet moet gebruiken, geloof ik dat eigenlijk niet helemaal.

 

Overigens, als je pasta over hebt (wat voor pasta-gerecht dan ook) dan kan je deze opbakken met een aantal eieren er over (hangt af van de hoeveelheid). Echt superlekker met een paar stukken broed erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...