Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zeebodem

10x Sannie's Hericules & 2x herijuana X Bigwhite

Recommended Posts

Heey zeebodem,

 

Kan niet anders zeggen dan dat het er keurig uit ziet!

Maar denk niet dat je te lang moet voorgroeien, het groeit wel langer door dan de 2 weken die je noemt hoor.

 

Greetz ocilic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt kerel,verry nice :smoke

 

Ik heb jullie adviezen ter harte genomen hoor.Heb vanochtend de klok omgezet naar 12/12 :P

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal :P

 

Vandaag dus de 2e dag op 12/12.Ze zijn volgens mij wel aardig aangeslagen in hun nieuwe 11 liters.Ze groeien lekker door en hebben gisteren hun eerste drinkbeurt gehad,sinds het overpotten afgelopen zaterdag.

Er is een 2½ liter kraantjes water PH 6,1 doorheen gegaan,verdeeld over de 11 meisjes.De een wat meer als de ander.

 

Temp en LV% zijn ook allemaal netjes voor elkaar.Verder eigenlijk weinig te melden.

Foto tijd :icecool

 

gallery_27684_11451_766825.jpg

 

gallery_27684_11451_1020284.jpg

 

gallery_27684_11451_488214.jpg

 

gallery_27684_11451_87904.jpg

 

gallery_27684_11451_410189.jpg

 

gallery_27684_11451_1365406.jpg

 

En toen ging de zon schijnen.Goodmorning lady,s :smoke

gallery_27684_11451_1952335.jpg

 

gallery_27684_11451_2121351.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey zeebodem,

 

Dat ziet er nog steeds netjes uit! wachten op de toppen dan maar :smoke

 

greetz ocilic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heey zeebodem,

 

Dat ziet er nog steeds netjes uit! wachten op de toppen dan maar :P

 

greetz ocilic

 

 

Bedankt man :smoke

 

Ze groeien lekker door,en ik heb de potten wat verspriijd over het oppevlakte van de kast.

Ik ben alleen weer een beetje te gul met het water geweest,en ze staan wel wat te nat.Een paar dametjes hebben op de onderste blaadjes een paar heel lichte gelige tintjes....

Die laat ik nu dus eerst maar even de pot goed droog trekken,voordat ze weer krijgen.En bovendien denk ik dat ik volgende week de Blumats weer instaleer.

De wortels zijn trouwens ook al onderin de pot :icecool

 

Zal van de week weer even wat foto,s schieten.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm Ziet er weer goed uit vriend.... :wtf2: dit beloofd een monsterlijke ronde te worden ik ga er voor zitten suc6 Zee+vrouw natuurlijk :shutup: Groet,M :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ganja Guru,

Bedankt man!Ik heb ze inderdaad niet getopt nee.Ze mogen lekker hun ding doen :rofl

 

@Mena Muria,

Thnx makker!

Wij hopen ook op een monstrlijke ronde :lol: Welcome to the show,en ook de bedankjes van de vrouw hier :shutup:

 

@Using Jopie,

Bedankt man!Leuk dat je er bij bent :spliff:

 

 

Dag 6 op 12/12.

 

Alles gaat nog steeds lekker door,en tot nu toe nog geen problemen gespot.

Vandaag heb ik bij alle dames weer even met de drukspuit de bovenste laag aarde bevochtigd tegen het uitdrogen.Drinken hebben ze nog niet weer gehad,de potten voelen nog zwaar zat...ik denk dat ze met een dag of 2 a 3 wel weer wat lusten.

Ook heb ik wat geschoven met de verschillende dames.De kortsten staan nu in de middelste rij recht onder de lamp.

 

Ik merk alleen wel wat verschillen...maar komt dat door mijn toedoen,of zijn dat gewoon pheno verschillen..??

3 herculesen zijn echt een stuk groter en gestrekter dan de rest.

 

Ook bij de Herijuana x Bigwhite zijn er onderling verschillen..

De ene groeit gewoon lekker door,maar de andere blijft maar een klein struikje.Alhoewel ik hier zit te denken dat deze wellicht echt te nat heeft gestaan,en hier door misschien is gaan stilstaan..??Het ziet er verder wel gezond uit allemaal gelukkig,alleen wat lengte verschillen dus.

 

Foto,s :wtf2:

 

gallery_27684_11451_1505870.jpg

 

gallery_27684_11451_1225762.jpg

 

32 CM

gallery_27684_11451_178332.jpg

 

gallery_27684_11451_901162.jpg

 

34 CM

gallery_27684_11451_496573.jpg

 

gallery_27684_11451_725000.jpg

 

De kleine HJ x BW...15 CM

gallery_27684_11451_1067612.jpg

 

gallery_27684_11451_1355012.jpg

 

De andere HJ x BW...26 CM

gallery_27684_11451_1385276.jpg

 

gallery_27684_11451_1649302.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi daar,

 

Het is natuurlijk ook wel zo dat verschillende soortjes een verschillende bloei tijd hebben en dat het bij de één eerder aanslaat als de ander. Misschien wel een afweging voor de volgende keer omdat je toch aan een vrij strakke cyclus zit aangezien je droogt in je voorgroeihok. In ieder geval gaat het nog steeds goed zoals ik het zie een mooie opbouw, lekker compact en een goed afstnad internodes! Betekent hopelijk veel gewicht :shutup:

 

Suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Zeebodem.

 

Ziet er toppie uit kerel, Ik volg je langs de lijn en zal af en toe een reactie plaatsen.

Zelf momenteel ook met zaadjes bezig alleen niet van die mooie genetica als jij, ik heb een ordinaire skunk #1 van sensi staan in de derde week bloei en die gaan lang zo snel niet.

Eerdaags ook maar een paar zaadjes bij sannie bestellen.

 

Sucess en keep em green

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jopie,

Bedankt voor je reactie man!Ik zou inderdaad eerst gaan drogen in het voorgroei hokje....maar dat heb ik toch anders gedaan.

Heb er een apart tentje voor...zie het verslag van de PP :spliff:

 

@Pieter post,

Ook jij bedankt voor je reactie man :shutup:

Leuk dat je meekijkt.Jij ook succes met je ronde!

 

 

Vanavond knal ik de blumats erin :wtf2:

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond allemaal,

 

Vandaag dus dag 11 op 12/12.

 

Alles groeit nog steeds lekker door.

De blumats zijn er vandaag ingekomen,ik had het niet eerder aan tijd.Voordat de blumats erin zijn gekomen hebben ze sinds de laatste keer niets meer te drinken gehad.Ik had ze iets te nat staan,en nu na een goeie week voelden de potten weer goed aan.

 

Het vaatje in gevuld met een 20 liters kraantjes water PH 6,2.Ik zal de komende dagen dus nog wel even extra aandacht aan de blumats geven ivm "fine tunen"..

Aankomende zaterdag staan ze 3 weken in de 11 liters op Special mix..ik denk dat ik vanaf dan een beetje ga beginnen met licht bijvoeden.

 

Licht en LV% zijn verder allemaal mooie binnen de normen.,en sommige bladeren hebben 10 vingers :rofl

Hierbij dan een paar foto,s.Helaas alleen met licht aan.Ik zal er van de week wel wat schieten zonder licht.

 

gallery_27684_11451_622000.jpg

 

gallery_27684_11451_1839783.jpg

 

gallery_27684_11451_428027.jpg

 

gallery_27684_11451_237817.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond,

 

Thnx Kushnotbush :rofl

 

Een paar foto,s....

Dag 13 op 12/12.

Gr Zeebodem,

 

gallery_27684_11451_850542.jpg

 

gallery_27684_11451_1539441.jpg

 

gallery_27684_11451_1474308.jpg

 

gallery_27684_11451_1541084.jpg

 

gallery_27684_11451_671799.jpg

 

gallery_27684_11451_624450.jpg

 

gallery_27684_11451_1380878.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten

Ik hoop dat ze nog een beetje door groeien zodat je ruimte nog wat voller komt, succes

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Sannie,

 

Leuk dat je even komt kijken man :lol:

Ik hoop ook dat ze nog een stuk doorgroeien....ik heb hoogte zat :)

De grootste is nu 45CM,en de gemiddelde lengte van de Herculesen bedraagd nu zo'n 35CM.

Enkel die ene HJ x BW wil maar niet de hooge in...die zit nu op een krappe 20CM.. :rofl

 

Zaterdag ga ik beginnen met een lichte dosis voeding mee te geven.Ze staan dan 3 weken in de Special mix..

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er echt super gezond uit man.. :rofl

Staan alleen sommige dames niet wat te nat..??

 

Moeten binnenkort maar weer even een blowtje doen he.!!

Jij hebt de shackzilla nog niet gerookt namelijk en ik wil die lekkere dames van je wel even in real life zien..!! (bedoel ik je planten mee he.. :lol: )

 

Mvg stikkie

 

Ps: wel erg laag beginnen met voeden, ze staan nu namelijk al aardig strak van de voeding..!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er geweldig uit Zee+MevrZee. Zaadplanten zijn natuurlijk veel gezonder en sterker :lol: Dat stralen ze ook uit mooie gezonde plant ,mooi diepgroen en dikke stengels :rofl En ik moet er ook maar aangaan wennen om ze niet te voeden de eerste weken :D

Greetzz,M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes en strakke groene planten Zeebodem!

 

Je gaat lekker man. En dan voor de aanvang. hoedje gaat even af.

 

Klein detail, ik ben het eens met Sannie, ff langer laten door groeien.

Het mogen best flinke struiken worden.

Maar dat kon jij ook niet weten, Ik zit er ook nog wel eens naast :rofl

Daarom voor zoals het er nu bijstaat, hoedje af. Ze zijn er klaar voor om mooie toppen te maken.

Ongezonde planten leveren slecht, gezonde leveren goed tot zeer goed. Goeie start man!

Goed je waardes blijven noteren!!!

 

tot volgende week!

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede nacht..!!!

 

Gewoon iets meer water als normaal aanhouden bloei voeding even uitstellen of minimaal aanhouden als de plant het vraagt en een paar dagen voor ze stopt met groeien een licht shotje groei voeding geven...

Ik denk als hij dat doet dat het nog wel vol komt..!! (doet onze vriend zeebodem volgens mij ook hoor)

Mischien niet zo bom vol ''jungle like'' als bij mij, maar weet zeker dat je met je ervaring nu en omdat je nu met deze genetica uit zaad werkt je de vorige ronde wel gaat overtreffen.. :rofl

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mena,

Bedankt weer voor je reactie man :lol:

Ook namens het vrouwtje :D

De eerste weken inderdaad geen voeding.In de lightmix hebben ze alleen Plagron start up gehad.Nu in de Specialmix nog niets bijgevoed.Enkel water PH 6,1.In de Specialmix zit genoeg voor de eerste 3 a 4 weken.

@Bioloog,

Ook jij bedankt voor de loofende woorden :(

Ik hou ook erg van grote struiken.Eigenlijks had ik ze ook nog een weekje 18/6 willen geven,maar meerdere users zeiden dat ik niet TE lang moest voorgroeien....

Hier heb ik dus gehoor aan gegeven....zodoende...maar ik heb nog wel goede hoop dat het dichttrekt hoor.

De zijscheuten beginnen nu ook lekker omhoog te :)

 

@Stikmeister,

Thnx mate!

Je mag best komen kijken naar de lady hoor...jij kan weinig bij haar fout doen hahaha :rofl

Het lijkt inderdaad dat sommige wat te nat staan,maar de grote sate prikker test wees uit dat ze wel een slokje lusten.

Ik moet wel toegeven dat ik in het begin wel wat te veel had gegeven...ik moet echt even wennen aan die Goldlabel..

Wat houd dat medium een boel vocht vast zeg...

De voeding stel ik inderdaad nog even een weekje uit..

Spreek je vlug!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond allemaal,

 

Weer even een kleien update vanaf deze kant.

Inmiddels zitten we op dag 19 12/12,waarvan nu 9 dagen zichtbare bloei.

Ik vindt ze nog steeds aan de kleine kant,maar merk toch wel dat ze nu beginnen door te schieten...behalve die ene HJ x BW..dat blijft een little girl van maar 26CM...

De 3 grootsten zitten nu rond de 50CM,en de rest zo rond de 35 a 40CM.Ik hoop echt dat de boel dicht komt,ze hebben vanaf ontkieming toch 4½ week groei gehad.

 

Qua temp en LV% gaat het allemaal lekker.

Max temp=28,3 graden.

Min temp=20,2 graden.

 

Max LV%=42.

Min LV%=20.

 

Het vaatje is nog steeds gevuld met enkel afgezuurd water op PH6,1.

Zojuist heb ik nog een keertje potten gevoeld,en de blumats nog een keertje "gefinetuned"

Ik denk dat er nog zo,n 4 dagen uit het vaatje gedronken kan worden,en dat ik ze daarna een heeeeeel licht shotje Plagron grow meegeef.Een schop onder de kont :spliff:

 

Een paar foto,s vers van de pers..

 

gallery_27684_11451_1159148.jpg

 

gallery_27684_11451_899625.jpg

 

gallery_27684_11451_1147723.jpg

 

gallery_27684_11451_23205.jpg

 

gallery_27684_11451_50372.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Zee, ja die zaadplanten....Geweldig vooral dat er bij en lage lv ze niks laat merken :D Zou wel als je veel hoogte verschil heb tog wat onder je potten zetten dat je ze op gelijke hoogte heb zeg maar . krijgen ze allemaal evenveel licht, En was blij verrast vanochtend toen ik me mail opende B)

Greetzzzz,M :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reply Mena :spliff::

Altijd leuk he..dat soort berichten B)

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...