Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greenf1ngers

DE KUTSTE DAG VAN MN LEVEN:(

Recommended Posts

hey mensen ! ik heb zo'n klote dag 8ter de rug ik had vanmiddag

stress met me moeder toen heeft ze mijn 1m80 hoge en 1.40 breede plant omgesnoeid

die over 3 weken oogstrijp zou zijn ik kon dr wel schieten!!!! :D :lol: ;) :) :evil: :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

das kut man! maar heb je je plant nog wel?

je zou er mischien nog wel wat mee kunnen doen bv. hash boter, of hash van maken mischien. of gewoon roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan weet je nu dat je volgende zomer je bek moet houden :lol:

 

Vind het wel jammer voor je, maar je weet nu weer wie de baas is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd klote voor je maar ja die dinggen kunnen gebeuren he.

En niet om met je prive leven te bemoeien maar je zal dan ook wel heel bond hebben gemaakt.

Maar wat je nu kan doen is klote voelen of gewoon proberen nog wat van je omgehakte plant te maken er is altijd nog wel iets mee te doen.

maar het is klote voor je en hoop dat je het niet nog eens mee hoeft te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is het nou juist ze heeft de plant in een grote vuilnis zak gedaan en weg geflikerd.(k weet niet waar) damn volgend jaar zal iik maar ergens anders een mooie plek zoeken of miss tussen het mais! :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat is het nou juist ze heeft de plant in een grote vuilnis zak gedaan en weg geflikerd.(k weet niet waar) damn volgend jaar zal iik maar ergens anders een mooie plek zoeken of miss tussen het mais! :idea:

 

niet doen tusse mais word eerder geoogst gaat jouw oogst mee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dankje falco maar is dat niet alleen als het een extreem warme zomer is? zoals dit jaar? ik heb van meerdere gehoord dat ze een prima oogst gehad hebben en miss kan ik de planten dan in juli ofzo kunstmatig in bloei te zetten!:idea

Share this post


Link to post
Share on other sites
oke dankje falco maar is dat niet alleen als het een extreem warme zomer is? zoals dit jaar? ik heb van meerdere gehoord dat ze een prima oogst gehad hebben en miss kan ik de planten dan in juli ofzo kunstmatig in bloei te zetten!:idea

 

Lijkt me wel makkelijk ja, je planten die midden tussen de mais staan kunstmatig in de bloei zetten, zal die boer leuk vinden zo'n tentje tussen het mais :? :D

 

Groeten Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben net een week op vakantie geweest en mijn pomp heeft men voedingsvat laten leeglopen in het zijl waar de planten op staan ... helemaal overvoed en 50% van de blaadjes zien geel of zijn afgestorven. (wel veeeel thx?? :?: ? :?: ?? 8O :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

het was de pomp niet ... den darm die uit het vat kwam was omhooggehangen om een hevel effect te vermijden en die is dus naar beneden gekomen en stilletjes beginnen lekken :twisted: :x :? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...