Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Balsturig

BaSt in de bosjes

Recommended Posts

Hi

 

Al 3 jaar is wietforum mijn bron aan informatie voor mijn hobby... Time to return the favour, met een G-grow waar ikzelf en hopelijk anderen iets van leren.

Dit is mijn derde grow, en hopelijk mijn eerste succesvolle... En zoals elke grower, begint BaSt uit zaad, geruild zaad van op het forum:

 

gallery_25606_11641_652986.jpg

 

10 x Ierdbei F6

15 x Snowlow F2

14 x Guerilla mix (onbekende strains)

10 x Danish Passion

... x Lowryder #2

5 x Onbekende deen

5 x Special kush (feminised)

 

Momenteel ben ik ook nog een zadenkweek bezig met een lowryderkoppeltje. Een deel van deze zaden wil ik ook ergens planten en ook nog ruilen voor soortjes als Royal Dane, Danish Gold, AutoAK47, Thyphoon, NDB, Guerilla's Gusto, The Church, ABC (wishful thinking), Duckfoot (foolish thinking) en andere autoflowers... Maar momenteel volstaat dit mini zaadbankje.

 

Momenteel heb ik 5 plekken op het oog. De twijfelachtige plekken worden bezet door de onbekende zaden, de plekken die mijn vertrouwen genieten krijgen de Denen en Ierdbei toebedeeld. Ik plan op een zestal planten per spot. Ik hoop op 2 vrouwen die het halen per spot (rippen/vernielen niet meegeteld).

 

Spot 1:

In een groot bosje met allemaal enorm kleine boompjes die kort op mekaar staan. Vrij vochtig gebied en ik ben niet zeker van de veiligheid, dus hier komen de onbekende Denen.

 

Spot 2:

Op een plateau op een heuveltje dat leidt naar een maisveld. Enkele autoflowers hier. Relatief goede spot, maar de grootte van autoflowers is nodig hier om uit het zicht te blijven.

 

Spot 3:

De zijkant van een bosje, langs een maisveld. Omringd door bramen, ik heb zeer veel vertrouwen in deze plek. Zon is ietsje minder, dus hier komen de Danish Passions.

 

Spot 4:

In de buurt van een veld, ook omringd door braamstruiken. Een veilig plekje voor mijn lekkere Ierbei + Special kush.

 

Spot 5:

Langs een sloot in een maisveld zonder huizen in het zicht. Ik heb veel vertrouwen in deze plek dus hier komt ook wat Special Kush en enkele Snowlow's.

 

De zaadjes zal ik thuis laten ontkiemen in turfpads. Wijzigingen zijn nog mogelijk. Foto's volgen binnenkort.

 

Greets

BaSt

Share this post


Link to post
Share on other sites

De foto's zullen in de loop van de week komen, ik wacht momenteel op droger weer, geen zin om door de modder te ploeteren voor een foto of 5 :rofl

Ik hoop ook dat ik enkele NDB zaden kan bemachtigen. Naar het ruiltopic!

 

Thanks Kierewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk leuk, de special kush'en van Royal Queen seeds... Ik heb er ook drie staan, maar dan wel binnen. Heerlijk zwoele geur en lekker toppen!!

En dan de ierbei natuurlijk...mmm...!!! Eveneens goede keuze om jezelf van Deens zaad te voorzien. Froebanken?

 

Nog veel succes in ieder geval!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes man ben benieuwt :lol:

 

Zie ook dat me zaden zijn aan gekomen :) je vloe en tippies al op? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lange1908: Die Denen heb ik van een zadenruil op het forum, maar ik gok dat de ouders van Froebanken komen :rofl

 

@Spikey: Thanks! En nee, zoveel rook ik niet :lol:. Geweldig om binnenstebuiten te rollen, die vloei, trouwens :)

 

Bedankt voor de reacties, Morgen volgen foto's, als de zon schijnt =]

 

EDIT: Ik zoek nog altijd NDB zaad voor deze kweek. Check het zadenruil topic =]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plannen!

Ik volg je :rofl

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi

 

Update! Grote veranderingen...

Maar eerst wat random foto's. De dingen die je tegenkomt als je op zoek gaat naar Guerillaplekken... TV's en radio's, allemaal van het vorige millenium.

 

 

gallery_25606_11641_1151777.jpg

 

gallery_25606_11641_677844.jpg

 

Kikkerdril, neem ik aan? Het zag er slijmerig uit :D

 

 

 

 

Nu, over naar de Guerilla.

 

Spot 1:

Hier komen de onbekende Denen:

 

gallery_25606_11641_1436298.jpg

 

Dit is 1 plek, maar ik ga nog enkele planten over dit gebied verspreiden. De zon valt 's middags in van achter mijn rug, licht is geen groot probleem.

 

 

 

Spot 2:

 

gallery_25606_11641_1239169.jpg

 

Hier komen de autoflowers, in dat gat waar het lekker groen water in staat :)

 

 

 

Spot 3:

Foto's volgen nog. Geen tijd om tot deze spot te raken vandaag.

 

 

 

 

Spot 4:

Foto's volgen nog.

 

 

 

Spot 5:

 

Dit was mijn prachtplek, veel zon, beekje kortbij, weg van de beschaving. Maar hoe leuk die plek ook was, ik wil liever niet de inhoud hiervan uit mijn kont peuteren...

 

 

Blijkbaar is dit een gebied met veel jagers. Wel 8 jagershutten geteld.

 

Die zag ik vorig jaar niet door de begroeiing. Dit is me iets te link... Ook waren er vrij veel voetsporen, dus... SPOT AFGEKEURD! ... Zonde.

 

 

 

Spot 6:

Toch goed nieuws, er is een mogelijke spot bij.

 

gallery_25606_11641_703535.jpg

 

De foto is vaag, ik post wel een nieuwe als ik een plekje in dit gewas gecleared heb.

 

 

Spot 7:

 

Nieuwe foto komt er nog aan

 

 

Dit is een misschien. Een ander maisveld, aan de zijkant. Ligt net iets dieper, op een plateautje, zoals spot 2.

 

 

Spot 8:

Risky plekje, ook langs een maisveld, maar er komen weinig mensen en volop zon. Wie niet maalt niet wint!

 

Nieuwe foto komt er wel aan...

 

 

 

Ik ben bebloed, modderig, sta vol met schrammen en hang vol met doornen en groen van bomen... It's good to be a guerilla :rofl Je komt op plekken waar amper mensen komen, ziet mooie delen van de natuur... Heb vandaag zelfs in een brug gelopen, maffe ervaring.

Niet enkel de wiet die hier (eventueel) van af komt zal me plezier verschaffen. De hele ervaring op zich ook. :lol:

 

Vragen, tips of opmerkingen, shoot ahead... (niet met hagel, aub :()

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht... dat het jachtseisoen pas 15 okt begint :lol: ....dus met vroege soortjes ben je al weg... :D .

mooie camo-netjes liggen daar..... :rofl

die hagelpartronen zo laten leggen is ook niet iets wat jagers leren op school....of zijn het stropers... :)

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wilde al precies hetzelfde zeggen..

 

Patroonhulzen neem je altijd weer mee! Het is tegenwoordig zelfs zo dat mensen zonder benodigde vergunningen deze lege hulzen niet eens in bezit mogen hebben daar ze opnieuw gevuld kunnen worden.

 

Trouwens Carpie de traditionele winterjacht opent inderdaad 15 oktober maar er zijn een aantal soorten die mogen worden bestreden bij schade of dreigende schade; daar vallen de houtduif en kraai onder andere onder.

Ook gaat de jacht op eenden al op 15 augustus open..

 

Wel een beetje rare tentjes, geen idee waar ze voor zouden dienen eerlijk gezegd! Of liggen die aan de rand van een akker? Dan zou het kunnen dienen als schuilplaats voor de jacht op duiven en kraaien..

 

Zitten wel een paar leuke spots bij.. En spot 7 en 8 lijken me juist wel geschikt! Als het mais wat hoger is staan ze juist perfect uit zicht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Carpe: In principe begint het jachtseizoen op 15 oktober, maar in principe mogen Guerillakweekjes ook niet, dus daar vertrouw ik niet op :rofl

Ook zag nu ik vrij veel sporen op de akker, in de hutten en rondom de hutten. Zowel voetstappen als schade aan planten.

 

Die camo-netjes boeide me, maar langs de andere kant trekt dat ook onnodig veel aandacht in de buurt van planten. Misschien een stukje "lenen" om mijn materiaal te verbergen...

 

Hagelpatronen lagen echt overal. Massa's in en rond ELKE hut. In 1 hut hing zelfs een giga zak op, abnormaal.

 

 

@Fargue: Ik zie wel waarom ze hier jagen. Op een kwartiertje een fazant, massa's kraaien en 2 eenden gezien.

Het is om die redenen, plus het feit dat deze reglementen vaak niet nageleefd worden, dat ik dit iets te riskant vindt, voor mijn planten en mijn leven :lol:

 

De tenten lagen inderdaad rondom 1 akker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Balsturig

 

Spot 7 en Spot 8 vind ik de potenteste plekken :rofl

Een goede voorbereiding is het halve werk

Succes man

 

Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Knutsel: Ik ben er laat bij, I know ><

Dankjewel, ik hou je op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Balsturig,

 

Ziet er een leuk verslagje uit te worden :rofl en die laatste 2 spots lijken mij ook ideaal als de mais wat hoger staat !

En die LR2's kan je gewoon OVERAL neerzetten, vallen helemaal niet op lijken net brandnetels :lol:

maar ook niet té opvallend neerzetten want anders verkl**t je het voor je mede-guerilla's.

 

 

Succes ! (en ik hou wel van natuurfoto's )

Gr.

BioMan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bioman: Ben momenteel een LR2 zadenkweekje bezig in mijn pc kast. Hopelijk komen er daar genoeg van af, dan heb ik nog een hoop potentiële plekken om op te vullen met deze kleintjes. Maar mijn zaad is pas achter een dikke maand oogstbaar, dus ik ken de hoeveelheid nog niet.

 

Hou je ook van natuurfoto's met tv's en radio's er op? xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

:(

 

Neen, fazanten en eendjes vind ik mooier :)

 

In een PC Case ? leuk ! wou ik ook doen vroeger, maar let op met té snel te kiemen... ze hebben eerst een tijdje in de vriezer nodig (hiermee bedoel ik de zaden die je zal oogsten met je zadenkweek) en je kan ze beter wat langer in de moederplant laten zitten, dan worden ze goed rijp en bruin met een tijgerjasje :D ... en van zodra er enkelen uitvallen als je een beetje wiebelt met de moederplant, dan kan je lekker beginnen pulken :lol:

 

Heb je er een verslagje van ?

 

Gr.

BioMan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had bijna een foto gemaakt van de eendjes, maar ze waren te snel weg. :rofl

 

De vorige zadenkweek heb ik gewoon een maandje laten liggen, 90% kiempercentage. En ik laat ze ook zo lang mogelijk zitten. Groen zaad levert toch niets op, en ik wil ze toch nog niet buiten zetten dan.

 

 

Ik heb er geen verslagje van, ik schaam me een beetje voor mijn amateuristische spaarlampkast xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ''kikkerdril''

- Zijn gewoon slakken eitjes? :rofl

 

Succes dit jaar gast!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb er geen verslagje van, ik schaam me een beetje voor mijn amateuristische spaarlampkast xD

 

laten zien da machien!

 

ik heb dr ook een die vrij hard brakt, maar het werkt wel :rofl

kheb er mooie plantjes in voorgegroeid, en een paar lowrydertjes in geoogst.

Ookal vind ik die lowryder#1 wiet niet te roken, nooit nog komt er lowryder1 in mijn tuin of kast, maar dat is mijn mening :lol:.

hoop voor jou dat de lowryder2 beetje anders smaakt.

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak er straks wel eentje, de lamp staat uit momenteel. Het is een zadenkweekje momenteel, dus daar hoef ik niet van te roken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had het even gezegt dat je NDB zocht daar heb ik er ook nog wel een paar van liggen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@balsturig

 

weer een klassiek voorbeeld van hoe iemand straks tegen de lamp loopt, veel te veel poespas op foto's en in de uitleg.

ik hoef alleen naar een tentje te zoeken een keer de lucht in kijken naar een hoogspanningsmast en ik heb ej spot gevonden.

 

niet dat ik dat ga doen maar er zijn er tig die dat wel doen.

 

Hou het simpel en heb het niet over de omgeving maar alleen over je spot.

 

Greetz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal gelijk in Cannabusinesss, je haalt de woorden uit mijn mond...

Ik zat het zo te lezen en ik dacht eigenlijk precies hetzelfde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook dat moet je leren Canna...

Wij weten dat al... maar een beginnend Guerilla nog niet..

 

Het beste is om dat zelf te ontdekken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of raad aannemen, wat ik gedaan heb. Hier en daar wat dingetjes aangepast, dankjewel voor de tips.

 

Maar toch daag ik je uit om ergens in Europa verborgen tentjes bij een hoogspanningsmast te vinden :rofl

 

EDIT: @Spikey: Ik wil ze nu pas :lol: Een vriendin wilt ook enkele zaadjes, dus =]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...