Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Spafruit

Gold Label MyCo plugs

Recommended Posts

je kunt ze gewoon weken. Dat is wel noodzakelijk om ze weer helemaal nat te maken als ze volledig uitgedroogd zijn. Ik zet ze persoonlijk gewoon in een schaal met water en een beetje bacto en een druppeltje yucca, overgiet ze dan een paar keer met de oplossing en laat ze dan rustig een paar uurtjes staan tot ze ook van binnen weer vochtig geworden zijn. Een paar keer overgieten is wel belangrijk anders komen ze naar boven drijven :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ spa

 

he effe een vraagje ik hoorde dat deze pluggen nogal snel uit elkaar vallen

en daar door onhandig in gebruik zijn heb jij deze ervaring ook?

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind ze gweldig :rofl ....als het niet lukt...ligt het aan je zelf.. :)

gallery_22583_9526_1330654.jpg

 

ik zet gewoon 2 trees op elkaar en dus is de onderste volledig onderwater...idd als je niet gaan drijven zijn ze gereed voor gebruik...

met deze plug staan ze niet snel te nat...of te droog :lol: ...vooral dat eerste is vaak oorzaak van verrotte steeltjes met andere pluggen...

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

had er idd eentje te weken gelegt maar viel uit elkaar vandaar de vraag hoeveel je er op moet doen terwijl ze in de tray zitten. Heb uiteindelijk de boel opgerult en 10ml water er in gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet ze ook niet uit hun tree halen :lol: .....

en als je dr 1 wil proberen knip je er 1 uit de tree... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
je moet ze ook niet uit hun tree halen :) .....

en als je dr 1 wil proberen knip je er 1 uit de tree... :lol:

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vroeg het omdat ik het op zich wel een goeie plug lijkt maar hoorde wat tegenvallende verhalen

wil zelf ook niet een plug hebben die uit elkaar valt als ik hem uit de tree haal. Je moet tenslotte toch

kunnen zien hoe de beworteling gaat van je stek. ben namelijk nog steeds op zoek naar een goede

aarde plug die niet uit elkaar valt en iets groter is dan normaal zodat ik een mooie stek kan zetten vanaf

een zaadplant.

 

btw wel mooie beworteling carpe

 

gr parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij valt er niet 1 uitelkaar :( ...als ik na een paar dagen even wil kijken hoever de beworteling is...

Je moet ook niet aan de steksteel trekken natuurlijk :lol: ...maar van onderen omhoog drukken...

aan de stekstam trekken kan je worteltje doe afscheuren... :rofl

 

alleen als ze kurkdroogzijn kunnen ze uitelkaar vallen als je ze uit de tree haald..gwoon niet doen

 

mja.. als je een paar keer gestekt heb dan hoef je alleen de tree maar even van onderen te bekijken en zie je meteen hoever ze zijn...mja...in het begin... kijk je liefst na 24 uur al... :)

gallery_22583_9526_4450.jpg

 

idd die beworteling was eigelijk zo goed dat ik ze meteeen op guerilla had kunnen zetten...mja voor de zekerheid had ik ze nog maar even geworteld in drinkbekertjes... :)

 

alaaafff :D

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze wortelen prima inderdaad maar zijn wel gevoeliger in de handling dan steenwol pluggen. Lekker in de tray laten zitten en niet alle dagen aan je stekken trekken. Beetje geduld en goede planning bevordert het wortelen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit er eigenlijk nog mycorrhiza in de plugs of niet? Volgensmij las ik een keer van jou (whazzup) dat de plugs met mycorrhiza niet geleverd mochten worden ivm bepaalde milieuwetten/controles en die onzin, en er daardoor geen mycorrhiza meer in de plugs zat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...