Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
turttle power

Dit is een topjaar! buitenwiet beter dan binnenwiet

Recommended Posts

Laat ik maar niet vooruit lopen op de zaken maar we hebben nu al bijna 4 maanden zomer en ik kan me niet eens meer herinneren wanneer het laatste geregend heeft? 8O

 

Misschien toch iets minder smoren dan? :roll:

 

Een beter zomer en najaar was niet te verwachten, het is nog steeds zeer warm, mensen gaan nog naar strand en het ziet er naaruit dat dit nog enkele weken ver tot in oktober kan blijven doorgaan laten we hopen :twisted:

 

Hoera voor de buitenkweker

 

En zijt maar zeker met deze warme temperaturen maken onze planten meer harsen aan en kunnen ze concurreren met de binnenwiet. Ze zullen zeker niet hoeven onder te doen. Alhoewel iedereen hier zijn mening over heeft, smaakt een buitenwietje toch heel wat levendiger en beter, zachter. En nu ook even potent als binnenwietjes

 

Nou nou ook veel werk voor de boeg want die toppen knippen hunzelf niet,vergeet dus ook je bladafval niet te sparen kun je lekker hasje van zeven en waterhasje van maken. Eerst zeven en dan nog es door de ice-o-lator draaien voor alles eraf te krijgen top!!

 

Binnen maandje wil ik al jullie vette geoogste gedroogde buitentoppen zien in de fotosection

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik hoop ook dat het nog ff mooi blijft maar er komt aankomende week wel wat slechter weer aan geloof ik, of niet? ik ben ook benieuwd hoeveel de opbrengst zal zijn als alles verder goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik het ook wel mee eens ik ben alleen ook bang dat het veeeeeeeeeel minder wordt met het weer en mijn buiten planten hebben ook nog even te gaan ik denk nog wel een week of 4

 

volgend jaar dus hopen op weer dit weer en handmatig in de bloei zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

al zou het zulk mooie weer blijfen en onze vrouwtjes lekker bloeien het zou nooit net zo als binnen wiet zijn wel jammer maar toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het niet veel zal schelen?

 

De zon en de hele aardse krachten hebben toch nogal effect op onze planten.

 

Buitenwiet heeft misschien niet zoveel thcproductie als binnenwiet. Maar vele kristallen maken een wietje niet goed, meer combinatie van factoren.

 

Ik zie toch al heel wat kristallen op mijn buitenwietjes, op zicht zou je het nooit kunnen zien als ik je een binnewiet en buitenwiet naast elkaar zou leggen.

 

Bij binnewiet heb je veel meer kristallen rondom het blad van de top, bij buitenwiet minder, dit wil niet zeggen dat er op de daadwerkelijk top van de buitenwiet weinig thc bevindt want dat zit ook boordevol thc. Alleen lijkt het zo niet

 

Ik heb het nu wel over binnesoorten die buiten afgebloeid zijn en geen typische buitensoortjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vindt een buiten wietje ook lekker maar toch wil je altijd meer naar een buiten wiet jointje ik geef de voorkeur dan ook aan de binnen wiet de buiten wiet komt wel als er niks anders voor handen is

 

en heb ook wel buiten soortjes gehad wit van de thc maar toch er mist iets aan vergeleken bij binne wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou zal je es samples opsturen van dezelfde soort buiten en binnewiet mag jij mij vertellen wat wat is :D

 

Ik denk dat je 50% kans hebt op de gok maar niet dat je het zou raden.

 

Volgens mij heb je nog nooit goeie buitenwiet gerookt

 

Want goeie buitenwiet is enorm potent en blaast je omver net als binnenwiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit jaar is idd uniek.

ik zit me ook al in mijn handen te wrijven met het oog op de buitenoogst.

1 plant bloeit al vanaf begin augustus en kan netjes zijn bloeitijd volmaken.

Maar houdt vooral deze week, wanneer het ineens vochtiger wordt de toppen

extra in de gaten.

Sporen van schimmels zitten al flink in de lucht en een goed plekje, wat die volle toppen nu eenmaal zijn, zorgt voor een explosieve groei.

En anders gewoon vroeger oogsten, is toch genoeg!

 

Het is onzin dat binnenwiet beter is als buitenwiet.

Dat ligt aan het klimaat waarin de plant buiten groeit.

Appels groeien ook niet op de noordpool.

en dit jaar was het klimaat uitstekend voor mijn kiwi's, druiven, appels, peren, pruimen en mijn wietjes! :D leve 2003

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik word toch echt makkelijker vaag van binnen wiet dan van buiten wiet... (tenslotte zijn beide afhankelijkvan een goede kweker)

zou het sons de regen zijn bij buiten wiet???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn al goeie buitenjaren geweest maar niet zo goed als deze, dit jaar kun je dus echt goeie buitenwietjes verwachten

 

Je hebt dus nog nooit echt de kans gehad een goed buitenwietje op de kop te tikken want we hebben zulke goeie jaren maar ééns in de zoveel tijd.

 

Bij slechte nazomer heb je geen goeie buitenwiet in de shop of thuisdealer

 

Ik denk dat er nu wel wat te vinden zal moeten zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs de zon en moeder aarde, kunnen niet voor zo'n perfecte omgeving zorgen voor onze meisjes ... buiten maakt een plant heel wat mee wat hij niet graag heeft en als je binnen zonder beestjes en ziektes kweekt !!! 8O :D 8)

 

geef mij dus maar binnenwiet !!! :lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn buitenkweek gaat super, ben er de hele zomer druk meegeweest. Veel heel veel op het forum lezen, voeding grond alle tips opgevolgd. En het ziet er veelbelovend uit, 2 grote planten van 190 hoog 150 breed helemaal vol met grote dikke toppen :D

 

Ik heb al een paar keer een dikke snaak gerookt van een tak die ik er 1 week geleden afgehaald heb, lekker stoned !!

 

Ik heb totaal 5 planten, ben zeer tevreden. Geen rare beetstjes, ziektes en geen rot. Alles waait overdag weer lekker droog, gaat helemaal goed komen. Nog een paar weken en dan is het oogsten!

8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...