Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ganja lover

Growdiscounter.nl

Recommended Posts

Hallo beste medeforumers

 

Ik heb afgelopen dinsdag een softbox van 500m3 besteld bij deze growshop

Ik had vantevoren duidelijk gevraagd of ik het dan zeker voor het weekend in huis zou hebben

en dat ik het anders zou komen ophalen.

Ze verzekerde mij dat het zeker op vrijdag geleverd zou worden bij mij door TNT.

Voordat ik betaald had hadden ze mijn mails telken biinnen een half uur beantwoord

Echter nadat ik betaald heb , en dus gister om een track/trace nummer vroeg, beantwoorden ze me niet meer

Gister dus mooi de hele dag voor niks thuis gezeten

 

Mijn vraag is moet ik me zorgen maken, en wat kan ik doen tegen niet nagekomen afspraken

Volgende week heb ik geen tijd het spul in ontvangst te nemen

 

Voor mij geen online bestellingen meer :spliff:

 

Groetjes

Ganja lover

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er ook een slechte ervaring mee ;)

ze antwoorden ook niet meer op mijn mails

da deze week eens bellen naar hun nummer en dan zullen we wel zien wa ze gaan doen

je kan beter bij indoorgarden of wietforumshop betellen die kan je wel vertrouwen :spliff:

 

greetz qwerty777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey qwerty

 

Jij dus ook al

Nou als ik het vandaag niet krijg

Wil ik gewoon mn geld terug per direct

En ja ik weet het beter bij de wietforumshop dat is ook de enige shop waar ik goede ervaring mee heb

Hellaas hadden zij geen softbox, alleen van die kisten en die zijn dan nog veelste duur ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jammer dat ik dat niet eerder wist

Ik had hier op t forum gezien dat de growdiscounter wel een goeie was

maar ik weet nu dat ik het de volgende keer gewoon bij de gs zelf ophaal, dan weet ik gewoon zeker dat ik het optijd heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net mail van ze gehad

Tnt zou het pakket retour hebben verzonden naar de afzender de reden was onbekend

ook geen track en trace gehad, Zoals vaak gebeurd word de schuld dus weer veschoven naar tnt

Heb om mijn geld terug gevraagd en heb het ook direct teruggekregen

 

Je kunt dus rustig bij deze shop bestellen, als je een paar dagen thuis wilt zitten wachten

je zult het spul wel krijgen alleen weet je dus niet wanneer, en niet op afgesproken dagen

 

maargoed heb mn geld terug, wel een dag voor niets thuis gezeten in spanning, keek er de hele week al naar uit

ga nu effe naar de growshop om te kijken of die afzuigboxen die die verkoopt stil zijn

want softboxen hebben ze volgens mij niet

 

GVD wat baal ik hier van

Share this post


Link to post
Share on other sites

indoorgarden is wel te vertrouwen en hebben een goede prijs voor verzending .

als je van belgie bent printscreen maken van je online banking ,

en hen door mailen doe dat op maandag en dan heb je die zeker tege vrijdag in je huis .

nederland is binnen de dag denk ik zelfs .

 

mazzel ik zou je geld trg laten boeken via de bank als dat gaat .

en bij indoor garden bestellen . :spliff:

of idd na een growshop gaan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede ervaring met growdiscounter, goede service ook. Keertje een kapotte bestelling gekregen en zonder problemen omgeruild met een extratje erbij voor het ongemak dus gewoon goede webwinkel.

 

Alleen wat ik wel weet is dat je van TNT niet op aan kan. Ze hebben nog wel eens nukken om te gaan staken ofzo.

 

Aan de GD zal het niet liggen.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ john beton, ze hadden mij het geld direct teruggestuurd toen ik daar om vroeg, stond ook direct op mn rekening

Deze shop is zeker te vertrouwen, ik was alleen pissig dat het niet op de afgesproken tijd geleverd werd

krijg dan ook gelijk een slechte 1ste indruk en dan hoeft het van mij niet meer

 

Ik heb nu 4 x online besteld bij 4 verschillende winkels, alleen de wietforumshop leverde op tijd

Ben gister ook nog bij de growshop geweest, had vantevoren gebeld of die ook softboxen had van 500m3

die had die, vervolgens daar aangekomen bleek de kleinste die die nog op voorraad had een 1000m3 te zijn

en ook nog geen softbox maar een mdf kist met torin afzuiger

daar heb ik dus ook niks aan, daarna probeert die me nog een buisafzuiger aante smeren ook

 

ga dan toch maar bij de indoorgarden bestellen, eerst mailen wanneer ik het dan in huis kan hebben

 

nog bedankt voor jullie reacties he

 

Groetjes Ganja lover

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnt zuigt harder dan een 3500m3 softbox...

 

in mijn business maak ik veel gebruik van tnt, ongeveer 1 op de 3 zendingen is iets mis mee, van opengemaakt tot geplet/kaput. Vaak klachten ingedient en tnt doet er echt niks mee. imho is de privatisering van de post sector niet echt wenselijk geweest voor de service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij werken ook met tnt, gaan dagelijks duizenden pakjes de deur uit, dit zonder problemen.

En bij breekbare produkten altijd een paar stickers erop met PAS OP BREEKBAAR, mocht het dan nog kapot gaan dan is Tnt verantwoordelijk

 

Ligt er natuurlijk ook aan wat voor contract je hebt met Tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites
tnt zuigt harder dan een 3500m3 softbox...

 

in mijn business maak ik veel gebruik van tnt, ongeveer 1 op de 3 zendingen is iets mis mee, van opengemaakt tot geplet/kaput. Vaak klachten ingedient en tnt doet er echt niks mee. imho is de privatisering van de post sector niet echt wenselijk geweest voor de service.

 

 

Ook ik gebruik zakelijk TNT.

They suck big time pakketjes worden beschadigd en raken weg.

Heb er veel gezeur mee.

Pallets vervoeren is nooit een probleem in NL maar voor pakketjes is er nog geen goede vervoerder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook ik gebruik zakelijk TNT.

They suck big time pakketjes worden beschadigd en raken weg.

Heb er veel gezeur mee.

Pallets vervoeren is nooit een probleem in NL maar pakketjes is nog geen goede vervoerder.

aha dus wij zijn niet de enige die dit hebben, mijn vriendin moet nogal veel uitsturen via de pakketpost en het kost ons een godsvermogen om alles de deur uit te krijgen en dan nog moeten we vaak spullen nazenden die beschadigd aankomen, of die domweg uit het pakket zijn verdwenen, het gaat hierbij vaak om de duurdere cosmetica merken, dus dior, mac etc. etc. kost echt mega veel aan verlies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het allebei topzaken, zowel www.indoorgarden.eu al www.growdiscounter.nl

 

 

Joh overal gaat het fout met tnt, ik weet wel zeker dat dit goeie online growshops zijn, waar je je echt geen zorgen hoeft te maken.

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites

We moeten terug naar de PTT. Daar waren nooit klachten over en concurrentie was er toen ook nog niet.

Gewoon 1 vervoerder en iedereen was blij (en de postduif kon met de fut :spliff: )

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben bij het postkantoor van die verschillende maten doosjes toch? nou kost zeg maar het middelmaat doosje 3 euro, maar dat betaal je voor het doosje niet voor de verzending! Ze zouden de prijzen per maat doos incl. verzending moeten doen, dan zijn ze rieel maar de verzendingen zijn ook veel te duur. 6,75 voor een zending.

 

inderdaad de goeie oude PTT wat later TPG werd, vond de brievenbussen ook veel klantvriendelijker ;) Als je langs die bussen van de TNT loopt die dingen kijken je gewoon vies aan daar word je bang van, en dan heb ik niet eens geblowd :spliff:

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben tevreden van growdiscounter. Eens een bestelling afgehaald en gratis pH meter gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot nu toe heb ik de beste ervaringen met 3 growshops online .....

 

 

 

indoorgarden.eu

eugrowshop.eu

123tuintechniek

 

 

 

het meeste bij indoorgarden besteld en altijd alles binnen gekregen binnen 2daag na betaling wel geen extras

 

eugrowshop is zeer leuk voor zijn prijzen en levering is ook snel maar iets minder goed ingepakt.....

 

tuintechniek duurt net wat langer om te leveren alle bij mij toch maar ook top shop zeker qua prijzen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indoorgarden.eu en growdiscounter zijn dezelfde eigenaar.

De laatste tijd komen er regelmatig klachtten rodom deze 2 online growshops, de eigenaar zit hierzelf ook op het forum maar laat hier niets van zich horen.

 

Wil je op zeker gaan zou ik zeggen bestel bij de wietforum-shop

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sannie

Hehe, hoeveel % krijg jij van de omzet van WF shop? :)

(Is trouwens wel een goede tip)

 

@ All

Ik ben (dankzij Torsti, die me daarnaar door verwees) fan van leplantage.nl. Sommige dingen die ik zocht had hij niet ... even een belletje en alles kwam voor mekaar. Toppie :D

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...