Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dejerry

250 watt HPS in ruimte van 60-90-150cm met 100 kuub afzuiging.

Recommended Posts

250 watt HPS in ruimte van 60-90-150cm met 100 kuub afzuiging.

 

Gaat dat lukken met een 100 kuub afzuiger?

 

gr. jerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk het wel dejerry, als hij altijd op vol draait, en je er voor zorgt dat je inlaat minimaal 3 keer zo groot is als je uitlaat moet het verder geen problemen opleveren, zo wel dan kan je bv nog een 75 cuub dingetje kopen en die als inblaas gebruiken, of de 100 als inblaas, en een 150ér als afzuiging, iig voor het geld zou ik het wel proberen, je ziet vanzelf hoe warm het word, boven de 30 zit je niet meer zo lekker..,

 

Trouwens, je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te starten hoor, je had dit bv ook kunnen noemen in je andere topic,..

 

gr, <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toch heb ik liever wat overkappacitijd of hoe je het ook spelt <_<

 

dus mijn advies was - overstappen op een ruck125l das 330kuub die je kan dimmen of een sofbox 250kuub

 

greetzzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

100m3 is wel erg minimaal, denk dat je zomers aardig problemen gaat krijgen wat betreft je temperatuur....

Zou eerder denken aan een 250 a 325m3 afzuiger, dan heb je wat overcapaciteit <_<

Succes! Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 kuub gaat het niet trekken in de zomer, zoals Smokey zegt. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt voor de snelle reacties. Dan kijk ik nog wel effe wat ik ga doen.

 

gr. jerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

oja was ik vergeten te zeggen, ze adviseren hier altijd minimaal een cuub afzuiging per wat verlichting, dus als je daar wat overheen zit komt het altijd goed <_<.,

Ik dacht als het om geld gaat kan je met een 100 cuub ook vast niet de mist in gaan anders :P

 

succes er nog mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 kuub afzuiging is te weinig onder veel omstandigheden. Het kan wel.

 

Een 250 wattlamp met kap produceert extra warmte die je zo snel mogelijk wil afvoeren. Hiervoor heb je tenminste 200 kuub afzuiging nodig. Ik raad je zelfs aan 300-400 kuub afblaascapaciteit aan te schaffen.

 

Zo kom je ook niet te kort tijdens de warme dagen. Ook niet als je tent vol staat met plant. De LV loopt zo erg snel op als je te weinig afblaast.

 

Ik gebruik een 250 Wattlamp sinds kort zonder lampenkap. Ik zuig 200 kuub af in een Homebox 80*80*160 en wil meer uitblaascapaciteit door de genoemde oorzaken.

 

Succes meet de opbouw

Share this post


Link to post
Share on other sites
oja was ik vergeten te zeggen, ze adviseren hier altijd minimaal een cuub afzuiging per wat verlichting, dus als je daar wat overheen zit komt het altijd goed <_<.,

Ik dacht als het om geld gaat kan je met een 100 cuub ook vast niet de mist in gaan anders :P

 

succes er nog mee!

 

Bedankt dat je het effe zegt maar dat wist ik al wel.

 

Het hok staat trouwens wel in de schuur. Ook wilde ik 100 kuub gebruiken omdat die eral inzit.

 

Gr. Jerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...