Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BioMan

--BioMan's eerste Guerilla !--

Recommended Posts

@Drips:

De zomer is zeker nog lang ! :lol:

 

@Cannabis for all:

Tja, hoort erbij he...als ik hier niet tegenkan kan ik er maar beter mee ophouden ;)

 

@HighLife:

Jawel... er stonden vier Auto AK47'jes maja... 't zijn er maar vier, net ontdekt dat een stuk of 8 AK'tjes al een worteltje hebben getoond :nerd die gaan morgen de grond in

En op zoek naar spots hoef ik niet meer hoor ;) de vaste spots zijn al klaar om op geplant te worden :lol:

 

@Carpie:

naah echt een fallen fighter ben ik nog niet, en ga ook geen bezwaar maken, ik laat hun lekker klooien... wat ze er ook mee doen, ik zet er zowieso nog een paar plantjes neer ! die plantjes die ik er had staan zijn toch al met de grond gelijk gemaakt... dus daar heb ik niets meer aan :D

 

De gemiddelde Belg weet toch niet hoe een wietplant eruit ziet haha :) laat staan een AutoFlower... da's net een brandnetel ;) :)

 

Revenge...Hell yeah ! ;)

 

 

 

Ook komt er nog een zadenkweek met ADH47 aan :P wel pas later in de zomer... als het zonnetje op zijn best schijnt :o

 

M.V.G.

BioMan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah leuk ook een ADH zaden kweekje :o !

 

Doe ik nu ook man :lol:..

Ik zit sterk te twijfelen om er een topicje mee te beginnen :nerd

Voeg ik ook eens wat toe aan het forum .. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Highlife

Gewoon doen man :nerd Altijd leuk van die verslagjes.. Ik ga met de autoflowers die ik nu ontkiemt heb (5x Dieselryder, 5x autoblueberry en 5x ADH47) ook voor de zaden.

 

@ Bioman

 

Jammer man dat er al een spot weg is.. Maar gelukkig speel je met eigen zaden én zijn het autoflowertjes dus die kan je mooi overal kwijt!

Je bent lekker bezig, leuk om te volgen, ga zo door!

 

Ciao,

 

FarGue!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bioman,

 

Het wordt weer een enthousiast verslag van je.

Heb vanavond een paar van jouw AK47 zaden in potjes gezet .. voor een zadenkweek.

Die gaan weer naar de verlaten volkstuin ( verslag volgt).

Succes ............ ( het kweken) dat gaat echt goed komen met je :P

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P

 

Maar snel weer een kleine...

 

Update:

 

Dat bloeiende AK47 vrouwtje gaat nu echt als een speer ! :) me eigen compost,oude aarde+wormen-mix werkt goed blijkbaar

 

gallery_25782_11763_137336.jpg

 

gallery_25782_11763_790331.jpg

 

gallery_25782_11763_1033411.jpg

 

En 6 AK zaadjes hebben al een worteltje vertoond en zijn al in potjes gedaan... nu maar hopen op goede kiemresultaten...

 

@Iedereen die met me geruild heeft:

Let goed op ! Wrijf de zaadjes altijd een klein beetje in in schuurpapier voordat je ze laat kiemen... want er zijn er bij die echt zo een harde schil hebben dat je ze gewoon eventjes moet helpen :)

 

@HighLife:

Zoals FarGue al zei... gewoon doen ! :)

 

@FarGue:

Let op dat je al die soortjes niet door elkaar kruist :) voor de rest veel succes ermee !

 

@Peperfreak:

Veel succes en plezier ermee ! we PM'e nog ;)

 

 

Volgende update een shitload natuurfoto's, die beestjes komen echt OVERAL tevoorschijn bij dit prachtige zomerse weer... echt PRACHTIG, al zeg ik het zelf...

 

Geniet maar allemaal van het mooie weer !

Gr.

BioMan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx !

 

al even een klein voorproefje... uitgebreide foto's komen als ik wat meer tijd heb :tu

 

gallery_25782_11763_214501.jpg

 

zwaluwtjes :)

 

gallery_25782_11763_1165385.jpg

 

Bijtjes :huh:

 

gallery_25782_11763_2376872.jpg

 

gallery_25782_11763_1612746.jpg

 

Ook super veel van deze mormeltjes op me bezwete lijf B) lekker sapje voor die beesten :)

 

gallery_25782_11763_161010.jpg

 

En om snel af te sluiten een eekhoortje, die van het brood komt snoepen dat ik er voor de vogeltjes had gelegd, wat een prachtige diertjes... en er zitten er echt veel hier ! :P

 

gallery_25782_11763_30809.jpg

 

7 plantjes waren er al bovengekomen... maar helaas door omstandigheden allemaal verbrand (geen water) :o ... dood :) een heel erg stom misverstand maja... meteen weer een hoopje zaad te kiemen gelegd, want ik heb DRINGEND plantjes nodig ! ;) want ik heb er nog een aantal spots bijgevonden, ook al zijn deze behoorlijk ver van huis vind ik ze zeker de moeite, ook daarvan foto's binnenkort

 

dus...tot binnenkort, voor véél meer foto's... lekker zo, een dagje in het bos... en wie gelooft nou niet dat ik een natuurfotograaf ben met zulke foto's op mijn fototoestel :) maarja, onthoud het maar allemaal goed ZWIJGEN IS GOUD ! :) met dank aan slappy ;)

 

Gr.

BioMan :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja leuke foto's Bio !!

Wat voor toestel heb je ? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx ! weeral B)

 

Een erg simpel toestelletje hoor ;) 7 megapixels,1000 iso high sensivity... ofzoiets :tu kan niet erg ver inzoomen, maar 3x ofzo...maar heeft wel een goede macrofunctie :huh:

 

Die eekhoorn is door het venster getrokken, en wat bijgesneden met paint want ik heb de tuin liever niet zomaar op het internet staan :wub: vandaar de wat mindere kwailteit

 

Groeten,

BioMan :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslagje heb je hier neer gezet Bioman ;)

 

Jammer dat er al paar uitgedroogd zijn, wie verwacht er nu ook zulk mooi weer in april....

 

Maar het ontiemen gaat je ook goed af en er zijn al weer nieuwe onderweg, dus dat komt helemaal goed.

 

Wat mooi is de natuur :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_25782_11763_2376872.jpg

 

Bijtjes :huh:

 

Wil niet zeuren hoor maar dat is geen bij maar een tuinhommel;) Haha

Verder leuke foto's man.. Vooral van die eekhoorn!

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's van je planten.

En jij hebt de lente kriebels ook te pakken, ik moet ook steeds IETS planten:D

 

 

@FarGue:

Let op dat je al die soortjes niet door elkaar kruist ;) voor de rest veel succes ermee !

 

 

Doe ik hoor! Ze staan allemaal een heel behoorlijk eindje uit elkaar.. Ik heb een spot met Dieselryders, Bluestreaks en ADH47 en er komt ook nog een spot voor Autoblueberry's.. Allemaal voor 't zaad.

 

Ga zo door!

 

Ciao,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey bio, beetje laat met reageren maar tof dat je een topic bent begonnen. En dan nu al de eerste gevallen strijder van het jaar. Maar van het paard gevallen en meteen er weer opgeklommen dus. Komt helemaal goed met jou! Eigenlijk ook wel fijn dat die spot niet tegen oogst aan zat. Scheelt weer een hoop werk en frustratie. Leuke fotos ook, die zie ik graag. Beetje creatiever als alleen die wietblaadjes van iedereen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Bedankt voor de positieve reacties allemaal :)

 

@Blowsterke:

Bedankt ! :huh:

Hopelijk deze keer goede keer met ontkiemen... maar ik heb er alle vertrouwen uit, vandaag regen... had ik nu al maar plantjes :tu zou ideaal zijn geweest om aan te slaan, maar we moeten geduld hebben :)

 

@FarGue:

 

haha... you've got me :) :P

 

hopelijk deze beter dan :wub: bei, hommel, wesp, kruising ertussen... ik weet het allemaal niet :o

 

gallery_25782_11763_684173.jpg

 

En als je goed kijkt bij die foto in de vorigepost zie je bovenaan ook iets onnatuurlijk :) en je kan zien dat er berken staan door goed op de grond te kijken, en die blaadjes zijn van brandnetels :) grond opzich is niet zo slecht, maar te weinig zon daar + te veel kans op ontdekking

 

zo zie je maar dat je goed moet opletten met foto's posten :)

 

Jij bent ook lekker bezig ! B)

 

 

@Slappy:

bedankt ! en ach... beter laat dan nooit :)

en ik heb nog meer foto's ;) nog eventjes geduld...

 

 

 

Gr.

BioMan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga snel even tussendoor de rest van de foto's droppen ;)

omdat ik het nu eenmaal beloofd had... :)

 

lekker de natuur in getrokken :huh:

 

heerlijk, dat ochtendzonnetje

 

gallery_25782_11763_2035195.jpg

 

OVERAL bramenstruiken :P en prikken doen ze !

 

gallery_25782_11763_870279.jpg

 

holletjes...

 

gallery_25782_11763_952765.jpg

 

Nog meer holletjes... :)

 

gallery_25782_11763_280594.jpg

 

gallery_25782_11763_2038513.jpg

 

 

Hola ! wat is me dat hier ! ? :) konijnentkeutels !

 

gallery_25782_11763_1758011.jpg

 

en nog meer (verse) konijnenkeutels !

 

gallery_25782_11763_65160.jpg

 

Heb ook nog wat mooie planten gezien

 

gallery_25782_11763_1112741.jpg

 

maar helaas geen spots van een ander gevonden (niet dat ik daar naar op zoek ben ofzo, maar lijkt me gewoon een keer spannend )

 

Daarnaast heb ik ook nog een stuk of 5 eekhoorns gezien, en hun vraatsporen gevonden ;)

 

gallery_25782_11763_843249.jpg

 

gallery_25782_11763_877873.jpg

 

En ik had al langer een vermoeden dat er roofvogels zaten... maar hier is het bewijs :)

ik vermoed dat dit van een houtduif is...

 

gallery_25782_11763_979419.jpg

 

nog even wat verder gelopen, want ik zag er zo een stuk of 5 bij elkaar in de buurt dus ik dacht dat het daar roofvogelgebied was ofzo, en wat vond ik toen ?

 

gallery_25782_11763_1601192.jpg

 

echt prachtig om te zien ! na thuis even wat googelen bleek het een Havik te zijn :) (ik ben niet echt een vogelkenner :) ) kijk wat een klauwen !

 

wat ik wel raar is is dat enkel de kop er af is... en die vogel is nog vrij vers gestorven want hij ziet er nog behoorlijk goed uit vind ik. Miscchien een gevecht tussen 2 roofvogels voor een vrouwtje ofzo ? (vogelkenners... get in ! :D )

 

Ben al blij dat ik niet aangevallen ben :) na even te denken is het eigenlijk ook ideaal roofvogelgebied...eekhoorntjes,konijnen,duiven,andere vogels,muizen,ratten,... B)

 

En voor de rest nog heel wat andere beestjes tegengekomen

 

gallery_25782_11763_1558826.jpg

 

gallery_25782_11763_656871.jpg

 

gallery_25782_11763_559791.jpg

 

zoek de vlinder... wat zijn deze moeilijk om op de foto te krijgen ! maar ik heb mijn best gedaan :o

 

gallery_25782_11763_569082.jpg

 

gallery_25782_11763_288004.jpg

 

gallery_25782_11763_1355531.jpg

 

zo... dat was het, hoop dat jullie er wat aan hebben :wub: ik heb er enigzins al van genoten

 

Foto's van de wietplantjes binnenkort (ja ik stel graag uit, maar uitstel is geen afstel :) ) want het is hier immers nog een WIETforum :D

 

M.V.G.

BioMan :) (die misschien wat veel foto's gepost heeft ? :tu )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk hoor Bio ;)

Lekker zo'n dagje in de natuur, na zo'n lange winter, en dan is alles weer groen en het leeft allemaal weer zo mooi :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Bioman,

 

Blijf ook vooral deze foto's posten. Zijn gewoon mooi om te zien. Alleen maar foto's van wietplanten verveelt ook snel!

Succes!

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie fotos man :huh:

Succes met je speurtocht naar guerilla spots

 

 

Groeten Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke wildlife post xD Nog succes met de zoektocht.

 

 

Greetz,

 

Foefje_Skunk :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey steve erwin, mooie fotos heb je daar, helemaal die havik.. wel appart dat die daar zo onthoofd erbij ligt ben benieuwd wie hem heeft aangepakt..lol

iig suc6 hou je in de gaten :verrygood

 

Greetz Jr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update Time ! : :P

 

Niet erg veel te melden... behalve dat ik heel veel zaadjes te kiemen gelegd heb... stuk of 20 nieuwe AK'tjes en 6 ADH47'tjes (proberen een mannetje en een vrouwtje over te houden voor zadenkweekje, de rest voor wat ganja :verrygood )

 

Ik heb nog zo veel plekjes maar ik heb DRINGEND plantjes nodig... ik voel me zo belachelijk dat ik er op dit moment nog geen guerilla heb staan, maar binnenkort REVENGE ! ;) die drang om weer lekker op pad te gaan met me rugzak vol plantjes... die spanning, ik verheug me er al weer op

 

De Auto AK47 die thuis staat gaat echt wel hard ;) ik heb de zijtakken naar beneden gebonden voor meer licht, en ze is echt groot aan het worden voor een AF... die 10gram komt alsmaar dichter :)

 

pica's !

 

gallery_25782_11763_210119.jpg

 

zijtakje opgebonden

 

gallery_25782_11763_1870279.jpg

 

bovenaanzicht

 

gallery_25782_11763_606624.jpg

 

Helaas vergeten een foto van het geheel te trekken :lol:

 

Nu maar hopen dat ze rap kiemen...

 

@All:

 

Thnx voor de leuke comments :verrygood

 

niemand die weet hoe de havik gestorven zou kunnen zijn ?

Nog rap een paar om het af te leren, deze ben ik net tegen het lijf gelopen

 

gallery_25782_11763_1597882.jpg

 

gallery_25782_11763_1999833.jpg

 

Gr.

BioMan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Bioman,

 

ik wil je niet paranoiia maken ofzo, maar ik volg je :verrygood

 

10 gram zal je denkek wel halen hoor :verrygood

mooi bovenaanzicht van je plantje trouwens!

 

 

mvg

Mdvtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

para ben ik niet hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb weinig comments maar volg je al wel een poos.

jammer dat ze uit gedroogt zijn maar lees net dat er al weer 20 op de plank liggen te kiemen. :lol:

by the way erg mooie foto s, heb je een nieuw vak gevonden ? je lijkt er wel geknipt :verrygood voor.

blijf je volgen.

 

grtn Erazer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...