Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wubbo Ockels

Van zuigen naar blasen

Recommended Posts

Beste Medekwekers,

 

Na 2 rondes gezogen te hebben door mijn filter wil ik er nu doorheen gaan blazen.

De LV is 1x wel behoorlijk hoog opgelopen. Maar verzadigd is ie zeker nog niet.

 

Dit zal tevens de laatste keer zijn dat ik de filtergebruik.

Kan dit?

 

Mvg.

Wubbo Ockels

Edited by Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wubbo,

dat kan je beter niet doen. Je hebt hierbij een hele grote kans, dat het begint te stinken.

De filters kun je het beste altijd in een richting gebruiken.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat Wubbo Ockels dat niet weet :wave: , met al die kennis in de ruimtevaart ;) .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Green-lady

Dat Wubbo Ockels dat niet weet :wave: , met al die kennis in de ruimtevaart ;) .

 

Tja,

sinds dat ze m'n scheepje hebben laten zinken ben ik er niet meer helemaal bij. ;)

 

Ze was zo mooi!

gallery_29036_11380_14092.jpg

Edited by Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dan begrijp ik het.

Heel erg jammer voor dat bootje ;) .

Daarom heb je DEZE bus/auto maar gebouwd :wave:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had filter 1st zuigen door gebruikt maar filter bleek te klein te zijn en heeft maar dag of 4 gehangen bij zwaar bloeiende planten.

 

Filter id kast gezet en later bij ander project dacht ik: kan ie mooi op de afzuiger en dan blaas ik erdoorheen uit, scheelt boel ruimte en de filter is zgan toch?

 

S'avonds kwam maat van me op bezoek en die vroeg: kweek je wiet ofzo?

hangt zo'n luchtje voor je deur :wave: .

 

In de ruimte zul je het misschien door de luchtverplaatsing vanuit de filter niet zo heel snel ruiken maar daarbuiten is de kans wel heel groot op ongewenste geurtjes.

 

fabrikanten geven ook aan de filter maar op 1 manier te gebruiken, dus niet meer veranderen na eenmaal keuze voor blazen of zuigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal het ff in het Nederlands opschrijven:

 

 

Je laat je wijf toch ook niet eerst zuigen en dan je zaad weer naar binnen blazen??? :icecool

Jij begr(p)ijp?? :icecool

 

:wave: ;) ;) :P :icecool

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet ik eindelijk wat ze verkeerd doet. Ik ben de volgende dag altijd verkouden.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Wubbo,

dat kan je beter niet doen. Je hebt hierbij een hele grote kans, dat het begint te stinken.

De filters kun je het beste altijd in een richting gebruiken.

 

Groetjes

Torsten

 

 

idd luister maar naar torsten

ik heb dit nu ook zo gedaan heel je huis stinkt kerel filter is voor de vuilbak na dit rondje

kiezen door zuigen of door blazen niet eerst links dan rechts .

 

als je er doorzuigt zo houden blaas je zo uit ook zo houden

 

of koop je een leuke nieuwe filter en dan zou ik er door zuigen dan via een flexibele buis naar buiten je hok laten voeren .

 

groeten John

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haak hier even op in...waarom?

Ik heb met gevaarlijke dampen gewerkt die werden afgezogen en door een actief koolfilter werden geleid en daarna naar buiten werden afgevoerd.

Als zo'n filter op een gegeven moment verzadigd was werd er geregenereerd door hete stoom door het filter in tegengestelde richting te pompen. Het aktieve kool werd zo gereinigd. Een tweede filter nam dan in bypass het reinigen over zodoende een continu proces.

Dus inderdaad altijd in 1 richting afzuigen om luchtjes te voorkomen.

Maar nu mijn discussiepunt:

Je kan dus aktievekool reinigen

Waarom gebeurt dit niet in onze bizns?

 

Canab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blaas pas 2 jaar uit door me filter,dus zon probleem zal het niet opleveren.Wat het mij wel oplevert is meer hoogte in me tent.Daar er geen filter hangt kan ik de voledige hoogte benutten.

 

Volgens mij is het maar net wat jij het makkelijkst vin of het beste uitkomt.blazen door je filter of zuigen door je filter.Ik zie iig weinig verschil erin,behalve dat ik meer slijtage aan me afzuiger heb en een ander meer slijtage aan zijn filter.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk twindaddy :verrygood , maar de topicstarter heeft eerst 2 rondes door zijn filter aangezogen en wil er nu doorheen blazen, en dat gaat niet goedkomen :wave: .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...