Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

Waar koop jij buitenzaden ?

Recommended Posts

Ben op zoek naar kwaliteits buitenzaden om verder mee te breeden.

 

Ik vroeg me af... welke soorten jullie zetten, waar jullie tevreden over zijn en waar jullie ze gekocht hebben.

 

Mijn zoektocht naar goede genetica om verder te veredelen...

 

Geef een korte beschrijving van de plant:

 

-hoogte

-bloeittijd

-kwaliteit

-kwantiteit

 

Zo hoop ik dat jullie mij kunnen helpen om een goede basis buitenzaden te selecteren...

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag je ook zaadjes adviseren die je pas voor de eerste keer gaat gebruiken of moet je er al vaker mee gekweekt hebben ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag al je ervaringen delen, ook als dat je eerste zijn...

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga zelf eerst eens zoeken man, je houdt er van om topics te openen maar eerst zelf een beetje kijken is ook handig...

Als je dan eenmaal voor jezelf een schema hebt gemaakt kan je die uiteraard delen, dan hebben andere mensen er ook nog wat aan en zullen andere mensen je ook wel willen helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zoveelste zweverige topic.

 

Het slaat nergens op om de mooiste beste rassen te kruisen en dan te denken dat je iets toevoegd

Veredelen moet een doel hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom antwoorden jullie dan?

 

Ik ben ook aan het zoeken, maar ik wil hier alles samenbrengen.

 

Dus als je niets zinnig te zeggen hebt, kan je het in overweging nemen om ook maar niet te posten.

 

Ga zelf eerst eens zoeken man, je houdt er van om topics te openen maar eerst zelf een beetje kijken is ook handig...

Als je dan eenmaal voor jezelf een schema hebt gemaakt kan je die uiteraard delen, dan hebben andere mensen er ook nog wat aan en zullen andere mensen je ook wel willen helpen.

 

Ik vraag me af waar jij je druk om maakt... cill man...

 

Ik ben ook aan het zoeken en heb al wat gevonden, maar outdoor is voor mij nieuw en mensen die er al langer mee bezig zijn kunnen tips geven waar ik kan zoeken.

 

Of moet ik jou toestemming vragen wanneer een topic al dan niet zinvol is?

 

Het zoveelste zweverige topic.

 

Het slaat nergens op om de mooiste beste rassen te kruisen en dan te denken dat je iets toevoegd

Veredelen moet een doel hebben.

 

Zeg je zit hier wel op een wietforum , daar zweven de mensen af en toe een keer... als je je daar aan stoort kan ik je het paracommando forum aanbevelen, geen zwevirig gedoe daar :P en waarom vind jij dit zweverig trouwens?

 

Natuurlijk ga ik veredelen met een doel, daar draait het net om... maar ik wil eerst zien met wat ik kan gaan werken voor ik kan beslissen welke kant ik uit ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens bij Basicseeds van Sjoerd

Die heeft mooie soorten en zijn over het algemeen vroeg klaar

Vorig jaar had ik hele mooie planten van 1,5 a 2 meter vol met geile toppen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom antwoorden jullie dan?

 

Ik ben ook aan het zoeken, maar ik wil hier alles samenbrengen.

 

Dus als je niets zinnig te zeggen hebt, kan je het in overweging nemen om ook maar niet te posten.

 

 

 

Ik vraag me af waar jij je druk om maakt... cill man...

 

Ik ben ook aan het zoeken en heb al wat gevonden, maar outdoor is voor mij nieuw en mensen die er al langer mee bezig zijn kunnen tips geven waar ik kan zoeken.

 

Of moet ik jou toestemming vragen wanneer een topic al dan niet zinvol is?

 

 

 

Zeg je zit hier wel op een wietforum , daar zweven de mensen af en toe een keer... als je je daar aan stoort kan ik je het paracommando forum aanbevelen, geen zwevirig gedoe daar :P en waarom vind jij dit zweverig trouwens?

 

Natuurlijk ga ik veredelen met een doel, daar draait het net om... maar ik wil eerst zien met wat ik kan gaan werken voor ik kan beslissen welke kant ik uit ga.

 

Dat laatste is precies goed, lekker een shitload plantjes kweken/ roken en dan doe je het goed.

 

Ik heb ook dingen gekweekt van Basic sjoerd hierboven aangehaald door Buble, ik was zeer tevreden maar met die verhalen staat dit forum vol en positief of negatief, dat hoeft niet nog eens gecentraliseerd te worden in een topic daar is een zoekfunktie voor ( tenminste dat denk ik)

Ik kan je uren vertellen maar het je beter laten roken, wat zegt nou meer :) :) :) ik krijg trek ik ga er nog ff 1 ierdbeitje rollen, puur.

 

 

 

GreetZz Zap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houden we et wel leuk onder mekaar ? Volgens mij is een topic openen gewoon vrijblijvend ?

 

Ik hoor alleen maar goeie berichten over de Heribei van Sannie..

Heb er dan nog wel geen ervaring mee maar als ik knutsel zijn topic's en kweken zie en dan sannie zijn dingen ook nog is zie moet dat helemaal goed komen ! ..

 

Dus ga ik er daar ook nog is 10 van neer zetten geen verslag ofzo mischien tussendoor is een foto in me verslag van de 5 autoflowertjes in me tuin...

 

Dus deze komen ook in nie in me tuin te staan gewoon lekker in de volle grond in een kas waar vroeger veel gekweekt gewoon rozen en al die bende...

Grond moet nog vruchtbaar genoeg zijn daaro en tja anders doen we er wat aan he ?

 

 

s6 met zoeken naar je soortje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf special kush gekocht van royal queen seeds (gefeminiseerd)

heb ze 2 weken terug in de grond gestopt en zien er allemaal al redelijk goed uit!

 

Misschien een idee?

 

 

Gr

Lahn

Share this post


Link to post
Share on other sites

De heribei ziet er inderdaad heel lekker uit... maar het probleem is dat sannie geen reguliere versie heeft.

 

Ook vind ik die zaden van basic sjoerd niet meer terug in zijn winkel.

 

De feminised zou ik nog kopen om in de tuin te zetten voor wat stash, maar kruisen ga ik daarmee niet doen.

 

Ik heb al heel veel sites bekeken, maar 90% van wat ik vind zijn allemaal voor binnen.

 

http://mrnice.nl/dhtml/strains.php?id=22 is misschien ook nog een goede...?

 

Ik ga eens alle buitensoorten die ik kan vinden noteren per zaadbank... of diegene die in aanmerking zouden kunnen komen, en zal ze hier neerzetten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je begrijpt dat elke binnensoort ook buiten is te kweken? Heb je alleen een kas nodig en moet je gaan verduisteren.

Jij hebt echt nog zoveel te leren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MarkZ: Ik kan inderdaad nog veel leren, maar ik doe me niet voor als een alles weter.

 

Jij kent mijn opzet niet eens en beoordeeld mijn kunnen, in 1 korte zin...

 

Natuurlijk weet ik dat ik in een greenhouse binnen zaden kan kweken, dat is ook niet de bedoeling.

 

Als jij geen toegevoede waarde aan dit topic kan geven, heb ik niet veel aan jouw deskundig vermogen.

 

Waarom zou ik een topic openen met als titel: "Waar koop jij buitenzaden ? "

 

Toch niet omdat ik een greenhouse binnen soorten wil gaan kweken :P ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, laat maar zitten man, het is de moeite niet waard om op je te reageren.

Ik zie je volgende topics "Hoe bewaren jullie stuifmeel?", "Hoe bestuiven jullie planten?" en "Help! Haartjes kleuren bruin na bestuiving?" wel tegemoet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij een probleem ofzo?

 

Stoor ik jou ofzo?

 

Of zoek jij confrontatie?

 

Leef en laat leven .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor mark maar ik zie je eerste kweekje ook staan!!!. Als mensen vragen hebben of iets willen delen kan je daar een beetje normaal op reageren , en anders doe je het gewoon niet als jij alles zo dom vind.

 

Modder gooien is erg makkelijk .Laat iedereen een beetje ze ding doen please.

 

Ohh ja ik doe arjans ultra haze buiten !!! Ben ik ook dom?.

 

Ps mark gaan we weer voor de santa ?? .

 

 

Groetjes Podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben met Purple Widow van Sjamaan bezig weet niet hoe ze worden maar ik zal je op de hoogte houden.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou leuk zijn zODd..

 

Ik heb nu al Purple Peace en Danish Gold, hier worden al zeker zaden van gemaakt:

 

Purple Peace * Purple Peace

Purple Peace (man) * Danish Gold (vrouw)

 

Ik denk dat ik enkele zaadbanken al zeker iets van ga kopen, denk aan Sensi en Mr Nice...

 

Ik heb plek voor 6 grote planten, waarvan ik 1 man Purple Peace de boel wil laten bestuiven, ik kies voor die Purple Peace als man omdat die al heel stabiel is en uit betrouwbare bron komt en de zaden zelf zien er heel mooi en uniform uit. Het voelt wel goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple Peace vond ik als "thairoker" goed te roken. Aangename high. Voodoo van Dutch Passion vind ik ook goed, een wat bedwelmende high.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou in ieder geval wel goed uitkijken op de marktplaats van growshop .nl want daar zitten toch wel een aantal oplichters tussen.

10 dagen geleden voor 50 euro zaden gekocht alleen zegt de koper maar dat hij het geld niet ontvangen heeft terwijl dit wel het geval is.

er is ook geen typefout gemaakt want hij stuurt het zelfde reknr naar elk ander.

 

zonde ;) ;) !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is moet die advertenties nu er wel af zijn van die oplichter.

Zelfde verhaal hier maar ook me eigen fout wie geloof nu dat er purple kush zaden zijn.

/zODd is soms wel dom.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook door ene jan smeeds? deze fucker heeft me dus ook opgelicht.

als het om een redelijk bedrag gaat kan je het aangeven bij de bank, bij een aantal klachten wordt er ook werk verricht.

*je kan trouwens ook naw gegevens aanvragen bij de bank als je aangeeft dat het verkeerd gestort is, dan krijgt hij over 1 maand een brief met het verzoek om terug te sturen en anders krijg jij naam en adres gegevens toegestuurd.

overweeg ook om zelf langs te gaan.

 

Als het goed is moet die advertenties nu er wel af zijn van die oplichter.

Zelfde verhaal hier maar ook me eigen fout wie geloof nu dat er purple kush zaden zijn.

/zODd is soms wel dom.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...