Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zeebodem

10x Sannie's Hericules & 2x herijuana X Bigwhite

Recommended Posts

Heey zeebodem!

 

Ziet er gezond uit hoor! ik zag in een ander topic van je dat je goldlabel batboost gekocht hebt, heb je ervaring hiermee en ga je dat deze ronde gebruiken?

 

greetz ocilic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ocilic,

 

Bedankt voor je reactie man!Ik heb hier inderdaad het Goldlabel spul staan,inc de batboost.

Ik heb totaal geen ervaring met deze spullen,maar heb me een beetje op de hoogte laten brengen door Stikkie,en ga de batboost ook zeker gebruiken.

 

 

update dag 25 op 12/12.

 

Sommige dametjes groeien nog een klein beetje meer,maar bij de meeste is de groei er nu wel uit gok ik...

Ik krijg hem dus waarschijnlijk niet helemaal vol....maar daar is al een oplossing voor.Ik heb van Stikkie een 3gallon smartport gekregen..... B)

Deze smartpot komt dadelijk meteen in het bloeihok direct op 12/12 mee.en wat komt er in de smartpot dan..??

Daar komt in : Killing Chunk.

ik had er 3 reguliere zaden van,welke gisteren avond in de spongepots zijn verdwenen.Nu dus hopen op een mooie dame :spliff:

 

Het voorgroeikastje is dus ook weer in werking,daar staan nu ook de dametjes voor de geurilla in te ontkiemen :lol:

Ik ben benieuwd naar die Killing Chunk...die zal dan wel een paar weken langer moeten,maar dat maakt niet uit.

 

En ik ben dus inderdaad ook op de Goldlabel.

Eergisteren heb ik daar het eerste vaatje mee klaargemaakt.

 

-20 liter kraantjes water.

-20ML soli A.

-20ML soli B.

-Dit alles naar PH6,1 gebracht.

 

Temp en LV% zijn verder allemaal netjes binnen de specs :D

 

hier bij wat foto,s dan.

 

De goldlabel sapjes en de smartpot voor de killing Chunk.

gallery_27684_11688_314824.jpg

 

De Killing Chunk en de buiten dames in het voorgroei kastje onder 150watt T-Neon.

gallery_27684_11418_1738754.jpg

 

75 cm.

gallery_27684_11451_508800.jpg

 

gallery_27684_11451_86657.jpg

 

gallery_27684_11451_1111195.jpg

 

gallery_27684_11451_995397.jpg

 

gallery_27684_11451_121931.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ocilic,

 

Bedankt voor je reactie man!Ik heb hier inderdaad het Goldlabel spul staan,inc de batboost.

Ik heb totaal geen ervaring met deze spullen,maar heb me een beetje op de hoogte laten brengen door Stikkie,en ga de batboost ook zeker gebruiken.

 

 

update dag 25 op 12/12.

 

Sommige dametjes groeien nog een klein beetje meer,maar bij de meeste is de groei er nu wel uit gok ik...

Ik krijg hem dus waarschijnlijk niet helemaal vol....maar daar is al een oplossing voor.Ik heb van Stikkie een 3gallon smartport gekregen..... B)

Deze smartpot komt dadelijk meteen in het bloeihok direct op 12/12 mee.en wat komt er in de smartpot dan..??

Daar komt in : Killing Chunk.

ik had er 3 reguliere zaden van,welke gisteren avond in de spongepots zijn verdwenen.Nu dus hopen op een mooie dame :spliff:

 

Het voorgroeikastje is dus ook weer in werking,daar staan nu ook de dametjes voor de geurilla in te ontkiemen :lol:

Ik ben benieuwd naar die Killing Chunk...die zal dan wel een paar weken langer moeten,maar dat maakt niet uit.

 

En ik ben dus inderdaad ook op de Goldlabel.

Eergisteren heb ik daar het eerste vaatje mee klaargemaakt.

 

-20 liter kraantjes water.

-20ML soli A.

-20ML soli B.

-Dit alles naar PH6,1 gebracht.

 

Temp en LV% zijn verder allemaal netjes binnen de specs :D

 

hier bij wat foto,s dan.

 

De goldlabel sapjes en de smartpot voor de killing Chunk.

gallery_27684_11688_314824.jpg

 

De Killing Chunk en de buiten dames in het voorgroei kastje onder 150watt T-Neon.

gallery_27684_11418_1738754.jpg

 

75 cm.

gallery_27684_11451_508800.jpg

 

gallery_27684_11451_86657.jpg

 

gallery_27684_11451_1111195.jpg

 

gallery_27684_11451_995397.jpg

 

gallery_27684_11451_121931.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

G#DVERD*MME!!

 

Ik heb net even gekeken bij de meiden....zie ik bij 4 planten echte meeldauw zitten.

Op de onderste bladeren,en ook op somigge stengels.... <_<

 

Wat is nu het beste te doen?In de WF shop hebben ze een middletje om op te lossen in water,en dan je planten me te benevelen.Is dat wat of moet ik beter meteen aan de hotbox..??

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou een hotbox gebruiken. :P

Meeldouw moet je meteen aanpakken en niet te lang gaan wachten.

 

Ik heb ff en abo genomen op dit topic. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal top Doc :P

Leuk dat je meekijkt.Ze staan te genieten van je sapjes hoor :P

ik was zelf ook al even aan het kijken,en denk ook dat ik voor de Hotbox ga,dat lijkt me het beste.En bovendien is die natuurlijk nooit weg als je hem hebt staan met een zakje zwavel op vooraad :P

Wel jammer dat ik het gisteren nog niet gespot had.....toen was ik in de WF shop......had ik hem meteen mee kunnen nemen <_<

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm Klote Z&M een goedkope middel is 1deel melk(volle) en 1 deel water besproeien of met een zacht doekje plekken behandelen melk schijnt een kiemdodende werking te hebben of naar intra tuin bayer inslaan suc6 :P

Groet,M <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beadnkt voor de reactie Mena.

Ik wou het maar meteen goed aanpakken.....vanmiddag even de laatste 2 uurtjes snipperen en dan even naar WF-shop.

Dan haal ik de Hotbox op.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond allemaal,

 

Dag 27 op 12/12.

 

Gisteren hebben we dus de Hotbox opgehaald,en vanochtend in alle vroegte voor het eerst gebruikt.

Ik heb er wel goed hoop over.

Om niet al te veel hoeven klooien en een recflector onder de aanslag te krijgen,heb ik de refelector eruit gehaald.Het enigste nadeel hiervan is dat ik een uur eerder mijn wekker moet zetten,om de lamp eruit te halen en de hotbox erin te hangen :P

Dit zal om de dag nog een week moeten..

 

Ik kon trouwens wel meteen mooi zien hoe de dames er op het einde van hun dag bij stonden...

Ze stonden er prima bij gelukkig :P

Tijdens het verdampen had ik de afzuiger helemaal uit.Via een paar simpele timers extra op het schakelbord was dat gerealiseerd.Hotbox uit,afzuiger weer aan.

 

Verder hebben ze gisteren ook een nieuw vaatje drinken gekregen.

Wederom 20 liters water.

-20ML GL soil A en 20ML GL soil B.

Dit alles op een PH van 6,1.

 

Met de 3 Killing Chunk zaden gaat het ook goed.Ze staan nog in de propagator bij de rest die buiten gaan spelen.

Zodra die boven zijn krijgen ze een klein weekje 18/6,en gaan dan meteen door het bloeihok in.En dan maar hopen dat 1 van de 3 een mooie vrouw is <_<

 

 

Foto,s:

 

Hier het gepruts op het schakelbord ivm de hotbox.

gallery_27684_11451_1298742.jpg

 

De hotbox is klaar.

gallery_27684_11451_1176810.jpg

 

gallery_27684_11451_723656.jpg

 

gallery_27684_11451_1458963.jpg

 

De wolkenkrabber van het hok :P

gallery_27684_11451_1719226.jpg

 

gallery_27684_11451_66369.jpg

 

gallery_27684_11451_96990.jpg

 

En de Killing Chunks bij de geurilla`s in de propagator.

gallery_27684_11418_756914.jpg

 

gallery_27684_11418_384466.jpg

 

Dat was hem weer even mensen...

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet volgende keer de adjust-a-wing aan 1 kant losmaken en er een vuilniszak overheen schuiven.

Misschien gaat dat makkelijker.

Wel een heel goed idee om je dure reflector te beschermen tegen de zwavel.(dat zouden meer kwekers moeten doen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Doc,

 

Dat is inderdaad een goeie ja.Ik denk dat ik dat de volgende keer ga doen.

Aad gaf deze tip ook,alleen zat ik te denken dat de refelector dan nog steeds in de weg hing,qua werkzaamheid van de Hotbox sulfume.....1 kant los...hoe simpel kan het soms zijn whahaha :P

Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg.... <_<

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was benieuwd naar die hercules waar je het over had..

ziet er idd stevig uit.

Ik ben benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ouwe Ketser..

Leuk dat je even komt kijken.Dit zijn ze dan inderdaad.

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee gozer dat is toch nog redelijk vol gekomen toch :P

 

ziet er goed uit man ben benieuwd wat dit opbrengt vergelijking met de vorige ronde.

 

veel succes jullie 2

 

ga zo door <_<

 

gr lijpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

cola's in de maak <_<

hoe ruiken de dames..??

 

tot snel, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Zee&M wat een mooie grote sterke plant is een hericules tog die reus...?<_< maar, zou je niet gaan knakken of buigen die andere lady's krijgen wel minder licht nu ,gaat je grammen kosten vriend :P De Meeldauw ook onder controle......?Greetzzzz,M :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lijpe.

Leuk dat je weer even komt kijken :P

Het zullen denk ik niet zulke joekels als bij jou worden,maar het is mij aardig naar de zin zo.

Het is gelukkig nog redelijk dicht getrokken,maar er past nog wel een pot bij... :P

Volgende week zet ik de Killing Chunks erbij in,deze zijn sinds gisterochtend boven :D

 

@Stikkie.

Ik hoop het van harte dude.Ik hoop dat die lange rakkers een beetje dichttrekken... ;)

Als ik vanavond bij je ben neem ik het GL schema even mee.We moeten even kijken of we hier wat van kunnen maken,omdat ik inprincipe een beetje laat instap op het schema....

 

@Mena.

Thnx buddy :P

Ach ja....dat knakken enzo zie ik allemaal nog niet zo zitten haha...BRUUT!! haha.

Nee... ik neem het maar voor lief zo..maar anyway thnx voor je tip ;)

Vanochtend moest ik weer mega vroeg op om de Hotbox aan te trappen.Die heeft nu voor de 2e keer zijn werk gedaan.

Zaterdag en maandag nog een keer 2 uur en dan moet het wel klaar zijn.

Aangetaste blaadjes had ik al verwijderd en de Hotbox mag de rest doen.Heb inieder geval geen nieuwe plekken aangetroffen <_<

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat knakken met zo'n grote aan de zijkant is niet nodig...

als je gewoon zorgt dat de kleinste 60 cm van de lamp af staat scheelt dat mischien 10 cm met die lange omdat hij schuin onder de lamp staat inplaats van er precies onder...

zelfde principe als met een halfpipe scrog...

 

tot vanavond..

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor je reactie Stikmeister.

Ik laat ze inderdaad mooi staan zo :P Na het weekend gooi ik de Killing Chunks ook het bloeihok in.Deze komen dan wel even op een verhoging te staan <_<

 

Verder eigenlijk weinig te melden.Dames staan er goed bij,en heb geen verdere verspreiding van meeldauw ontdekt.

Gisterenavond heb ik een vers vaatje sap aangemaakt voor de meiden..

 

50 liter water.

50ML GL A & 50ML GL B.

12,5ML GL MG.

12,5ML GL PK.

5ML GL enzymes.

 

En nog een foto van de KC in het voorgroei kastje bij de buiten meisjes..

gallery_27684_11418_245274.jpg

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey zeebodem,

 

Dat ziet er leuk uit :D vooral die lange sprieten ik zou ze ook gewoon laten gaan, en dan een beetje aan de zijkant zetten misschien de rest die trekt wel bij hoop ik <_<

 

Slim bekeken trouwens de ophanging van je fan's en ook van de deksels van Killing Chunks die er verdomd goed uitzien :P :P

 

Ik blijf je i.i.g volgen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Ruudje t.

Bedankt voor je reactie en schouderklopjes :P

Die clipfan beugel heb ik gemaakt van een boekenplank houder.Een stuk afgeslepen en een gat 15mm doorgeboord.

Door dat gat ziteen stuk dunwandig CV pijp 15mm :P

 

Wat die deksels betrefd...dat was meer geluk dan wijsheid :P

De 1liter potjes komen bij de Intratuin weg,en hebben bovenaan een diametr van 13CM.Op het werk kwam ik een doos met deze deksels tegen..

Toen ik het dekseltje ging nameten,was die precies 13CM <_<

Dat past dus echt precies...alsof het voor elkaar gemaakt is.Ik moest alleen even een gat boren door de stapel deksels heen (13MM) en een stukje inknippen voor het weer verwijderen dadelijk :D

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeebodem,

 

Ja, af en toe moet je ook geluk hebben in het leven <_< , met zo'n hokje en zulke planten kun je het geluk ook gewoon afdwingen:lol:

 

Weet je ook de reden waarom ze zo veel langer zijn dan de rest? of heeft dat te maken met de genetica van het zaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah Ruudje,Thnx man :D

Waarom die 3 zo veel langer zijn weet ik eigenlijk niet.Ik gok op pheno....

 

En weer even een updatje...

 

Dag 34 op 12/12.

 

Alles loopt wel soepeltjes door eigenlijk :o

Ze drinken nog steeds van het donderdag aangemaakte vaatje.Ik heb afgelopen zondag de boel allemaal een beetje verschoven om plaats te maken voor de Killing Chunks.

Die staan er nu dus ook bij in,en hebben gisteren een klein slokje water gehad op PH5,9.

 

De Meeldauw ben ik ook kwijt :)

Echt een geweldige uitvinding..de zwavelverdamamper :D

 

 

Goed mensen,wat foto,s.

Dag 34 12/12 -- 25 dagen zichtbare bloei.

 

 

gallery_27684_11451_1018981.jpg

 

gallery_27684_11451_791182.jpg

 

gallery_27684_11451_609691.jpg

 

gallery_27684_11451_979464.jpg

 

gallery_27684_11451_573635.jpg

 

gallery_27684_11451_1326865.jpg

 

gallery_27684_11451_494067.jpg

 

gallery_27684_11451_374210.jpg

 

(Sorry voor de trieste kwaliteit van sommige foto,s...hij is niet zo best meer ;) )

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooooo ZeeBodem...

 

Mooie planten heb je staan!! Lekker hoor...

 

Die zwavelverdamper..daar ben je wel tevreden over? Lees/hoor verschillende verhalen.. Is het ook echt weg, of is het niet meer geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooooo ZeeBodem...

 

Mooie planten heb je staan!! Lekker hoor...

 

Die zwavelverdamper..daar ben je wel tevreden over? Lees/hoor verschillende verhalen.. Is het ook echt weg, of is het niet meer geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...