Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

No-Zem

Chocolate Rain

Recommended Posts

Ach,een foto na 2weken ziet er wel vaak beter uit dan een foto na 1 week.

Hopelijk heb je het gezellig druk en anders staan we klaar om je te helpen Nooz!

 

 

Greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas,...

Alles plat... Blauwe petten invasie in m'n hok, groene dames geëxecuteerd.

 

Dit betekend ook het einde van Nooz op dit forum, iedereen bedankt voor alle groene ideeën waarmee jullie het forum gevoed hebben.

 

Als advies wil ik toch even iets benadrukken,... Neem dit forum niet als vanzelf sprekend en denk na voor je iets post.

Je IP nr. of whatever mogen ze niet gebruiken maar dit wordt wel onder je neus geschoven, leeg je pc, laptop, iPad en andere communicatie apparaten,.... and if you can't do the time don't commit the crime !!

 

Adioszzzzzz...

 

Grtz.Nooz.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

man man man... :P

Sterkte met dit gekl##t en hoop dat het een beetje mee zit met de na sleur...!

hebben ze jou via een digitaal medium gevonden\gepakt..?

 

Sterkte, Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat mag duidelijk wezen no-zem, als ze de fotos van het forum onder je neus stoppen dan weet je zat . :P

 

 

Veel geluk man gaat je goed .

 

groetjes podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooo,Ik las een beetje verkeerd.. :P

Maar hebben ze je dan via ip achterhaald want hoe kwamen ze anders aan je adres..?

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een simpel tooltje als visualtrace kan men aardig wat info vinden. Zowiezo welke hosting/Int provider het IP adres beheerd. Ook proxyservers zijn makkelijk uit te lezen..... uiteindelijk zullen de petten wel bij de provider het exacte adres kunnen achterhalen..

 

Maar goed..wel kut voor Nooz...terwijl die zon mooi hok had...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut voor je Nooz ik flip met je mee....Maar vraag me af hoe ze via je ip bij jouw kunnen komen kan hiero op het forum.Ik geen ip adres vinden bij berichten bijvoorbeeld dus hoe willen ze die dan 8ter halen....Sterkte kerel.

Greetzzz,M :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk wat nozem bedoelt is dat als ze je pc/laptop hebben, ze ook zo weten wie je op het forum bent... en alle bijkomende bewijs/last materialen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we maar niet gaan gissen, maar één ding is wel duidelijk: Dat ip adres komt niet van het forum af.

 

Bedenk dat als je iemand een email stuurt (zelfs via hotmail of een andere webmail provider) je ip adres óók altijd wordt meegestuurd. Als je mailtjes met verkeerde inhoud stuurt naar foute mensen wiens pc wél in beslag wordt genomen heb je dus kans dat je een levensgroot spoor laat liggen.

 

Wat ik ook nog eens wil benadrukken (en wat nozem ook al zegt in zijn post) is dat je wel goed moet beseffen dat we hier niet in een stoffig forumpje zitten ergens in de diepe krochten van het internet, maar op de voorpagina staan.

 

Lees ook onze huisregels nog eens goed door nu je er toch bij stilstaat. We moedigen niemand aan om grote kweken te tonen op wietforum. We zijn een hobbyforum van mensen van diverse pluimage met allemaal interesse in het kweken van dat plantje, dat wel. Wat jij verder wilt publiceren op het internet, hier of ergens anders, is altijd je eigen verantwoording.

 

if you can't do the time don't commit the crime !!

 

En zo is het! Helaas voor ons in dit geval maar niet minder waar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...